Quantcast
GrupaPolak
49 tys.

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Kategoria - Książki/Publikacje

113%

Postęp

32803 zł

Mamy już

Udany!

Status
Poster Image

O projekcie

Projekt Inżynieria gier. Level design dla początkującychKampania finansowania społecznościowego Inżynieria gier. Level design dla początkującychZbiórka Inżynieria gier. Level design dla początkującychKampania finansowania społecznościowego Inżynieria gier. Level design dla początkującychKampania finansowania społecznościowego Inżynieria gier. Level design dla początkującychProjekt Inżynieria gier. Level design dla początkującychKampania finansowania społecznościowego Inżynieria gier. Level design dla początkującychKampania finansowania społecznościowego Inżynieria gier. Level design dla początkującychKampania crowdfundingowa Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Zbiórka Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Kampania finansowania społecznościowego Inżynieria gier. Level design dla początkującychPrzedmiotem przedsięwzięcia jest ebook.

Czy wiesz, dlaczego gracze czasem ustawiają poziom trudności na najniższy? Dlaczego się nudzą, mimo że w grze jest mnóstwo akcji? Dlaczego czasem nie lubią gier, przy których wybiło im już dwieście godzin? Czemu mają poczucie, że gra ich oszukuje, a jednak do niej wracają?

Jak stworzyć grę przykuwającą graczy do krzesła?

„Inżynieria gier. Level design dla początkujących” odpowiada na te i wiele innych pytań w sposób usystematyzowany i konkretny. Pokazuje, jak wypełnić grę treścią, nie ograniczając się do konkretnego gatunku rozgrywki. Punktem wyjścia jest „level”, czyli dający się wyodrębnić fragment gry, taki jak misja, rozdział, quest lub plansza.

Chcemy, żeby ta wiedza była łatwo dostępna, zatem książka będzie miała postać ebooka.

Tworzymy ten podręcznik, bo chcemy, by entuzjaści i autorzy niezależni - najbardziej kreatywni ludzie w tej branży - nie szukali odpowiedzi na ważne pytania po omacku. Tak bywa, bo weterani nie mają czasu tłumaczyć rzeczy nieoczywistych, a początkujący nie wiedzą, że trzeba o nie zapytać. Postanowiliśmy przerwać to błędne koło, po to by polskie gry z łatwością doganiały i przeskakiwały resztę świata. Weź z nami rozpęd!

Zbiórka Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Ten projekt jest naszą pracą. Żaden z jego elementów nie powstaje „po godzinach”. Wkładamy w niego całą naszą wiedzę, doświadczenie i czas. Samo pisanie szacujemy na pięć miesięcy roboczych; pozostałe zadania są na szczęście mniej czasochłonne. Kwota, którą zbieramy, pozwoli nam pokryć niezbędne koszty pracy zespołu nad tą książką.

Niektóre kampanie są przede wszystkim narzędziem marketingowym, dlatego mogą opiewać na kwotę będącą ułamkiem kosztów produkcji. Resztę pokrywa wydawca. My zdecydowaliśmy się na crowdfunding w zgodzie z jego duchem – Wy jesteście naszym mecenasem.

Chcemy być dla Was przejrzyści. Oto nasze koszty:

Projekt Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Crowdfunding jest bardzo wydajną formą finansowania, bo minimalizuje rolę pośredników. Aż 78% funduszy przekłada się bezpośrednio na produkcję książki.

Zbiórka Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Inżynieria gier. Level design dla początkujących to pierwsza tego typu publikacja:

  • pisana od początku po polsku,
  • oparta na wieloletnim doświadczeniu autora,
  • bez akademickiego języka i szczegółów technicznych, które zdezaktualizują się za pół roku
  • przystępna, z licznymi przykładami
  • pisana z myślą o entuzjastach i autorach niezależnych
  • premiera: grudzień 2015

Takiej wiedzy nie przekaże Ci żaden tutorial: dlaczego gry bywają nudne; jaka jest budowa dialogu użytkowego; dlaczego czasem warto, żeby level był brzydki; gdzie w grach czai się nieskończoność i jak gracz się przed nią broni. Z lektury dowiesz się nie tylko, dlaczego znane gry działają tak, a nie inaczej, ale także - jak stworzyć coś zupełnie od czapy.

