Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Secret_Service

Secret_Service

Warszawa

Pismo legenda! Towarzyszyło polskim graczom od 1993 roku. Teraz powraca by z Waszym wsparciem móc pojawić się na papierze i zapewnić rozrywkę na poziomie wszystkim tym dla których kultura gier wideo/komputerowych to znacznie więcej niż suche recenzje i weekendowe wyprzedaże.
Legendarna nazwa, legendarny skład i wierność starej magii Sikreta - to świętości, których nasz projekt nie zbruka!

Napisz wiadomość do Projektodawcy

284110 PLN z 93000 PLN

3688 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

305%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 28.08.2014.

Secret Service

Dodano: 13.08.2014, 20:23
  benek
benek
@arbuz - to co zaprezentowałeś to się nazywa pokrętna logika - wpłacający to darczyńcy i nic tego nie zmienia. A że wolą inne nagrody niż film na DVD to też żadne odkrycie. Każdy wybiera taką nagrodę na jaką ma ochotę. Chodziło mi tylko o to, że wprowadzasz narrację, która ma sugerować, że nikt nie jest zainteresowany kuflami czy filmem co jest nieprawdą.
Zresztą niezależnie od Twojego bełkotu, ważne że pieniądze na powrót SS płyną szerokim strumieniem i jak widać, mimo usilnych prób nie jesteś w stanie tego zmienić.
Dodano: 13.08.2014, 20:17
  paq666
paq666
@arbuz yyy... ja mięsem ?!? Ja jestem najspokojniejszym człowiekiem na ziemi :)
Dodano: 13.08.2014, 20:01
arbuz
arbuz
Cyrny - z twoich kilku ostatnich postow "kundel", "chory psychicznie", "frajer", "burak", "problemy natury osobowosciowej", "oszolom"

Moze wystarczy? Sosna i pak666 tez rzucili miesem ale jednorazowo. Natomiast ty wystawiasz bardzo niepochlebna opinie faniom wspierajacym projekt. Wiesz jak to jest z ta beczka miodu - wystarczy lyzka lajna.
Dodano: 13.08.2014, 19:32
  Bartłomiej Cyrny
Bartłomiej Cyrny
@FilipSosna Jakie psy?! Co najwyzej jeden pies i to klasyczny kundel...
Dodano: 13.08.2014, 18:10
  FilipSosna
FilipSosna
Psy szczekają, karawana jedzie dalej. 190 i ciągle na fali!
Dodano: 13.08.2014, 17:35
arbuz
arbuz
@benek - przeciez ty twierdzisz ze wplacajacy to darczyncy ktorzy nie kupuja nagrod. A tu nagle niesamowity wniosek, ze jak maja film za darmo to nie beda wplacac. Dziwni to darczyncy, ale moze w twojej rzeczywistosci tak to wyglada. Co do firmy to tez juz napisales ze Putin mi placi, co ma wielki sens, bo w koncu tu mamy z 10 osob, na facebooku z 20 razy tyle, a ja nieboraczek tu pisze... W sumie mialem cie ignorowac i wracam do tego, bo trudno znosze bezsens w skondensowanych dawkach serwowany w twoich postach.
Dodano: 13.08.2014, 17:22
  benek
benek
Oj arbuz, coraz słabsze te Twoje riposty. Chyba zaczyna do Ciebie docierać, że stoisz na straconej pozycji. No i te ciągłe tanie manipulacje - że na kufel jest 5 chętnych, albo na film 1 osoba: na kufel jest 162 chętnych, a film dostaną wszyscy w wersji elektronicznej. To że nie ma chętnych na wersję na DVD nikogo nie dziwi i nie podnieca.
Ale cóż, próbuj, próbuj, knuj, judź - taka Twoja rola - firma płaci, trzeba postować.
Dodano: 13.08.2014, 16:43
  Bartłomiej Cyrny
Bartłomiej Cyrny
@uberklox Chetnie bedzie czytac co najmniej dwa i pol tysiaca osob, poza jednym chorym psychicznie uzytkownikiem...
Dodano: 13.08.2014, 13:39
arbuz
arbuz
@benek - kup DVD, bedzie duzo wiecej pozytku niz z tych paranoicznych postow. Jeden kupujacy czuje sie pewnie frajerem - pokaz, ze jest was dwoch.

