Druga granica: 10% Dodano 30.06.2015, godz. 9:26
Aby uczcić osiągnięcie tego celu, udostępniliśmy na stronie podręcznika trzecią część: http://inzynieria-gier.wonderland-engineering.eu/jak-przykuc-gracza-do-krzesla/
Nosi ona tytuł "Jak przykuć gracza do krzesła, czyli narzędzia kreacji zaangażowania" i koncentruje się na konstruowaniu celów. Pojawiają się w niej po raz pierwszy Julianna i Krzysztof, bohaterowie Bardzo Typowego Horroru.
Prosimy o przekazanie linka Waszym znajomym. Jeśli oni też wesprą projekt, bez trudu przekroczymy pułap 20%. :-)
Nowa nagroda: Odznaka Czytelnicza Dodano 29.06.2015, godz. 20:57
Pierwsza granica: 1000zł Dodano 29.06.2015, godz. 13:32
Gdy przekroczymy granicę 10%, czyli 2900zł, na naszej stronie ukaże się trzecia część ebooka. Podobnie jak poprzednie dwie, nie będzie nic kosztować.
Pytacie nas, w jaki sposób dostarczyć dane potrzebne do dostarczenia nagród (zwłaszcza t-shirtów). Najskuteczniejszym sposobem jest wysłanie maila z danymi na adres wonderland.engineering@gmail.com. Podajcie w treści również swoją nazwę użytkownika z serwisu - dzięki temu później będzie nam łatwiej upewnić się, że nikogo nie pominęliśmy.