Zbiórka Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Nasz podręcznik to:

  • około 400 stron, które zajmą mało miejsca na dysku zamiast dużo miejsca na półce
  • plik PDF, mobi lub epub, który dobrze wyświetli się na Twoim monitorze, tablecie lub czytniku
  • brak DRM - za okazane nam wsparcie odwdzięczamy się wygodą użytkowania
  • praktyczne ilustracje i wykresy w pełnej rozdzielczości

Ebook będzie składać się z dziesięciu części. Pierwsze trzy możesz przeczytać już teraz w formacie PDF - kliknij tytuł!

  1. Co to jest dobry level?
  2. Za łatwa czy za trudna, czyli podstawowe wiadomości o zaangażowaniu
  3. Jak przykuć gracza do krzesła, czyli narzędzia kreacji zaangażowania
  4. Sprint czy maraton, czyli taktowanie rozgrywki
  5. Tysiąc i jedno zastosowanie paprotki, czyli jak tworzyć dekoracje
  6. Gracz w okowach historii, czyli interaktywna fabuła
  7. Budowa levelu krok po kroku
  8. Mechanika jest przesłaniem, czyli emocje i perswazja
  9. Zapamiętać czy zrozumieć, czyli jak gracz się uczy
  10. Pożytki z prowizorki, czyli prototypowanie

Kampania finansowania społecznościowego Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Za podstawową sumę stworzymy dzięsięcioczęściowy ebook liczący prawie 400 stron, w formatach PDF, mobi i epub. Trzy pierwsze części już zawsze będą dostępne bez opłat. Komplet, czyli dziesięć części, będzie kosztował 40 złotych. Weź udział w kampanii, by zarezerwować dla siebie tańszy egzemplarz!

Kampania crowdfundingowa Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Jeżeli uda nam się osiagnąć pierwszy cel zapasowy, czyli dwa dodatkowe rozdziały, stworzymy je po zakończeniu prac nad wersją podstawową, po to by data premiery nie uległa zmianie. Jeżeli wybierzesz nagrodę zawierającą pełną wersję książki, to w grudniu otrzymasz wersję 10-częściową, a po zakończeniu prac nad dodatkowymi rozdziałami - wersję rozszerzoną, 12-częściową. Jeżeli wybierzesz nagrodę zawierającą dostęp na bieżąco, to dodatkowe rozdziały otrzymasz gdy tylko powstaną.

Nagrody dostępne w kampanii nie zawierają papierowego egzemplarza książki. Taką nagrodę będziemy mogli dodać dopiero gdy będziemy pewni, że papierowe wydanie powstanie.

Kampania finansowania społecznościowego Inżynieria gier. Level design dla początkujących

SZYBKA ŚCIĄGA

Jeżeli nie masz doświadczenia z crowdfundingiem, to najprawdopodobniej przydadzą Ci się następujące nagrody.

Jeżeli chcesz zarezerwować egzemplarz ebooka - wybierz nagrodę EGZEMPLARZ KSIĄŻKI (30 zł). Premiera pełnej wersji - w grudniu 2015.

Jeżeli nie chcesz ebooka - wybierz nagrodę Podziękowanie i Grafika (5 zł).

Jeżeli nie masz pewności, czy ebook jest dla Ciebie - przejrzyj darmowe rozdziały lub wybierz jedną z dwóch nagród pośrednich (10 zł i 15 zł). Nagrody pośrednie nie zawierają pełnej wersji ebooka, ale odblokowują wybrane rozdziały.

Jeżeli podoba Ci się ten projekt i chcesz zostać naszym mecenasem - wybierz nagrodę Kaganek Oświaty (przypinka, 20 zł), Odznaka Czytelnicza (ebook i przypinka, 40 zł), Krynica Wiedzy (kubek, 50 zł) lub Zbroja +1 Do Wiedzy (t-shirt, 90 zł).

Na końcu tej sekcji znajdziesz ściągę w wersji obrazkowej.

dla wszystkich

Jesteśmy Ci wdzięczni za pomoc. Jeżeli wspierasz nas z czystej sympatii, zawsze możesz wybrać symboliczną nagrodę w postaci podziękowania i tapety na pulpit, tablet lub smartfon przygotowanej specjalnie na tę okazję. Nie musisz zaznaczać tego zestawu osobno, bo dołączamy go do pozostałych nagród. Jeżeli któraś z nich Ci się spodoba - nie krępuj się!

dla czytelników

Nagrodą, do której jesteśmy najbardziej przywiązani emocjonalnie, jest sama książka. Jeżeli chcesz mieć własny egzemplarz ebooka, w tej kampanii zdobędziesz go taniej niż w zwykłej sprzedaży. Jeżeli nie masz pewności, czy to książka dla Ciebie, sięgnij po jeden rozdział na próbę. A może zdecydujesz się od razu na dwa? W takim wypadku dajemy zniżkę na pełną wersję.