Dodano: 13.08.2014, 12:41
uberklox
uberklox
Chętnie będe czytał
Dodano: 12.08.2014, 22:54
igornowacki
igornowacki
Z niecierpliwością czekam na publikację!
Dodano: 12.08.2014, 21:22
  benek
benek
arbuz jest po prostu wynajętym PRowcem, którego głównym celem jest dyskredytowanie SS i zniechęcanie osób, które chciałyby się przyczynić do reaktywacji pisma (które oczywiście mocno by zamieszało na rynku i odsunęło niektórych od korytka).
Nie dajcie się zbałamucić.
Dodano: 12.08.2014, 20:03
  Bartłomiej Cyrny
Bartłomiej Cyrny
@paq666 masz rację, nie ma co tu tracić czasu na bezsensowne przepychanki słowne, które satysfakcję przyniosą tylko osobom pokroju arbuza na wywyższaniu się i bezwzględnej krytyce wszystkiego co się nie podoba...
Dodano: 12.08.2014, 19:27
  paq666
paq666
@Bartłomiej Cyrny Szkoda zachodu na odpisywanie. Z wielu wypowiedzi arbuza wynika jakie ma poglądy. Z jednej strony do twardogłowej grupy ludzi lubującej się w niszczeniu i narzekaniu na wszelkie inicjatywy (grupa ta często "obraża" innych mianem lemingów). Z drugiej strony mimo przekonania o swojej eurudycji i nieomylności, nie może wyłuskać tyle zapału by pisać po polsku... smutne.

Ciekawe rozmowy przeniosły się do grupy wspierających na FB, polecam.
Dodano: 12.08.2014, 19:26
Taischo
Taischo
Palcem nie będe pokazywał kto tu wyszedł na buraka :)
Dodano: 12.08.2014, 19:20
serialka
serialka
Super
Dodano: 12.08.2014, 19:14
  Bartłomiej Cyrny
Bartłomiej Cyrny
Co za frajer... szkoda czasu i nerwów na buraka! Wracaj arbuz do piaskownicy...
Dodano: 12.08.2014, 18:58
arbuz
arbuz
Bawia mnie ludzie ktorzy mysla ze sa inteligentni i nie zdajac sobie sprawy z wlasnych ograniczen wystawiaja sobie przykre swiadectwo. Zwlaszcza kiedy ich wiek wskazuje ze powinni nabyc juz troche pokory do swiata. Twoje wypowiedzi swiadcza o tobie. Zlituje sie i przestane ci odpowiadac, to moze tez przestaniesz pisac i ograniczysz skale kompromitacji.
Dodano: 12.08.2014, 18:40
  Bartłomiej Cyrny
Bartłomiej Cyrny
Mam wrazenie, ze jestes najwiekszym sceptykiem tego projektu a spedzasz tu 24 godziny na dobe, normalnie paradoks... Mam nadzieje, ze nie uzylem za duzo trudnych slow. Czy organizator nie moze zablokowac tego trolla?!
Dodano: 12.08.2014, 18:06
arbuz
arbuz
Oj Cyrny, Cyrny, po co wyzwiska? Miales swiecic merytorycznym przykladem na facebooku, a tymczasem takie lajno rozprowadzasz ze zal czytac.
Dodano: 12.08.2014, 18:02
  Bartłomiej Cyrny
Bartłomiej Cyrny
Osobnik arbuz ma problemy natury osobowosciowej, ktorym na pewno zaprzeczy jak wszystkiemu co dotyczy tego projektu. No ale coz, zawsze sie musi znalezc jakis oszolom...
Dodano: 12.08.2014, 14:12
arbuz
arbuz
@K.GnuteK - poziom zysku z progu bylby wiekszy bo wypasiony kufel przyciagnalby wiecej kupujacych.
Dodano: 12.08.2014, 14:01
  Mateusz Giżycki
Mateusz Giżycki
Krzysztofie sa kąsliwe gdyz arbuz nie szanuje osób z którymi dyskutuje.

A z tym kuflem w sumie mi to zwisa jaki on będzie dla jednych jest ok dla innych jest niezbyt fajny zależy kto co lubi i już tego nie zmienimy raczej
Dodano: 12.08.2014, 13:59
arbuz
arbuz
@K.Gnutek - sila plakatu (o ile 1% wplywow to sila) okazala sie slabosc pozostalych gadzetow. Nie zazdroszcze fanom stajacym przed wyborem - plakat, kufel czy moze DVD? Widac, ze ludzie chca cos kupic, ale nic nie znajduja i biora plakat.

@B.Cyrny - zerknalem na twoj profil na polakpotrafi, zeby zobaczyc jak powinny wygladac merytoryczne komentarze. Poniewaz nie mialem zandych oczekiwan, nie rozczarowalem sie. Mysle ze redakcja wlasnie takiej metytotyki oczekuje - czyli na 20 postow, 20 o wplacaniu kasy na projekt.
Dodano: 12.08.2014, 13:15
  Krzysztof Gnutek
Krzysztof Gnutek
Ale Mateuszu zrozum, ze wolalbym doplacic 5-10 zl do progu 60zl i nie miec chinszczyzny 4 sortu... Psychologicznie rzecz biorac miedzy 60zl a 70zl nie ma duzej roznicy, a jakby redakcja na kufel wydala 22zl a nie 12zl tak jak teraz, to z pewnoscia starczyloby na cos bardziej wypasionego pozwalajac zachowac ten sam poziom zysku z progu...

