Dołącz do naszej społeczności!

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

41276 PLN z 35000 PLN

382 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania (model "wszystko albo nic") do 04.06.2018 22:10

Projektowanie przeżyć. Mechanizmy, emocje, narracja

RSS

Koniec zbiórki! Oto wyniki Dodano 04.06.2018, godz. 22:24

W kampanii wzięły udział 382 osoby. Dziękujemy serdecznie!

Zebrana suma to 41.276 złotych, czyli 117% naszego celu głównego. Jesteśmy też w 62% drogi do pierwszego celu dodatkowego. Ma to znaczenie, ponieważ zgodnie z zapowiedzą będziemy szukać dla projektu sponsorów. Ich wkład doda się do Waszego i jeśli łącznie przekroczy progi celów dodatkowych, to zrealizujemy je tak, jakby zostały osiągnięte w crowdfundingu.

Przygotowanie nagród już trwa. Będziemy się z Wami kontaktować mailowo w tej sprawie. Jeżeli nie dostaniecie wiadomości, sprawdźcie najpierw spamołap. Jeżeli coś Was zaniepokoi, piszcie do nas na adres wonderland.engineering@gmail.com

Wiemy, że część osób miała trudności z wzięciem udziału w zbióce z przyczyn technicznych, takich jak błędy obsługi płatności. Przepraszamy za niedogodność. Jeżeli ktoś z Was chciał wziąć udział w kampanii, ale z jakiegokolwiek powodu nie mógł lub nie zdążył, koniecznie skontaktujcie się z nami mailowo. Do końca tego tygodnia, czyli do 10 czerwca włącznie, wszystkie nagrody oprócz szalików możecie "zaklepać" dokładnie tak, jakby kampania wciąż trwała. Niektóre nagrody (chociażby sama książka! :-)) będą dostępne również później, ale już bez crowdfundingowej zniżki.

Jeszcze raz dziękujemy za wsparcie, nie tylko finansowe, ale również życzliwość, komentarze, udostępnienia, namawianie znajomych i wiele innych rzeczy, które Wam zawdzięczamy. Bez Was by się nie udało. Dzięki Wam zrobimy wszystko, by "Projektowanie przeżyć" stało się najlepszą książką o grach, jaką możemy sobie wyobrazić.

UDAŁO SIĘ!!! Dodano 03.06.2018, godz. 10:58

Udało się. Jest 100%. Ruszamy z produkcją „Projektowania przeżyć”, czyli niepowtarzalnego przewodnika po tajnikach kuchni autorów gier. A co Ty możesz z tego mieć?

Po pierwsze: możesz nabyć taniej. Wszystko, co chcesz wiedzieć o grach i wszystko, o czym jeszcze nie wiesz, że chcesz to wiedzieć, w trakcie zbiórki kosztuje mniej o 25% (w przypadku wersji papierowej nie płacisz za wysyłkę). Jedyny warunek: musisz zdążyć przed końcem zbiórki, czyli do 4 czerwca 2018, 22:10.

Po drugie: możesz mieć lepszą książkę. Dodatkowe fundusze pozwolą nam stworzyć ją szybciej, zebrać materiały pomocnicze i dopisać nowe rozdziały. Będziemy zabiegać o zewnętrzne finansowanie i uruchamiać nasze cele dodatkowe wymienione w zbiórce, w miarę jak będzie rósł nasz budżet. Im lepszy wynik zbiórki, tym szybciej to się stanie – nawet jeśli nie przekroczymy dalszych progów.

Dlatego:

  • dołącz do zbiórki: kupisz książkę taniej i sprawisz, że będzie lepsza; NASZ ADRES: https://polakpotrafi.pl/projekt/projektowanie-przezyc
  • namów znajomych: ich udział w zbiórce ulepsza TWOJĄ książkę
  • udostępnij ten wpis: nigdy nie wiadomo, kto jeszcze może wesprzeć
  • rozważ nagrody mecenackie: zainteresuj nimi swojego pracodawcę
  • zaobserwuj nasz profil: będziemy informować o postępach na bieżąco
Dodano: 04.06.2018, 17:32
Jacek Wesołowski
Jacek Wesołowski
Ku mojemu zdumieniu - udało się!
Dodano: 03.06.2018, 22:29
  Krzysztof Pankau
Krzysztof Pankau
Gratuluję, liczę że uda się przebić 40 tysięcy.
Dodano: 03.06.2018, 20:58
  basia0812
basia0812
Gratulacje !

90%!!! Dodano 01.06.2018, godz. 19:50

Już bliziutko.

