Dołącz do naszej społeczności!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

32803 PLN z 29000 PLN

344 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania (model "wszystko albo nic") do 08.08.2015 10:10

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Ciąg dalszy nastąpi

Dodano 25.04.2018, godz. 20:27

Dzięki Waszem wsparciu "Level design dla początkujących" dotarł już do prawie 600 osób. To więcej, niż zakładaliśmy, dlatego podjęliśmy decyzję o stworzeniu drugiej książki. Nosi ona tytuł "Projektowanie przeżyć: mechanizmy, emocje, narracja" i jest pierwszym tak całościowym podręcznikiem projektowania gier w Polsce, pisanym nowatorską metodą. Będzie też grubsza niż "Level design" (około 700 stron zamiast 430), a dzięki temu stanie się bardziej przystępna, ponieważ wykorzystamy dodatkowe strony na przykłady, uściślenia i objaśnienia.

Dziś rozpoczęła się kampania crowdfundingowa. Nasz główny cel to 35 tysięcy złotych. Pierwsze 10% zebraliśmy w 7 godzin. :-) Zajrzyjcie na stronę kampanii: https://polakpotrafi.pl/projekt/projektowanie-przezyc