Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

32803 PLN z 29000 PLN

344 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

113%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 08.08.2015.

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Druga granica: 10%

Dodano 30.06.2015, godz. 9:26

Krótko przed północą udało nam się przekroczyć 10%. Dziękujemy Wam wszystkim!

Aby uczcić osiągnięcie tego celu, udostępniliśmy na stronie podręcznika trzecią część: http://inzynieria-gier.wonderland-engineering.eu/jak-przykuc-gracza-do-krzesla/
Nosi ona tytuł "Jak przykuć gracza do krzesła, czyli narzędzia kreacji zaangażowania" i koncentruje się na konstruowaniu celów. Pojawiają się w niej po raz pierwszy Julianna i Krzysztof, bohaterowie Bardzo Typowego Horroru.

Prosimy o przekazanie linka Waszym znajomym. Jeśli oni też wesprą projekt, bez trudu przekroczymy pułap 20%. :-)

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 08.08.2015 10:10