Książka ukaże się w całości w grudniu 2015, ale jej kolejne części będą powstawały stopniowo przez cały rok. Możesz zarezerwować natychmiastowy dostęp do nich, gdy tylko wrócą ze składu. Twoje komentarze i uwagi uwzględnimy w ostatecznej wersji. To najlepsza okazja, by pomóc nam w dostosowaniu książki do Twoich potrzeb. Zakładamy, że kolejne części będą powstawać w tempie dwóch na miesiąc (plus minus zdarzenia losowe).

dla autorów (i przyszłych autorów) gier

Wiedzę z książki możemy wspólnie uzupełnić o ćwiczenia i przykłady. Wskaż nam dowolną grę dostępną legalnie i działającą w systemie operacyjnym Windows, a my przygotujemy omówienie jej level designu i zamieścimy je w dodatku do ebooka. Dodatek ten powstanie po zakończeniu pracy nad tekstem głównym podręcznika.

Jeżeli budujesz własną grę i przyda Ci się konsultacja, chętnie przyjrzymy się Twojej produkcji, z zachowaniem pełnej dyskrecji i poszanowania. Powiemy Ci, co nam się najbardziej podoba w jej levelach i jak można je uczynić jeszcze lepszymi.

dla tych, którzy nas lubią

Lubimy upominki! Wśród naszych nagród znajduje się przypinka dokumentująca Twój achievement, kubeczek z żyrafą, okolicznościowy t-shirt oraz artefakt klasy legendarnej: pluszowa żyrafa uszyta specjalnie dla Ciebie. Tych nagród (ani ich kopii) nie będziemy nigdy sprzedawać w żadnym sklepie. Są raz na zawsze powiązane z tą kampanią.

dla towarzyskich

Wierzymy w społeczność! Oddajemy Wam do wypełnienia strony w naszej książce. Osoby i grupy, które chcą zaprezentować się czytelnikom i nawiązać z nimi kontakt, mogą zamieścić w niej swoją ilustrację i/lub półstronnicowy tekst (100-150 słów). Linki w tekście mogą być klikalne. Grafiki nie mogą być obraźliwe ani drastyczne.

Dla wygody przedstawiamy wykres nagród. Wyższe nagrody nie zawierają niższych, ale można wybrać więcej niż jedną. Zrobilismy tylko jeden wyjątek: żeby nie tworzyć bałaganu, nie zaznaczyliśmy, że każda nagroda zawiera naszą dozgonną wdzięczność i tapetę na pulpit.

dla przedsiębiorstw i instytucji

Wiele osób w Polsce zajmuje się grami komputerowymi zawodowo. Wsparcie naszego projektu leży w Waszym interesie: za jednym zamachem inwestujecie w przyszłych współpracowników i w rozwój kultury grania w Polsce. Już teraz, biorąc udział w naszej kampanii, możecie zarezerwować dla swoich zespołów termin intensywnego, 8-godzinnego szkolenia z level designu. Zapraszamy także mecenasów instytucjonalnych! Współfinansowanie ebooka to nie tylko dar dla wszystkich przyszłych autorów, ale także chlubny wkład do firmowego wizerunku.

Kampania finansowania społecznościowego Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Szczegóły i rozmiary nagród materialnych pokażemy niedługo.

Kampania crowdfundingowa Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Inżynieria Wszechświetności jest samodzielnym studiem twórczości okołogrowej celującym w rzeczy dziwne, odkrywcze i unikatowe. Naszymi głównymi narzędziami są absurd, realizm magiczny i bogaty bukiet emocji. W swoich utworach przyglądamy się ludziom, nie przedmiotom. Do tej pory Inżynieria wydała Czelabińsk, miniparodię gier o ratowaniu świata oraz Fuszerkę, opowiadanie science-fiction o tym, że każdy patrzy na świat trochę inaczej.