I tym razem jednak zaproponuje Mateuszu azebys jednak odpuscil sobie kasliwe, personalne zaczepki arbuza :)

Swoja droga: plakatow juz 92. Arbuz: jest sukces? ;)
Dodano: 12.08.2014, 13:11
  Bartłomiej Cyrny
Bartłomiej Cyrny
Proponuję merytoryczną dyskusję przenieść na FB - grupa "Secret Action", tam nie ma i nie będzie arbuza :-) Przecież nie wysupła ani zeta na ten projekt, a to warunek konieczny aby do tej grupy dołączyć...
Dodano: 12.08.2014, 13:08
  Mateusz Giżycki
Mateusz Giżycki
@arbuzie mój drogi gdybyś czytał ze zrozumieniem posty a nie tylko szybciutko żeby już módz odpisać i starać się zabłysnąć , zrozumiał byś jak pisałem że faktycznie kufel jest chińszczyzną 4 sortu ale rozumiem dlaczego jest taki.

I czytając dalsze posty zrozumiał byś że moje wyliczenia były o wypasionym kuflu a nie o tym który SS serwuje.

Wiec mój drogi jeśli już chcesz dyskutować na jakiś temat czytaj uważnie to co inni piszą a nie siedź podniecony czekając aż tylko ktoś cos napisze byś mógł się z tym nie zgodzić
Dodano: 12.08.2014, 12:58
arbuz
arbuz
Nie ma co komentowac to nie komentuje. O progu z filmem juz swoje zdanie wyrazilem, podobnie jak kilku innych komentatorow. Dzieki temu redakcja dodal do tego progu pogrubionego SSa. Z twoim podejsciem bezkrytycznego zachwytu dodakowych stron by nie bylo, wiec zamiast pieniaczyc podziekowalbys za to, ze bedziesz mial wiecej do czytania w pierwszym numerze.

DVD mnie nie interesuje, ale jak widze jest juz 1 (jeden) chetny. Koszt po jakim redakcja kupuje kufle byl dla twojej informacji, bo zyles w swiecie iluzji rzucajac cenami po 45zl. Nie starasz sie zrozumiec ze nie chodzi o koszt a o frajerskosc tego kufla. Krzysiek Gnutek napisal juz co co w temacie ceny kufla napisac nalezalo wiec nie bede sie powtarzal.
Dodano: 12.08.2014, 11:59
  Mateusz Giżycki
Mateusz Giżycki
@arbuz pojawił się nowy prób DVD z sekretnym filmem

proszę o komentarz opłaca się czy chcą mnie oskubać z kasy ??

Masz może gdzieś pod ręką zestawienie cenny płyt DVD i koszty produkcji żeby wiedzieć na ile chcą nas wycyckać ???

Z góry dziękuje za rzetelną odpowiedź
Dodano: 12.08.2014, 10:49
arbuz
arbuz
@K.Kmito - o co chodzi? Jestes pewien, ze odpowiadasz na moj post?
Dodano: 12.08.2014, 8:01
  Krzyszto Kmito
Krzyszto Kmito
@arbuz napiszę krótko "NIE DRAMATYZUJ". Jak jesteś taki uczynny i nie możesz patrzyć na tragedię ludzką to pomóż bardziej potrzebującym.
Dodano: 12.08.2014, 5:47
  Tokos
Tokos
Czekaj, czekaj... te karty z rękawa miałem wyciągnąć nieco później. A tak na poważnie to nie wyobrażam sobie innej możliwości jak VHS albo lepiej fotoplastykon. Płacę - żądam! ;)
Dodano: 11.08.2014, 21:59
  Marcin Lulek
Marcin Lulek
Tokos - jeszcze powiedz że ma być w 3d i rozdzielczości 4k bo to przyszłosć ;-)
Dodano: 11.08.2014, 21:29
  Tokos
Tokos
Film na dvd, a nie na blu-ray'u??? Skandal!!!
Dodano: 11.08.2014, 19:17
  Krzysztof Gnutek
Krzysztof Gnutek
Andrzej Farulewski: ile razy było mówione, że wiadomo że to zbiórka a nie sklep? Ja bym wolał kufel za 70zł na pełnym wypasie, niż badziewie za 60zł... Albo zestaw dwa kufle za 100zł (żeby było w czym powspominać z kolegą z podstawówki piękne czasy Secreta ;)). Zysk na czysto z każdej sztuki byłby taki sam jak teraz, ale przynajmniej nie byłoby wstyd kufla wyciągać...
Dodano: 11.08.2014, 19:07
  Andrzej Farulewski
Andrzej Farulewski
Arbuz, naprawdę tak trudno zrozumieć, że projekt na PolakPotrafi to nie sklep? :-) Chcesz kufel to zgłoś się do firmy, którą znalazłeś. Za 60 zł to Ci przygotują pewnie ekstra kufel z odpowiednim logo.