Nagrody, które dostaniecie tylko w tej kampanii:

  • pocztówka
  • mały pucel na lodówkę
  • duży pucel do składania na stole
  • oględziny Waszej gry
  • wpis na blogu

Nagrody, które po kampanii będą dostępne, ale droższe:

  • "Level design dla początkujących"
  • "Projektowanie przeżyć"
  • pół strony w książce
  • cała strona w książce
  • dodatkowy rozdział
  • własny nakład z własną okładką
  • tytuł honorowego wydawcy

80%! Dodano 31.05.2018, godz. 11:54

Mamy 80% i pięć dni. Kończymy w poniedziałek o 22:10.

Potrzebujemy jeszcze 6995 zł. Do tych, którzy już nas wspierają, mamy prośbę o zarekomendowanie książki znajomym. Teraz jest też dobry moment, by przypomnieć o zbiórce osobom, którym już o niej mówiliście, ale było to jakiś czas temu. Poprzednim razem te osoby oswajały się z samym pomysłem. Za drugim razem będą już oswojone i zadecydują, czy chcą dołączyć.

Wiele osób z założenia czeka na ostatnią chwilę. Ta ostatnia chwila jest teraz. Od Was zależy, czy będzie wszystko, czy nic.

Szalik! Dodano 29.05.2018, godz. 19:05

Na śmierć zapomnieliśmy pokazać Wam szalik, który już powstaje!

Do tej pory zgłosiła się po niego jedna osoba, ale limitu nie ma. Kto chce drugi? :-)

(gdy książka się ukaże, będzie chłodniej niż teraz)

Jest 70%! Dodano 28.05.2018, godz. 13:02

Cel zbiórki coraz bliżej. Dziękujemy, że jesteście z nami.

Kilka osób zgłosiło nam zainteresowanie wizytówkami, a jedna firma - reklamą na całą stronę. Pamiętajcie, że to nagrody limitowane. Zarezerwujcie swoją, zanim limit się wyczerpie.

Mamy 60% i pierwszy rozdział dodatkowy Dodano 23.05.2018, godz. 20:58

Właściwie to nawet 63%.

Dodatkowy rozdział to jedna z naszych głównych nagród. Pozwala Wam ufundować cały rozdział o wybranej przez Was grze. W tym wypadku gra zostanie ustalona w głosowaniu. Zachęcamy do udziału w nim i do zapraszania znajomych. Nie trzeba wspierać, żeby zagłosowac, ale jest to mile widziane, bo dopiero gry zbierzemy 100%, rozdział faktycznie powstanie. :-)

Mamy 50%! Dodano 22.05.2018, godz. 14:12

Mamy 50%!
W poprzedniej kampanii około połowy wpłat przyszło w ciągu ostatnich 10 dni. Teraz mamy jeszcze 13 dni. Uda się z Twoją pomocą - dlatego, że już nas wspierasz i dlatego, że Twoi znajomi też mogą nas wesprzeć:

- Udostępnij im informację o tej zbiórce z krótkim dopiskiem o tym, dlaczego nas wspierasz.

- Wykorzystaj kontakty zawodowe, nawet jeśli nie pracujesz przy grach. Może Twój pracodawca chciałby przyczynić się do kształcenia przyszłych pracowników lub wspierania ich hobby? A może ceni prestiż związany z ufundowaniem pierwszego polskojezycznego podręcznika projektowania gier z prawdziwego zdarzenia? Nawet nasza najdroższa nagroda to w przybliżeniu równowartość miesiąca Twojej pracy.

- Jeśli jesteś doświadczonym developerem, odniosłeś sukces, masz dobrą pozycję zawodową, to czas zacząć kształcić następne pokolenie. Zostaw w książce wizytówkę lub ufunduj rozdział o grze, na której Twoim zdaniem nowicjusze powinni się uczyć.

Dziękujemy wszystkie miłe słowa i życzliwość!

Rodział drugi napisany Dodano 21.05.2018, godz. 18:48

Zbiórka trwa, ale my nie czekamy na jej koniec i pracujemy nad książką. Mamy już maszynopis drugiego rozdziału. Serdecznie zapraszamy do lektury naszego wpisu na Facebooku, gdzie opowiadamy o naszym warsztacie. Zobaczycie w nim, jak wygląda książka od kuchni i jej placeholderowe ilustracje!

Mamy 40% i wiemy, co dalej Dodano 16.05.2018, godz. 17:52

Nasza kampania osiągnęła półmetek. Dzięki Wam na naszym liczniku jest 40% celu głównego. Musimy znaleźć jeszcze drugie tyle. Resztę wpłacą osoby, które z założenia czekają na ostatnią chwilę.

