Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

41276 PLN z 35000 PLN

382 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

117%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 04.06.2018.

Projektowanie przeżyć. Mechanizmy, emocje, narracja

Dwie audycje

Dodano 08.05.2018, godz. 17:16

Cześć! Mamy dla Was dwa bardzo ciekawe materiały. Jacek Wesołowski, autor książki, wystąpił w poniedziałek w dwóch cenionych podcastach:

Z rozmów dowiecie się nie tylko o książce, ale przede wszystkim o tym, jak się robi gry, czym się projektowanie różni od programowania, dlaczego przeżycie jest tak ważne i czemu gra wygląda inaczej, gdy się na nią patrzy przez 5 sekund, a inaczej, gdy przez 5 godzin.

Dziękujemy za gościnę autorom obu podcastów: Maciejowi Aniserowiczowi i Tomaszowi Skórskiemu!

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 04.06.2018 22:10