Tutaj wspierasz ideę. Pokaż ludziom spełnić ich marzenia. W tym konkretnym przypadku - także marzenia czytelników o przeczytaniu kolejnego numeru magazynu z młodości.

Kufel z logo SS kosztuje tyle, ile ktoś jest w stanie za niego zapłacić.
Dodano: 11.08.2014, 18:33
  harlock
harlock
@Mateusz Giżycki
Porównanie do PZU mocno nietrafione. Mam takie szczęście w życiu, że musiałem likwidować kilka szkód w tej firmie i zawsze byłem zadowolony.
Dodano: 11.08.2014, 17:21
  Krzysztof Gnutek
Krzysztof Gnutek
arbuz: ale przynajmniej sie okazalo ze kufel jest 0,5l ;)
Dodano: 11.08.2014, 17:05
arbuz
arbuz
A, trzeba dodac koszty zdobienia 3.94 zł/szt. Czyli jednak nie pomylilem sie az tak bardzo.
Dodano: 11.08.2014, 17:03
arbuz
arbuz
ZNALAZLEM kufel - dokladnie takie sam jak oferowany przez redakcje:
http://www.netra.pl/1,209,oferta.html

Sa dokladnie te same 2 ktore zostaly opoddane pod glosowanie na FB).

Tak wiec przeprasza M.Gizyckiego, faktycznie pomylilem sie z cena.
cena netto : 7.55 zł/szt
przy zamówieniu : 216 szt.

Ja dawalem 12zl, ale na kuflach sie nie znam i nawet piwa nie pije.
Dodano: 11.08.2014, 16:56
  Szagba
Szagba
@Probabilistyk Jest w tym co napisałeś trochę racji. Redaktorzy odpowiedzialni za projekt mogliby zrobić jeszcze jeden próg z kuflem np. za te 150-300zł i dać kufel na wypasie 0,6l z grawerowaną grafiką Śledzia limitowany np. 500 sztuk i numerowany. Bardzo możliwe, iż coś takiego usatysfakcjonowałoby co bardziej wysublimowane gusta fanów sikreta, a Ci którzy mają mniejsze wymagania sięgnęliby po kufel za 60zł.
Dodano: 11.08.2014, 16:44
arbuz
arbuz
Przyznac sie kto kupil 3 kufel?
Dodano: 11.08.2014, 16:28
arbuz
arbuz
@M.Gizycki - Strasnie drazysz, ale w zlym miejscu. Czy obecny kufel musi byc wyslany czy nie? Jak tak to po co rozstrzasasz koszty wysylki, kiedy one nie maja znaczenia. Ten kufel, czy inny kufel - i tak to trzeba rozeslac. Chodzi o to, zeby kufel byl porzadny.

Tak wiec nie pisz mi o wynajdywaniu problemow bo ja przynajmniej krytykuje cos co istnieje a nie cos co sobie wymyslilem (jak dodatkowe ksozty przesylki kufla). A poza tym jak mozna otrzymac wysylke za darmo dla 10 kufli to mozna ja otrzymac tez 20 razy (dla 200 kufli - 10 paczek). Pisanie o tym ze wysylka 200 kufli wymaga jakis kosmicznych cen i akrobacji to kolejne nieporozumienie. Dzielisz na paczki i wysylasz.
Dodano: 11.08.2014, 15:50
  Andrzej Farulewski
Andrzej Farulewski
Mateusz, nie ma co się sprzeczać, ja tam Twoje zdanie rozumiem i mam podobne.

Zresztą, co za różnica - coś jest warte tyle ile ktoś zdecyduje się za to dać. Powrót Secreta jest dla mnie warty tyle ile dałem - i dla mnie nie ma już znaczenia czy ktoś na tym zrobił 5zł czy 50zł, ważne, że ja czuję się z tym dobrze :-)

Lecimy na dwumiesięcznik!
Dodano: 11.08.2014, 15:44
  Mateusz Giżycki
Mateusz Giżycki
A tak w ogóle to nie wiem po co ja z tobą dyskutuje , bez sensowne marnowanie czasu

A pierdziele wracam na FB :)
Dodano: 11.08.2014, 15:39
  Mateusz Giżycki
Mateusz Giżycki
Arbuz ty z każdym mijającym dniem stajesz sie coraz bardziej nerwowy , szczególnie jeśli ktoś nie wyznaje filozofii twojego życia.

