Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

41276 PLN z 35000 PLN

382 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

117%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 04.06.2018.

Projektowanie przeżyć. Mechanizmy, emocje, narracja

RSS

Szalik! Dodano 29.05.2018, godz. 19:05

Na śmierć zapomnieliśmy pokazać Wam szalik, który już powstaje!

Do tej pory zgłosiła się po niego jedna osoba, ale limitu nie ma. Kto chce drugi? :-)

(gdy książka się ukaże, będzie chłodniej niż teraz)

Jest 70%! Dodano 28.05.2018, godz. 13:02

Cel zbiórki coraz bliżej. Dziękujemy, że jesteście z nami.

Kilka osób zgłosiło nam zainteresowanie wizytówkami, a jedna firma - reklamą na całą stronę. Pamiętajcie, że to nagrody limitowane. Zarezerwujcie swoją, zanim limit się wyczerpie.

Mamy 60% i pierwszy rozdział dodatkowy Dodano 23.05.2018, godz. 20:58

Właściwie to nawet 63%.

Dodatkowy rozdział to jedna z naszych głównych nagród. Pozwala Wam ufundować cały rozdział o wybranej przez Was grze. W tym wypadku gra zostanie ustalona w głosowaniu. Zachęcamy do udziału w nim i do zapraszania znajomych. Nie trzeba wspierać, żeby zagłosowac, ale jest to mile widziane, bo dopiero gry zbierzemy 100%, rozdział faktycznie powstanie. :-)

Mamy 50%! Dodano 22.05.2018, godz. 14:12

Mamy 50%!
W poprzedniej kampanii około połowy wpłat przyszło w ciągu ostatnich 10 dni. Teraz mamy jeszcze 13 dni. Uda się z Twoją pomocą - dlatego, że już nas wspierasz i dlatego, że Twoi znajomi też mogą nas wesprzeć:

- Udostępnij im informację o tej zbiórce z krótkim dopiskiem o tym, dlaczego nas wspierasz.

- Wykorzystaj kontakty zawodowe, nawet jeśli nie pracujesz przy grach. Może Twój pracodawca chciałby przyczynić się do kształcenia przyszłych pracowników lub wspierania ich hobby? A może ceni prestiż związany z ufundowaniem pierwszego polskojezycznego podręcznika projektowania gier z prawdziwego zdarzenia? Nawet nasza najdroższa nagroda to w przybliżeniu równowartość miesiąca Twojej pracy.

- Jeśli jesteś doświadczonym developerem, odniosłeś sukces, masz dobrą pozycję zawodową, to czas zacząć kształcić następne pokolenie. Zostaw w książce wizytówkę lub ufunduj rozdział o grze, na której Twoim zdaniem nowicjusze powinni się uczyć.

Dziękujemy wszystkie miłe słowa i życzliwość!

Rodział drugi napisany Dodano 21.05.2018, godz. 18:48

Zbiórka trwa, ale my nie czekamy na jej koniec i pracujemy nad książką. Mamy już maszynopis drugiego rozdziału. Serdecznie zapraszamy do lektury naszego wpisu na Facebooku, gdzie opowiadamy o naszym warsztacie. Zobaczycie w nim, jak wygląda książka od kuchni i jej placeholderowe ilustracje!

Mamy 40% i wiemy, co dalej Dodano 16.05.2018, godz. 17:52

Nasza kampania osiągnęła półmetek. Dzięki Wam na naszym liczniku jest 40% celu głównego. Musimy znaleźć jeszcze drugie tyle. Resztę wpłacą osoby, które z założenia czekają na ostatnią chwilę.

 

Osiągniemy to dzięki Twojej pomocy.

 

Ty już nas wspierasz, bo wiesz, że nasz projekt jest tego wart. Przekonaj dowolną osobę, którą znasz, by do Ciebie dołączyła. Wystarczy, że namówisz dokładnie jedną osobę.