Nasz ebook powstaje dzięki pracy zespołu:

Zbiórka Inżynieria gier. Level design dla początkującychJacek Wesołowski – autor tekstu, doświadczony projektant, przyłożył rękę do takich gier jak Bulletstorm, Ultra Street Fighter IV i… Czelabińsk, bo gry są fajne bez względu na rozmiar i budżet; w wolnym czasie gra w Triple Town, Banner Saga i Dishonored. P.S. Niektórzy z Was proszą o dokładniejszą rozpiskę. Znajdziecie ją w zakładce komentarzy (29 czerwca, 15:55).

Kampania finansowania społecznościowego Inżynieria gier. Level design dla początkującychMagda Chojnacka – autorka ilustracji, fotograf i osoba o wielu talentach, lubi Gears of War.

Kampania crowdfundingowa Inżynieria gier. Level design dla początkującychKaja Mikoszewska – autorka wystroju, graficzka, redaktorka, niestrudzona propagatorka kultury nerdów, oddana fanka Ratcheta & Clanka i wszystkiego, co wydało studio Double Fine.

Zbiórka Inżynieria gier. Level design dla początkującychMarek Kowalik – strażnik stylu i łowca zbiegłych przecinków; to dzięki niemu zdania w podręczniku mają właściwą liczbę czasowników i nie ociekają hermetycznym żargonem.

Kampania finansowania społecznościowego Inżynieria gier. Level design dla początkującychAleksander Spisak – autor ilustracji, rysownik, koneser makabry, stworzeń z mackami i japońskiej popkultury, mistrz charakteryzacji.

Kampania crowdfundingowa Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Dlaczego ebook?

Wydanie elektroniczne jest znacznie tańsze i natychmiastowo dostępne dla wszystkich. Zależy nam przede wszystkim na stworzeniu książki, a nie wydrukowaniu jej. Staramy się maksymalnie uprościć to zadanie.

Jednak papierowe książki też mają zalety! Dlatego stworzenie takiej wersji stawiamy sobie jako cel dodatkowy.

Czy podręcznik będzie w sprzedaży?

Tak, planujemy wydanie ebooka w cenie 40 złotych. Udział w kampanii jest najtańszym sposobem na zdobycie własnego egzemplarza. Trzy pierwsze części zawsze będą dostępne za darmo na stronie podręcznika.

Co zrobimy, jeśli coś nam zostanie?

Nasze cele są obliczone tak, żebyśmy „wyszli na zero”. Jednak może się zdarzyć, że kampania zakończy się „w pół drogi” między celami lub że nasz ebook kupi wiele osób, które nie zarezerwowały go poprzez crowdfunding.

Jeżeli po odjęciu kosztów przedsięwzięcia od wpływów (również ze sprzedaży) otrzymamy wynik dodatni, potraktujemy go jak zysk. Jedną czwartą podzielimy po równo pomiędzy uczestników przedsięwzięcia jako dodatkowe wynagrodzenie za ich wysiłek. Pozostałe trzy czwarte pomoże Inżynierii Wszechświetności rozwinąć działalność. Chcemy zainwestować w prototypy i concept arty gier, nad którymi pracujemy. Planujemy też więcej jeździć po Polsce i spotykać się z Wami na żywo.

Kampania crowdfundingowa Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Wspierają nas:

Kampania crowdfundingowa Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Być może właśnie w tej chwili używasz systemu operacyjnego Windows, na Twoim pulpicie jest ikona pakietu Microsoft Office, a niedaleko stoi konsola Xbox. Microsoft nie tylko stworzył te produkty, ale także inwestuje w edukację i rozwój.

Kampania crowdfundingowa Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Miesięcznik PIXEL - Kultura Gier Wideo porusza się w obrębie szeroko rozumianej kultury gier wideo. O wyjątkowym charakterze magazynu stanowi zespół redakcyjny, w którym z dziennikarzami branżowymi spotykają się osoby odpowiedzialne za powstanie pierwszych kultowych polskich czasopism komputerowych, takich jak Bajtek, Top Secret, Secret Service, Reset czy Gambler.

Projekt Inżynieria gier. Level design dla początkujących

PaDtv to podcast, wideo i publicystyka o grach. Głównym założeniem projektu jest przybliżenie ludziom wszystkiego (no, prawie wszystkiego), co zawiera w sobie świat gier – w ciekawej i nietuzinkowej formie.

