Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

41276 PLN z 35000 PLN

382 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

117%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 04.06.2018.

Projektowanie przeżyć. Mechanizmy, emocje, narracja

RSS

Dwie audycje Dodano 08.05.2018, godz. 17:16

Cześć! Mamy dla Was dwa bardzo ciekawe materiały. Jacek Wesołowski, autor książki, wystąpił w poniedziałek w dwóch cenionych podcastach:

Z rozmów dowiecie się nie tylko o książce, ale przede wszystkim o tym, jak się robi gry, czym się projektowanie różni od programowania, dlaczego przeżycie jest tak ważne i czemu gra wygląda inaczej, gdy się na nią patrzy przez 5 sekund, a inaczej, gdy przez 5 godzin.

Dziękujemy za gościnę autorom obu podcastów: Maciejowi Aniserowiczowi i Tomaszowi Skórskiemu!

Pierwszy szalik! Dodano 30.04.2018, godz. 22:58

Dziś zgłosiła się do nas pierwsza osoba chętna na na naszą nagrodę specjalną: piękny, mięciutki, dłuuugi szalik w kolorach okładki.

Bardzo, bardzo dziękujemy!

Dodano: 01.05.2018, 8:25
  Krzysztof Pankau
Krzysztof Pankau
Gratulacje.

Jest 20%! Dodano 28.04.2018, godz. 10:16

Po trzech dniach zbiórki na liczniku jest już ponad 20%. Jesteśmy na dobrej drodze.
To dzieło 77 osób, którym bardzo dziękujemy.
Najpopularniejszą nagrodą jak dotąd jest book (22 osoby), a tuż za nim wersja papierowa (20) i pakiet (18). Dużym zainteresowaniem cieszy się też wersja kolekcjonerska - 8 osób. Zaklepaliśmy też pierwszą wizutówkę w książce i aż trzy nagrody "pokaż nam swoją grę".
Szczególnie dziękujemy osobom, dzięki którym 4 sztuki książki powędrują do bibliotek.

Nowa nagroda - ebook Level Designu Dodano 27.04.2018, godz. 14:55

Kilka osób poprosiło nas o dodanie do drabinki nagród cyfrowej wersji "Level designu". Tak zrobiliśmy. Ebook "Level designu" jest teraz nagrodą za 25 zł (na co dzień sprzedajemy go za 35 zł).

Udany pierwszy dzień Dodano 26.04.2018, godz. 0:51

Dziękujemy wszystkim za udział! Pierwszy dzień zakończyliśmy bardzo dobrym wynikiem: prawie 5400 złotych, czyli ponad 15% głównego celu. Od jutra zaczniemy chwalić się mediom growym, a po majówce przedstawimy się potencjalnym sponsorom, których mamy nadzieję przekonać na dorzucenie się do projektu w zamian za możliwość promocji.

Równolegle powstaje 2. rozdział książki. Pierwsza wersja tekstu powinna być gotowa w okolicach poniedziałku. Od tego momentu rozdział 2 będzie powstawał równolegle z rozdziałem 3 (w jednym wypadku przystąpimy do korekty i sporządzenia ilustracji, a w drugim - do pisania).

Dodano: 26.04.2018, 11:23
Jacek Wesołowski
Dodano: 26.04.2018, 10:14
  Konrad Krawczuk
Konrad Krawczuk
Lecimy dalej! Dziś też udostępniam !

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 04.06.2018 22:10