 

Osiągniemy to dzięki Twojej pomocy.

 

Ty już nas wspierasz, bo wiesz, że nasz projekt jest tego wart. Przekonaj dowolną osobę, którą znasz, by do Ciebie dołączyła. Wystarczy, że namówisz dokładnie jedną osobę.

 

To ważne: jeżeli pracujesz w zespole liczącym przynajmniej 20 osób, w branży gier, informatycznej lub edukacyjnej, porozmawiaj z przełożonymi i przekonaj ich, by Wasza firma nas wsparła. Nasze najdroższe nagrody to w przybliżeniu równowartość jednego miesiąca Twojego zatrudnienia. Dla firmy to dużo mniejszy wydatek niż dla Ciebie. Można się nami pochwalić i promować się. Mozna też zapisać na koncie dobry uczynek, który wyróżnia Was wśród innych firm.

 

Jeżeli działasz na forach i w społecznościach graczy i autorów, to tam też są nasi przyszli czytelnicy. „Level design” dziś sprzedaje się równie dobrze, co dwa lata temu, bo wciąż ktoś się o nas dowiaduje. Niech o "Projektowaniu przeżyć" dowie się już dziś.

 

Dziękujemy za Twoją pomoc!

Dwie audycje Dodano 08.05.2018, godz. 17:16

Cześć! Mamy dla Was dwa bardzo ciekawe materiały. Jacek Wesołowski, autor książki, wystąpił w poniedziałek w dwóch cenionych podcastach:

Z rozmów dowiecie się nie tylko o książce, ale przede wszystkim o tym, jak się robi gry, czym się projektowanie różni od programowania, dlaczego przeżycie jest tak ważne i czemu gra wygląda inaczej, gdy się na nią patrzy przez 5 sekund, a inaczej, gdy przez 5 godzin.

Dziękujemy za gościnę autorom obu podcastów: Maciejowi Aniserowiczowi i Tomaszowi Skórskiemu!

Pierwszy szalik! Dodano 30.04.2018, godz. 22:58

Dziś zgłosiła się do nas pierwsza osoba chętna na na naszą nagrodę specjalną: piękny, mięciutki, dłuuugi szalik w kolorach okładki.

Bardzo, bardzo dziękujemy!

Dodano: 01.05.2018, 8:25
  Krzysztof Pankau
Krzysztof Pankau
Gratulacje.

Jest 20%! Dodano 28.04.2018, godz. 10:16

Po trzech dniach zbiórki na liczniku jest już ponad 20%. Jesteśmy na dobrej drodze.
To dzieło 77 osób, którym bardzo dziękujemy.
Najpopularniejszą nagrodą jak dotąd jest book (22 osoby), a tuż za nim wersja papierowa (20) i pakiet (18). Dużym zainteresowaniem cieszy się też wersja kolekcjonerska - 8 osób. Zaklepaliśmy też pierwszą wizutówkę w książce i aż trzy nagrody "pokaż nam swoją grę".
Szczególnie dziękujemy osobom, dzięki którym 4 sztuki książki powędrują do bibliotek.

Nowa nagroda - ebook Level Designu Dodano 27.04.2018, godz. 14:55

Kilka osób poprosiło nas o dodanie do drabinki nagród cyfrowej wersji "Level designu". Tak zrobiliśmy. Ebook "Level designu" jest teraz nagrodą za 25 zł (na co dzień sprzedajemy go za 35 zł).

Udany pierwszy dzień Dodano 26.04.2018, godz. 0:51

Dziękujemy wszystkim za udział! Pierwszy dzień zakończyliśmy bardzo dobrym wynikiem: prawie 5400 złotych, czyli ponad 15% głównego celu. Od jutra zaczniemy chwalić się mediom growym, a po majówce przedstawimy się potencjalnym sponsorom, których mamy nadzieję przekonać na dorzucenie się do projektu w zamian za możliwość promocji.

Równolegle powstaje 2. rozdział książki. Pierwsza wersja tekstu powinna być gotowa w okolicach poniedziałku. Od tego momentu rozdział 2 będzie powstawał równolegle z rozdziałem 3 (w jednym wypadku przystąpimy do korekty i sporządzenia ilustracji, a w drugim - do pisania).

Dodano: 26.04.2018, 11:23
Jacek Wesołowski
Dodano: 26.04.2018, 10:14
  Konrad Krawczuk
Konrad Krawczuk
Lecimy dalej! Dziś też udostępniam !