Kampania finansowania społecznościowego Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Uniwersum indie games nie jest już rajem dla geeków, fantazją nerdów, undergroundowym dziwactwem. Gry niezależne kształtują mainstream, narzucają trendy, zmieniają świat. 1ndie World robi wszystko co może, aby pomóc użytkownikom odkryć ich magię.

Zbiórka Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Indie Games Polska to anglojęzyczny serwis, którego celem jest promowanie samodzielnych autorów z Polski poza granicami kraju. Nagłaśnia obiecujące produkcje sięgające po mechanizmy crowdfundingu, greenlightu czy early access. Zwraca uwagę na gry niszowe, często pomijane przez prasę.

Kampania finansowania społecznościowego Inżynieria gier. Level design dla początkujących

THE ARMORY jest koszulkownią specjalizującą się w strojach dla graczy. Mówią o sobie: "Kuźnia Zła prowadzona przez herosów z dalekich krain naszego rodzimego landu, których głównym questem jest krafting wyjątkowych zbroi. Ekipa twórców wykorzystujących swą moc by tworzyć niepowtarzalne koszulki inspirowane wspólną zajawką jaką jest pasja gamingowa."

 

Zbiórka Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Czekamy na Wasze pytania, komentarze i dobre słowo!

Kampania crowdfundingowa Inżynieria gier. Level design dla początkujących Zbiórka Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Piszcie do nas na adres wonderland engineering [at] gmail com
lub zajrzyjcie na stronę podręcznika: inzynieria-gier.wonderland-engineering.eu

Kampania finansowania społecznościowego Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Dla PolakPotrafi.pl media monitoruje: Instytut Monitorowania MediówIMM

Powstaje książka o projektowaniu leveli w grach. I można ją wesprzeć!

www.cdaction.pl | 2015-07-27


Miło dla odmiany zobaczyć jakąś zbiórkę pieniędzy związaną z grami w sposób mniej bezpośredni – to znaczy nie na samą grę, a na książkę poświęconą tworzeniu leveli. Pracuje nad nią Jacek Wesołowski, level designer Bulletstorma.

"Inżynieria gier. Level design dla początkujących": powstaje kolejna polska książka o grach!

gamezilla.komputerswiat.pl | 2015-07-27


Tym razem nie o historii, a o tworzeniu. Ale nie tylko dla twórców!

PADcast #159 – Biedny Rory

www.padtv.pl | 2015-07-13


W dzisiejszym odcinku gościmy Jacka Wesołowskiego, doświadczonego dewelopera (People Can Fly, Flying Wild Hog, QLOC), który chciałby podzielić się ze światem swoją wiedzą z zakresu szeroko rozumianego level designu. W tym celu organizuje zbiórkę na Polak Potrafi, w czym gorąco go wspieramy. W PADcaście poruszamy tematy takie jak: metody angażowania gracza, projektowanie poziomów trudności czy kontrolowanie tempa rozgrywki. Dyskusja długa i ciekawa, więc gorąco zachęcamy do przesłuchania.

"Inżynieria gier. Level design dla początkujących" - ciekawy projekt w serwisie PolakPotrafi.pl

gry.onet.pl | 2015-07-09


"Inżynieria gier. Level design dla początkujących" to bardzo interesujący (przynajmniej w założeniach) e-book, pierwszy taki pisany po polsku, który w przystępny, a zarazem wyczerpujący sposób traktuje na temat projektowania gier komputerowych. Podręcznik zbiera obecnie pieniądze w serwisie crowdfundingowym PolakPotrafi.pl.

Podręcznik – Inżynieria gier. Level design dla początkujących – potrzebuje Waszego wsparcia

1ndieworld.com | 2015-07-06


http://1ndieworld.com/podrecznik-inzynieria-gier-level-design-dla-poczatkujacych-potrzebuje-waszego-wsparcia/

344

Wspierających

32803 zł

Z całkowitej kwoty 29000 zł

zakończono

Do zakończenia projektu

Projekt zostanie ufundowany 08.08.2015
Nielimitowana

Nagroda za 1 zł lub więcej!

Wsparcie bez nagrody

14 Wspierających
Nielimitowana

Nagroda za 5 zł lub więcej!