 

To ważne: jeżeli pracujesz w zespole liczącym przynajmniej 20 osób, w branży gier, informatycznej lub edukacyjnej, porozmawiaj z przełożonymi i przekonaj ich, by Wasza firma nas wsparła. Nasze najdroższe nagrody to w przybliżeniu równowartość jednego miesiąca Twojego zatrudnienia. Dla firmy to dużo mniejszy wydatek niż dla Ciebie. Można się nami pochwalić i promować się. Mozna też zapisać na koncie dobry uczynek, który wyróżnia Was wśród innych firm.

 

Jeżeli działasz na forach i w społecznościach graczy i autorów, to tam też są nasi przyszli czytelnicy. „Level design” dziś sprzedaje się równie dobrze, co dwa lata temu, bo wciąż ktoś się o nas dowiaduje. Niech o "Projektowaniu przeżyć" dowie się już dziś.

 

Dziękujemy za Twoją pomoc!

Dwie audycje Dodano 08.05.2018, godz. 17:16

Cześć! Mamy dla Was dwa bardzo ciekawe materiały. Jacek Wesołowski, autor książki, wystąpił w poniedziałek w dwóch cenionych podcastach:

Z rozmów dowiecie się nie tylko o książce, ale przede wszystkim o tym, jak się robi gry, czym się projektowanie różni od programowania, dlaczego przeżycie jest tak ważne i czemu gra wygląda inaczej, gdy się na nią patrzy przez 5 sekund, a inaczej, gdy przez 5 godzin.

Dziękujemy za gościnę autorom obu podcastów: Maciejowi Aniserowiczowi i Tomaszowi Skórskiemu!

Pierwszy szalik! Dodano 30.04.2018, godz. 22:58

Dziś zgłosiła się do nas pierwsza osoba chętna na na naszą nagrodę specjalną: piękny, mięciutki, dłuuugi szalik w kolorach okładki.

Bardzo, bardzo dziękujemy!

Dodano: 01.05.2018, 8:25
  Krzysztof Pankau
Krzysztof Pankau
Gratulacje.

Jest 20%! Dodano 28.04.2018, godz. 10:16

Po trzech dniach zbiórki na liczniku jest już ponad 20%. Jesteśmy na dobrej drodze.
To dzieło 77 osób, którym bardzo dziękujemy.
Najpopularniejszą nagrodą jak dotąd jest book (22 osoby), a tuż za nim wersja papierowa (20) i pakiet (18). Dużym zainteresowaniem cieszy się też wersja kolekcjonerska - 8 osób. Zaklepaliśmy też pierwszą wizutówkę w książce i aż trzy nagrody "pokaż nam swoją grę".
Szczególnie dziękujemy osobom, dzięki którym 4 sztuki książki powędrują do bibliotek.

Nowa nagroda - ebook Level Designu Dodano 27.04.2018, godz. 14:55

Kilka osób poprosiło nas o dodanie do drabinki nagród cyfrowej wersji "Level designu". Tak zrobiliśmy. Ebook "Level designu" jest teraz nagrodą za 25 zł (na co dzień sprzedajemy go za 35 zł).

Udany pierwszy dzień Dodano 26.04.2018, godz. 0:51

Dziękujemy wszystkim za udział! Pierwszy dzień zakończyliśmy bardzo dobrym wynikiem: prawie 5400 złotych, czyli ponad 15% głównego celu. Od jutra zaczniemy chwalić się mediom growym, a po majówce przedstawimy się potencjalnym sponsorom, których mamy nadzieję przekonać na dorzucenie się do projektu w zamian za możliwość promocji.

Równolegle powstaje 2. rozdział książki. Pierwsza wersja tekstu powinna być gotowa w okolicach poniedziałku. Od tego momentu rozdział 2 będzie powstawał równolegle z rozdziałem 3 (w jednym wypadku przystąpimy do korekty i sporządzenia ilustracji, a w drugim - do pisania).

Dodano: 26.04.2018, 11:23
Jacek Wesołowski
Dodano: 26.04.2018, 10:14
  Konrad Krawczuk
Konrad Krawczuk
Lecimy dalej! Dziś też udostępniam !

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 04.06.2018 22:10