Nice to see you!

Ładowanie strony

About the project owner

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Send message to the project`s creator

32803 PLN out of 29000 PLN

344 Supporters

Success! Goal reached

113%

Funding model: "all or nothing". To receive funds this project has to reach at least 100% of it's goal before 08.08.2015.

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

RSS

Druga granica: 10% Added 30.06.2015, godz. 9:26

Krótko przed północą udało nam się przekroczyć 10%. Dziękujemy Wam wszystkim!

Aby uczcić osiągnięcie tego celu, udostępniliśmy na stronie podręcznika trzecią część: http://inzynieria-gier.wonderland-engineering.eu/jak-przykuc-gracza-do-krzesla/
Nosi ona tytuł "Jak przykuć gracza do krzesła, czyli narzędzia kreacji zaangażowania" i koncentruje się na konstruowaniu celów. Pojawiają się w niej po raz pierwszy Julianna i Krzysztof, bohaterowie Bardzo Typowego Horroru.

Prosimy o przekazanie linka Waszym znajomym. Jeśli oni też wesprą projekt, bez trudu przekroczymy pułap 20%. :-)

Nowa nagroda: Odznaka Czytelnicza Added 29.06.2015, godz. 20:57

Na prośbę osób zainteresowanych wsparciem dodaliśmy nową nagrodę do zestawu. Jest ona połączeniem dwóch innych i zawiera ezgemplarz ebooka oraz przypinkę. Szukajcie na liście nagrody "Odznaka Czytelnicza".

Pierwsza granica: 1000zł Added 29.06.2015, godz. 13:32

Przekroczyliśmy pierwszą symboliczną granicę tysiąca złotych. Zajęło to tylko trzy godziny. Bardzo dziękujemy naszym early adopterom! :-D

Gdy przekroczymy granicę 10%, czyli 2900zł, na naszej stronie ukaże się trzecia część ebooka. Podobnie jak poprzednie dwie, nie będzie nic kosztować.

Pytacie nas, w jaki sposób dostarczyć dane potrzebne do dostarczenia nagród (zwłaszcza t-shirtów). Najskuteczniejszym sposobem jest wysłanie maila z danymi na adres wonderland.engineering@gmail.com. Podajcie w treści również swoją nazwę użytkownika z serwisu - dzięki temu później będzie nam łatwiej upewnić się, że nikogo nie pominęliśmy.

Funding model: "all or nothing"

To receive funds this project has to reach at least 100% of it's goal before 08.08.2015 10:10