Stary ty działasz jak PZU w szkodzie całkowitej tak zaniżasz koszty żeby klienta wyjebać w kosmos.
Opisałem ci to dokładnie ale że czytałeś szybko podniecony bo już czułeś że zaraz będziesz mógł odpisać i potem siedzieć zaspokojony tym że znowu wspaniale odpowiedziałeś , bo w końcu to ty jest w tych komentarzach najmądrzejszy, to sie nie dziwie że nie zrozumiałeś. 152 kufle to nie hurt :) 2000 kufli to jest hurt. I cenny trochę inaczej wyglądają.

Darmo wysyłka może i jest może nie ma czysta teoria mój drogi. (Wysyłka 152 kufli kosztuje a to jest mała ilość)
No ja myślę że oni wszystko razem wyślą :) Policz sobie cenne kartonu wypełnienia zabezpieczenia.

Ty myślisz że jak weźmiesz 152 kufle to producent ci na kolana je jak garbus przywiezie bo sie hrabia znalazł??

Pierwsza aukcja kufla na Allegro koszt wysyłki 15zł tyle kosztuje wysyłka zabezpieczona.

I nie dobijasz mnie arbuzie, bo z twoich wypowiedzi emanuje taka mądrość że tryskam ze szczęścia że mogę uczestniczyć z tobą w dyskusji.

I tak jak mówiłem żeby sie kasa zgadzała koszt nagrody za wsparcie musi być niski.

P.S

Arbuz z komentarza na komentarz poziom twoich wypowiedzi naprawdę spada popraw sie!!

300 postów wcześniej to była jeszcze konstruktywna krytyka/marudzenie
A teraz po prostu skaczesz jak kogut który chce wszystkim udowodnić że ma największy grzebien
Dodano: 11.08.2014, 15:09
  Tomasz Stankiewicz
Tomasz Stankiewicz
ok już doczytałem ;) pytanie poniższe nieaktualne :) Niech Żyje Secret Service !! :D
Dodano: 11.08.2014, 15:07
  Tomasz Stankiewicz
Tomasz Stankiewicz
Witam,

Mam pytanie, czy film który uzyskujemy po osiągnięciu 190% otrzyma każdy kto współfinansował projekt? czy tylko w momencie kiedy kupi sobie wybrany pakiet z filmem?
Dodano: 11.08.2014, 14:56
arbuz
arbuz
@M.Gizycki - nie dziwie sie juz ze matematyka zniszczyla maturzystow. Powinni wprowadzic tez logike, wowczas nie zdaloby 95%.

Po pierwsze nikt nie kaze redakcji kupowac kufla na allegro. Myslisz ze koszulki tez kupuja na sztuki? A SS kupuja w kioskach i wysylaja chetnym? Robi sie rozeznanie i kupuje hurtem. nie przez allegro i byc moze nie u sprzedawcy a u wytworcy. W koncu tu jest JEDEN i ten sam wzor, i to nie grawer a nadruk. Koszta sa zupelnie inne. 12zl - to prawdopodobny koszt dla redakcji przy zamowieniu powiedzmy 200 kufli z tym samym logiem jako nadruk.

Dalej - nie brakuje akcji z darmowa wysylka przy wiekszym zamowieniu (od 200zl). Nie wiem skad to twoje 400zl. Pewnie z nikad.

Dalej - 400zl za wysylke 500 kufli podwyzsza cene kufla z 26zl na 30zl. A przykros ie cos takiego czyta... Dkas 4 zlote roznicy w cenie? Ponownie - z nikad.

Dalej - wyslka na alelgro jednego kufla 9zl, a ty wyliczyles 15zl. Skad? Z nikad. A moze sprzedawca na allegro nie dba o to, ze kufel sie zbije? O tym, ze kufel i egzemplarz czasopisma mozna wyslac ta sama przesylka nwet nie wspomne zeby cie nie dobic.

Tak wiec dokonales niemozliwego i popelniles blad w kazdym mozliwym miejscu. Az mi sie przypomina akcja na dyktandzie w drugiej klasie podstawowki gdzie chlopak napisal thuz i to byl jego jedyny blad (oprocz 2 przecinkow). Dostal 2, co bylo najnizsza ocena. Nieprawdopobne, ale sie wydarzylo. Chociaz moze to byla 3 klasa, nie poamietam dokladnie.
Dodano: 11.08.2014, 14:32
  Mateusz Giżycki
Mateusz Giżycki
I mamy 190% :)
Dodano: 11.08.2014, 14:30
  Mateusz Giżycki
Mateusz Giżycki
Kufel z grawerem ładny kosztuje 26zł na Allegro + koszty wysłki do redakcji hmm pewnie z 300-400zł może nawet wiecej, to sprawa że kufel już kosztuje 30zł do tego wysyłka do kupującego żeby sie nie zbiło z 15zł czyli cenna kufla juz wynosci 45zł dla redakcji zostaje 15zł

500osób kupuje kufel , wpływa 30tys osiągamy próg 2 miesięcznika ale redakcja dostanie tylko 7,5tys z tych kufli , czyli mało oplacalny interes
Dodano: 11.08.2014, 14:25
  Mateusz Giżycki
Mateusz Giżycki
Arbuz ale z 2448 wspierających 90% pewnie siedzi na FB jak nie więcej.