Podziękowanie i grafika

Symboliczna nagroda wyrażająca naszą wdzięczność za Twoje wsparcie. Składa się z maila wysłanego na podany przez Ciebie adres z załącznikiem w postaci tapety na pulpit, tablet lub smartfon.

Tę nagrodę dołączamy automatycznie do wszystkich pozostałych.

3 Wspierających
Nielimitowana

Nagroda za 10 zł lub więcej!

Czwarta część podręcznika

Jej tytuł to „Sprint czy maraton, czyli taktowanie rozgrywki”. Dowiesz się z niej:
- gdzie w levelu czyha na gracza nieskończoność,
- co to w ogóle jest takt, czyli pacing,
- na czym polega zwodniczy urok eskalacji zaangażowania,
- dlaczego pewne sposoby taktowania sprawdzają się lepiej niż inne,
- co to jest nurt, czyli flow, i do czego się przydaje, a do czego nie.
W tej części książki znajdujemy pretekst do zamieszczenia ilustracji podpisanej "hopsa, hopsa".

Podobnie jak wszystkie pozostałe części podręcznika, ta będzie zamieszczona w pełnej wersji. Jednak nie musisz na nią czekać do zimy. Jest już gotowa i czeka na Ciebie! Dostarczymy ją pod wskazany przez Ciebie adres email.

Jeżeli zamiast tej nagrody wybierzesz taką, w której jest pełne wydanie ebooka, to również nie będziesz czekać na część czwartą do zimy, wyślemy Ci ją od razu.

3 Wspierających
Nielimitowana

Nagroda za 15 zł lub więcej!

Części 4 i 7 plus zniżka!

Część siódma podręcznika będzie nosić tytuł „Budowa levelu krok po kroku”. Dowiesz się z niej:
- jak budować level, żeby się w tym nie pogubić,
- czym się różni vertical slice od horizontal development,
- czym „level design” różni się od „game designu”
- jak oszacować wymagania czasowe i... sprzętowe,
- jak zbudować arenę (pojęcie areny omawiamy w części trzeciej, dostępnej za darmo na stronie - link w głównym opisie przedsięwzięcia),
- o co pytać playtesterów.

Podobnie jak wszystkie pozostałe, ta część będzie zamieszczona w pełnej wersji podręcznika. Jednak nie musisz na nią czekać do zimy. Szacujemy, że będzie gotowa we wrześniu 2015. Dostarczymy ją pod wskazany przez Ciebie adres email, gdy tylko wróci ze składu. Część czwartą udostępnimy już kilka dni po zakończeniu kampanii, ponieważ jest już gotowa.

Jeśli zdecydujesz się na zakup pełnego ebooka po premierze, dostaniesz na niego 50% zniżki.

Jeżeli zamiast tej nagrody wybierzesz taką, w której jest pełne wydanie ebooka, to również nie będziesz czekać na część czwartą i siódmą aż do zimy, wyślemy Ci je od razu.

2 Wspierających
Nielimitowana

Nagroda za 20 zł lub więcej!

Achievement Unlocked: Kaganek Oświaty

Ten achievement jest lepszy od innych, ponieważ odznaka za niego istnieje naprawdę. To przypinka z pomocną żyrafą z podręcznika. Nie sprzedamy jej nigdy w żadnym sklepiku, nie rozdamy na żadnym spotkaniu i nie stworzymy łudząco podobnego wariantu. Może jeszcze kiedyś zaoferujemy przypinkę w kampanii crowdfundingowej - ale to nie będzie TA przypinka. :-)

Upominek dostarczamy pod dowolny adres w Polsce. Jeżeli mieszkasz poza krajem - dolicz koszty przesyłki.

11 Wspierających
Nielimitowana

Nagroda za 30 zł lub więcej!

EGZEMPLARZ PODRĘCZNIKA

Nie umiemy mówić o tej NAGRODZIE bez nadużywania wielkich liter. Jest nam bardzo bliska. To rodzący się właśnie owoc naszej pracy i lat doświadczeń z grami. 10 części, 400 stron, kilkadziesiąt żyraf, a jeśli osiągniemy cele dodatkowe, to nawet więcej. Już dziś możesz zarezerwować WŁASNY EGZEMPLARZ - taniej niż w sklepie.

EBOOK dostarczymy pod wskazany przez Ciebie adres email.

Przewidywany termin DOSTAWY to grudzień 2015. Część czwartą otrzymasz od razu, a siódmą, jak tylko wróci ze składu - wcześniej niż całość podręcznika.

