Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

41276 PLN z 35000 PLN

382 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

117%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 04.06.2018.

Projektowanie przeżyć. Mechanizmy, emocje, narracja

Ilustracje – „Emigranci”

Dodano 10.04.2023, godz. 17:26

Drugi komplet ilustracji do „Projektowania Przeżyć” trafił do książki. Czekamy jeszcze na trzeci komplet, bo w w książce omówione będą trzy przykładowe gry: gra akcji, gra fabularna i gra strategiczna.

Przykładowa strona wygląda tak:



Autorem tego kompletu ilustracji jest Aleksander Spisak, który na co dzień pracuje w studiu budującym gry komputerowe. Gra, którą rysuje na potrzeby książki, jest zmyślona, ale przykłady są wzięte z życia.



Jeśli ta kreska wydaje Wam się znajoma, to nic dziwnego. Ilustracje tego samego autora znajdziecie także w „Level designie dla początkujących”. Wtedy ilustrował dla nas „Horror na opak”, w którym bohaterka musiała ukrywać się w cieniu przed słońcem, a jednym z jej rekwizytów był parasol. Tym razem spod ręki Aleksandra wyszli „Emigranci”, czyli gra zwiedzaniu bezludnych planet w poszukiwaniu tajemniczych artefaktów.

Dodano: 12.04.2023, 1:29
  Sir_Fred
Sir_Fred
Fantastycznie! To kiedy książka? Pozdrawiam serdecznie.

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 04.06.2018 22:10