Arbuz masz racje ale takie cenny osiągasz przy bardzo bardzo dużych zamówieniach albo gdy masz maszynę do tego przy 152 kuflach cenna juz nie jest tak niska jak piszesz

Pamiętaj że jedynie koszulka powoduje że wartość danego pakietu jest obniżona o koszty produkcji i zrobili by samo z kuflem więc relatywna wartość zbiórki jest mniejsza niż pokazuje licznik. A żeby wydać dwu miesięcznik potrzebna jest realna kwota. Wiec muszą kombinować , dziwisz im się dali by wypas fanty uzbierali by 300tys z czego 200tys poszło by na wysyłkę i gadżety a musieli by zagwarantować miesięcznik na wypasie

Wiec jak dla mnie tego kufla mogło by nie być, ani tej koszulki ale ludzie chcieli jakieś fanty to redakcja coś zrobiła jeśli się nie podoba nie trzeba brać.


To jest cała idea zbiórki musisz zachęcić do wspierania jak najmniejszym kosztem, a pamiętaj jeszcze o kosztach wysyłki tez nie małych
Dodano: 11.08.2014, 14:20
  Krzysztof Gnutek
Krzysztof Gnutek
Ja niestety chyba nieco arbuzieje :/ Zgarnalem Legendo Trwaj i Plakat, teoretycznie planowalem cos jeszcze dorzucic, ale kufel odstrasza i kaze sie faktycznie zastanowic nad przywiazaniem do jakosci i szacunkiem do "klienta". Mimo pierwotnego hype'u i entuzjazmu, raczej nie skusze sie na "prenumerate" z obawy czy projekt pociagnie tak dlugo :/

Niemniej mam nadzieje ze redakcja czyms jeszcze zaskoczy (tym razem pozytywnie...) i dobijemy do dwumiesiecznika.
Dodano: 11.08.2014, 14:00
arbuz
arbuz
@M.Gizycki - Wychodzisz z blednych zalozen. Zerknij na allegro. Duzy kufel z grawerem jaki podeslesz w jpg kosztuje 23zl. Zakladam ze ktos na tym zarabia, wiec koszt kufla to ok 10zl, niech 12. A to kufel na zamowienie, trzeba wgrac obrazek, ktos musi obsluzyc maszyne do graweru dla kazdego obrazka. A ty tu piszesz ze potrzeba 40zl na wypas kufel. Potrzeba 10zl na przyzwoity kufel, a 15zl na kufel do ktorego nie moglbym sie przyczepis nawet gdybym sie bardzo staral. Co do ceny projektowej to niech bedzie 60zl, tylko niech to bedzie cos porzadnego.

Ludzie na FB moga chieci cokolwiek, ale na FB jest 18tys polubien, a wplacajacych jest 2447. Kufel powinni wybierac ludzie na tej stronie (np. tylko wspierajacy) a nie na FB.

Dodano: 11.08.2014, 13:59
  Mateusz Giżycki
Mateusz Giżycki
@Pro większość osob już wybralo FB zamiast siedzieć tu :) a zostali tylko ci którym FB nie odpowiada
Dodano: 11.08.2014, 13:58
  Bartłomiej Cyrny
Bartłomiej Cyrny
No i próg 190% stał się faktem ;-)
Dodano: 11.08.2014, 13:49
  Probabilistyk
Probabilistyk
@Mateusz Giżycki
"ludzie na FB chcieli kufel wybrali kufel koniec w temacie." i tu jest problem, ludzie na FB nie wspierają projektu a mimo wszystko wybrali to badziewie. Coś tu jest bardzo nie halo! To tutaj jest jasno wiadome kto wspiera akcję i to tutaj osoby wspierające powinny brać udział w podejmowaniu takich decyzji. Dobrze, że jest opcja zredukowania wpłaconej kwoty.
Dodano: 11.08.2014, 13:32
  Mateusz Giżycki
Mateusz Giżycki
Ja proponuje wszystkim obniżyć poziom podniety o 4 stopnie i brać to na luzie :)

Spójrzcie na to z tej strony

Redakcje projektuje wam wypasiony kufel z profesjonalnym logo zrobiony hyper super techniką. Koszt kufla jest wtedy dużo większy i jednocześnie obniżają cenne za kufel do powiedzmy 40zł ,oddając go za cenne produkcji, 2tys ludzi go kupuje po 40zł przekraczamy próg 4 5 i 6 tylko że redakcja nie ma tego ani zł na zbiórkę bo tak naprawdę sprzedała kufel na którym nie zarobiła. A TO NIE JEST SKLEP Z GADŻETAMI SS tylko zbiórka.