174 Wspierających
Nielimitowana

Nagroda za 40 zł lub więcej!

Combo: Odznaka Czytelnicza

W wielu grach łączenie posunięć w przemyślane kombinacje skutkuje dodatkowymi korzyściami. W naszym przypadku możesz jednym śmiałym ruchem zarezerwować pełny egzemplarz książki oraz przypinkę z żyrafą.

Upominek dostarczamy pod dowolny adres w Polsce. Jeżeli mieszkasz poza krajem - dolicz koszty przesyłki. Ebooka dostarczymy pod Twój adres email.

26 Wspierających
Nielimitowana

Nagroda za 50 zł lub więcej!

Achievement Unlocked: Krynica Wiedzy

Ten achievement jest bardzo praktyczny, ponieważ w zamian za niego otrzymasz śliczny kubeczek z żyrafą. Sprawi to, że nie tylko w Twoim domu będzie więcej żyraf, ale także zyskasz praktyczne urządzenie do popijania herbaty lub dowolnego innego napoju.

Upominek dostarczamy pod dowolny adres w Polsce. Jeżeli mieszkasz poza krajem - dolicz koszty przesyłki.

Dodatkowo pod Twój adres email prześlemy pełny egzemplarz ebooka, gdy tylko będzie gotowy!

54 Wspierających
Nielimitowana

Nagroda za 60 zł lub więcej!

Cały ebook - na bieżąco!

Nie tylko rezerwujesz własny egzemplarz ebooka, ale również zyskujesz dostęp do kolejnych części w miarę, jak będą powstawać. To oznacza, że części piątą, szóstą, ósmą, dziewiątą i dziesiątą otrzymasz wcześniej niż inni.

Każdą część dostarczymy pod wskazany przez Ciebie adres email.

Ponadto w grudniu 2015 otrzymasz całą książkę w komplecie.

33 Wspierających
Nielimitowana

Nagroda za 90 zł lub więcej!

Achievement Unlocked: Zbroja +1 do Wiedzy

Ten achievement jest bardzo efektowny, ponieważ w zamian za niego otrzymasz t-shirt: męski lub damski, w wybranym przez Ciebie rozmiarze, wyposażony w wizerunek żyrafy i maksymę.

Upominek dostarczamy pod dowolny adres w Polsce. Jeżeli mieszkasz poza krajem - dolicz koszty przesyłki.

Dodatkowo pod Twój adres email prześlemy pełny egzemplarz ebooka, gdy tylko będzie gotowy!

40 Wspierających
Nielimitowana

Nagroda za 150 zł lub więcej!

Pokaż nam swoją grę!

Udostępnij nam ją, a my przeprowadzimy fachową analizę: co już działa, co jeszcze nie działa i jak można ulepszyć jej levele. Nie pokażemy Twojej gry nikomu, nie damy nikomu pirackiej kopii, nie ukradniemy pomysłów (mamy własne). Jeżeli gra nam się wyjątkowo spodoba, to za Twoją zgodą napiszemy o niej na stronie Inżynierii.

Termin dostarczenia tej nagrody zależy od Ciebie. Analizę przeprowadzimy w ciągu dwóch tygodni od otrzymania kopii gry. Może się zdarzyć, że będziemy potrzebowali zadać Ci kilka dodatkowych pytań, zwłaszcza jeżeli gra jest na wczesnym etapie powstawania.

Dodatkowo pod Twój adres email prześlemy pełny egzemplarz ebooka, gdy tylko będzie gotowy!

10 Wspierających
Pozostało: 0 z 10

Nagroda za 200 zł lub więcej!

Wizytówka w książce

W pełnej wersji ebooka, który ukaże się w grudniu 2015, zamieścimy Twoją wizytówkę. Oddajemy Ci miejsce na 150 słów i ilustrację na marginesie. W ebooku zamieścimy klikalny odsyłacz do Twojej strony lub profilu.

Twój opis nie może łamać prawa ani być obraźliwy. Przedstaw się w nim jako osoba związana z grami komputerowymi, na przykład gracz, fan, krytyk, dziennikarz lub autor. Jeżeli uznasz, że Ci się to przyda - pomożemy Ci w stworzeniu atrakcyjnej wizytówki.

