Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

32803 PLN z 29000 PLN

344 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

113%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 08.08.2015.

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Koniec

Dodano 11.07.2016, godz. 15:59

To już prawdziwy koniec tej kampanii i w związku z tym - ostatnia aktualizacja. Właśnie odebraliśmy papierowy nakład książki - całe 150 egzemplarzy!
Co nam się udało - dzięki Wam:
- stworzyliśmy większą książkę niż zakładaliśmy - ściślej, o około 20% większą
- dodaliśmy całą nową część, w której prowadzimy czytelników krok po kroku przez budowę jednego levelu
- wydaliśmy książkę w trzech formatach cyfrowych i w jednym papierowym
- poznaliśmy wiele nowych, wspaniałych osób, dzięki którym być może powstanie ciąg dalszy!

Bardzo dziękujemy Wam za Wasz udział i zaangażowanie. Mamy nadzieję, że książka nie tylko pomoże początkującym w tworzeniu własnych gier, ale też zachęci osoby doświadczone do dzielenia się doświadczeniami. Ta nowa jakość będzie Waszą zasługą.

Do zobaczenia!

Dodano: 11.07.2016, 20:28
  Sir_Fred
Sir_Fred
Dziękuję za książkę w postaci e-booka :) Dziękuję za wersję drukowaną :) Oczekuję kolejnych publikacji - powodzenia! :) :)

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 08.08.2015 10:10