Nawet jak kufel jest zwykłym badziewiem , ludzie na FB chcieli kufel wybrali kufel koniec w temacie.

A co do komunikacji to wygląda to chyba tak ze w głównej siedzibie siedzą z 3-5 osoby odpowiedzialnych za wydawanie a ci wszyscy redaktorzy pewnie piszą na zlecenie z domu. Wiec jak na taką ilość obowiązku dla paru osób to godne podziwu jest że mają czas na konkursy itp

Dajcie ludzią pracować

@Andrzeju zadzwoń na infolinie muve i zapytaj.


Dodano: 11.08.2014, 13:14
  Andrzej Farulewski
Andrzej Farulewski
Za moment kolejny próg ;-)
Może do zmotywuje redakcję do udzielenia kilku odpowiedzi...
A przy okazji powtórzę pytanie do innych wspierających: czy zniżkę ze sklepu muve.pl mogę wykorzystać na zakup abonamentu do playstation plus? Nie mam PC i nie wiem na co, jako konsolowiec, mogę wykorzystać tę zniżkę.
Dodano: 11.08.2014, 13:10
  Marcin Lulek
Marcin Lulek
Szczerze to ja rozumiem arbuza - myslałem o kuflu ale na 100% tego nie kupie bo jest badziewnie brzydkie.

Miałem z 10 aukcji na kickstarterze, w każdej z nich twórcy szanowali swoich wspierających. I komunikacja ze wspierającymi była tam podstawą.

A tutaj mamy informacje i konkursy na facebooku - ci którzy tam nie zaglądają nawet nie wiedzą o nich zapewne. Sorry ale we mnie to wzbudza niesmak - na początku było fajnie - teraz jest nieciekawie bo widzę że wspierających sie generalnie ma w miejscu gdzie światło nie dochodzi.

A wiecie że było głosowanie jak ma wyglądać kufel? Na facebooku :-) To chyba coś nie halo - zbiórka jest tutaj.

Ktoś się pytał o to jaki będzie pierwszy numer w pakiecie "chcę wszystko drukiem" - otóż TEŻ będzie limitowany także biorąc tę nagrodę można dobrać sobie koszulke oddzielnie np.

Ale o tym oczywiście dowiecie się latając po komentarzach na facebooku.
Dodano: 11.08.2014, 13:05
  Piotr Nazaruk
Piotr Nazaruk
A ja zareklamuję książkę Piotra 'Micza' Mańkowskiego pt. 'Cyfrowe Marzenia'. Super lektura za dychę. Jeśli interesuje was historia gier wideo oraz początki branży komputerowej to jest to coś dla was. Wspomnień czar:) ps. odczepcie się od arbuza:P
Dodano: 11.08.2014, 12:53
  Mateusz Giżycki
Mateusz Giżycki
arbuz żadne infantylne pytanie , normalne pytanie

Poprostu pytam z ciekawości chyba że jest to tajemnica ?
Dodano: 11.08.2014, 12:35
arbuz
arbuz
@M.Gizycki - infantylne pytanie, infantylna odpowiedz - wiecej niz ty. Wnioskuje po zdjeciu.

@J. Wezgraj - nie lubie lemingow ktorzy narzekaja na krytyke uzywajac slowa "polaczkowatosc". Twoja wypowiedz nie ma sensu. Idea juz istnieje, wiec po co na nia wplacac? Jak wplacisz to bedzie A. lepsza idea B. wieksza idea czy C. grubasza idea?
Dodano: 11.08.2014, 12:14
  Jacek Wezgraj
Jacek Wezgraj
Jejku, jaka maruda z tego arbuza. Pewnie niesamowicie pupa boli, że akcja już teraz się okazała się takim sukcesem. Typowe polaczkowanie - narzekanie, hejtowanie, zohydzanie. Przecież tu nie o fanty chodzi a o idee, no ale maruda-arbuz, który z wytęsknieniem czeka na wpadki i problemy tego nie rozumie. Smutne
Dodano: 11.08.2014, 11:39
  Mateusz Giżycki
Mateusz Giżycki
Arbuz tak z ciekawości zapytam? Ile masz lat??
Dodano: 11.08.2014, 10:20
arbuz
arbuz
@Szagba - nie rozumiem ludzi ktorzy wydaja zaskorniaki na wsparcie takich projektow. Sadzilem ze wspierajacy to glownie ludzie dla ktorych wydanie tych 50 czy 100zl jest niezauwazalne. bo wiecej wydaja na jednorazowe wyscie do kina czy pubu. A tu jakies czekanie do 1, 10, 15, kupowanie "malych pakiecikow" za kilkanscie zl bo na chleb nie starczy. SZOK!