Dodatkowo pod Twój adres email prześlemy pełny egzemplarz ebooka, gdy tylko będzie gotowy!

10 Wspierających
Pozostało: 7 z 10

Nagroda za 500 zł lub więcej!

Omówienie level designu wybranej przez Ciebie gry

Wskaż dowolną grę dostępną w Polsce w legalnej dystrybucji (tradycyjnej bądź elektronicznej) i działającą pod systemem Windows. Przygotujemy omówienie jej level designu. Nie gwarantujemy, że gra będzie nam się podobać, ale na pewno podejdziemy do niej poważnie.

Omówienie, wykorzystujące tę samą szafę graficzną co reszta książki, dostarczymy jako osobny plik pod podany przez Ciebie adres email. Zamieścimy je także w pełnej wersji książki.

Dla bezpieczeństwa zakładamy, że omówienia przygotujemy po zakończeniu prac nad głównymi dziesięcioma częściami. Jednak jeżeli inne zajęcia nam w tym nie przeszkodzą, przystąpimy do nich wcześniej.

Dodatkowo pod Twój adres email prześlemy pełny egzemplarz ebooka, gdy tylko będzie gotowy!

2 Wspierających
Pozostało: 0 z 3

Nagroda za 1000 zł lub więcej!

Achievement Unlocked: Mądrość Natury

Ten achievement jest wspanialszy od innych, ponieważ nagrodą za niego jest jedna z trzech niepowtarzalnych żyraf, każda jedyna w swoim rodzaju, ręcznie wykonana i miła w dotyku. Można będzie ją dotknąć, przytulić, a nawet zapytać o poradę w sprawie level designu (niestety pluszowe żyrafy na ogół nie odpowiadają). Twoja maskotka powstanie specjalnie na tę okazję, nie będzie nigdy drugiej takiej samej.

Pluszową żyrafę prześlemy pod wskazany przez Ciebie adres, również poza Polską.

Dodatkowo pod Twój adres email prześlemy pełny egzemplarz ebooka, gdy tylko będzie gotowy!

2 Wspierających
Nielimitowana

Nagroda za 3000 zł lub więcej!

Szkolenie

Masz zespół, któremu przyda się wiedza o grach i grywalności? Pomożemy Ci.

Przeprowadzimy dla Ciebie 8-godzinny warsztat rozłożony na jeden lub dwa dni. W programie szkolenia, który uzgodnimy z Tobą, znajdzie się zarówno wykład jak i ćwiczenia praktyczne. Maksymalny rozmiar grupy to 10 osób. Ty zapewniasz miejsce oraz przybory: tablicę i rzutnik.

Tę nagrodę zrealizujemy po zakończeniu prac nad książką, tj. w 2016 roku. Już dziś możesz zarezerwować termin. Każdy uczestnik przed rozpoczęciem szkolenia otrzyma własny egzemplarz ebooka.

Możesz podzielić się tą nagrodą z innymi. Grupa liczy maksymalnie 10 osób, ale może się w niej zmieścić więcej niż jeden zespół.

Jeżeli chcesz, by szkolenie odbyło się poza Warszawą, dolicz koszt dojazdu dla jednej osoby.

0 Wspierających
Pozostało: 3 z 3

Nagroda za 7250 zł lub więcej!

Zostań Mecenasem Instytucjonalnym

Przyczyń się do rozwoju edukacji i oddaj przysługę całej branży gier w Polsce.

Sfinansuj jedną czwartą przedsięwzięcia, a w zamian:
- zamieścimy w ebooku Twoją całostronicową reklamę,
- podziękujemy Ci publicznie,
- zamieścimy Twoje logo na liście mecenasów i patronów książki
- zamieścimy Twoje logo w stopce ebooka
- przekażemy Ci elegancki dyplom poświadczający Twój wkład w nasze przedsięwzięcie

Dziękujemy w imieniu własnym i przyszłych autorów gier!

0 Wspierających

O Projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności. Książkę przygotowuje wraz zespołem w składzie: Kaja Mikoszewska, Magda Chojnacka, Marek Kowalik, Aleksander Spisak

Napisz wiadomość do Projektodawcy

Obejmij patronat nad tym projektem!

Chcesz sygnować projekt swoją marką lub nazwiskiem? Zgłoś się już teraz!

Wybierz rodzaj wsparcia jakiego chcesz udzielić projektodawcy: