Dołącz do naszej społeczności!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

32803 PLN z 29000 PLN

344 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania (model "wszystko albo nic") do 08.08.2015 10:10

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Wyniki ankiety

Dodano 29.03.2016, godz. 14:28

Bardzo dziękujemy za udział w ankiecie!
Otrzymaliśmy w sumie 124 odpowiedzi.

Wyniki przedstawiają się następująco:
28% uczestników chce samego e-booka
34% chce i ebooka, i wersję papierową
38% chce tylko wersję papierową

Oznacza to, że wersja papierowa zdecydowanie się przyda. W dzisiejszych czasach nakład 100 egzemplarzy jest w pełni wykonalny, więc prawdopodobnie właśnie na taki się zdecydujemy. Oczywiście nie przeszkodzi nam to w przygotowaniu e-booka, który obecnie jest na ostatniej prostej (kończymy skład).

Z ankiety dowiedzieliśmy się też, który wariant książki wydrukować. Najwięcej osób zainteresowanych wersją papierową wskazało wariant "solidny", tj. miękka okładka, format B5 i kolor wszędzie tam, gdzie się przyda. Spodziewamy się, że koszt jednego egzemplarza wyniesie 80 złotych.

Dziękujemy za wszystkie odpowiedzi!