@Kesy - kwestia szacunku do samego siebie. Wplata 60zl ok. Kupnio odpustowego kufla z miniaturowa kalkomania za tyle samo - nie ok. Nie masz szacunku dla siebie, nie ma go redakcja, skad wiesz co bedzie z pismem? Jak widzisz wysilek i starannosc to wiesz, ze cie szanuja i powaznie podchodza do sprawy. Jak widzisz ochlapy i brak pomyslow to skad wniosek, ze pismo bedzie lepsze? Nie ma szacunku dla najwierniejszych fanow to zawsze mozna go sprobowac wymusic np. niezadowoleniem wyrazanym w komentarzach. Albo w zakupach - jak bylo 2 chetnych na kufel tak jest (i jak bylo 148 na pakiet z kuflem tak jest).
Dodano: 11.08.2014, 10:14
  Probabilistyk
Probabilistyk
@Szagba - "... nikt tam w komentarzach nie PŁACZE, że coś drogo. ..." tu nikt nie płacze, że drogo - stary, ja to i byłm za 200plnów kufel kupił, tylko niech on jakoś WYGLĄDA i pomieści zawartość 0.5L. Z takiego byłoby mi wstyd pić, nawet w samotności a co dopiero przy gościach.
Dodano: 11.08.2014, 2:58
  Szagba
Szagba
@Mateusz Giżycki Spokojnie damy radę. Po 15 ludzie wypłaty mają i na pewno jeszcze wspomogą. Zresztą sam miałem czekać do wypłaty, ale nie mogłem się powstrzymać i już wykupiłem mały pakiecik.

@Maciej Kęsy "Czy to ważne czy ktos wesprze zakupem kufla, plakatu czy czegokolwiek?" Nie. Niektórzy z całego projektu zrobili sobie targowisko i śmiesznie wyliczają czy coś się opłaca czy nie. Prawda jest taka, że mogą sobie zrobić próg 3 naklejki za 200zł i nic nikomu do tego bo tu się wspiera projekty, a nie robi zakupy. Polecam zobaczyć projekt "Wyjazd na MŚ w motocrossie" 150zł - naklejki klubowe, 100zł koszulka i nikt tam w komentarzach nie PŁACZE, że coś drogo. Osobiście niezależnie od nagród będę wspierał SS i czekam na dobicie do dwumiesięcznika:)
Dodano: 10.08.2014, 22:59
  Maciej K.
Maciej K.
Wsparłem projekt. Zacząłem czytać komentarze. Sądziłem, że są tutaj ludzie ktorzy tylko pozytywnie odbieraja start projektu. Zwłaszcza Ci ktorzy przeszli przez lata 90 z SS.
Czy to ważne czy ktos wesprze zakupem kufla, plakatu czy czegokolwiek? Ten kto chce zrobi to w odpowiedni dla siebie sposob, nie narzekajac.
Po co te negatywne wpisy. Jesli komus SS nie odpwiada niech znajdzie sobie inne punkty zainteresowania.

Dodano: 10.08.2014, 22:15
  Vexatus
Vexatus
Ja się wycofałem z pakietu piwosza, projekt kufla trochę odstrasza. Wróciłem do "legendo trwaj" i dorzuciłem sobie plakat.

No chyba, że projekt kufla zostanie zrewidowany...
Dodano: 10.08.2014, 20:56
arbuz
arbuz
Ano, wyglada na to ze kufel zatrzymal akcje dosc skutecznie. Polak to takie stworzenie ze nie uwierzy jak nie dotknie...

Zajrzalem na allegro i za 20zl mozna miec duzy kufle z wielkim grawerowanym motywem (wg. przeslanego sprzedawcy wzoru!). Czyli mozna bylo sie postarac, zamiast rozmieniac marke SS na drobne kubkiem za 5zl. Ja rozumiem - tanszy kufel, wiecej na pismo, ale jakis elementarny szacunek dla fanow i dla marki SS powinien w redakcji istniec.
Dodano: 10.08.2014, 19:11
  Andrzej Farulewski
Andrzej Farulewski
Ja bym dodatkowo chętnie wziął to o czym pisałem już kilka razy: pakiet numerów 2-6. Nie rozumiem bierności redakcji.
Dodano: 10.08.2014, 19:00
  Mateusz Giżycki
Mateusz Giżycki
Trzeba będzie przycisnąć bo zostało 18 dni i 30k do uzbierania na 2 miesięcznik
Dodano: 10.08.2014, 16:18
  szenute
szenute
Faktycznie projekt kufla jest bardzo denny. Niezbyt udane posunięcie.
Cieszy jednak to, że kwota uzbierana rośnie i przesuwa się ku kolejnym progom.
Dodano: 10.08.2014, 15:17
  Krzysztof Gnutek
Krzysztof Gnutek
Widzisz arbuz, tak psioczyłeś na plakat, a widać, że mogło być gorzej ;) (kufel).

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 28.08.2014 23:11