Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

32803 PLN z 29000 PLN

344 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

113%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 08.08.2015.

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Ankieta

Dodano 23.03.2016, godz. 14:52

Ostatnia część "Inżynierii gier" jest już gotowa. Książka istnieje obecnie w jedenastu osobnych częściach, które musimy jeszcze skleić w jedną całość. Oznacza to, że już wiemy, ile będzie stron, a ile ilustracji, i jaki będzie układ graficzny.

Dlatego mamy do Was prośbę o udział w krótkiej (jedno pytanie!) ankiecie, która pomoże nam określić najwygodniejszy dla Was format publikacji. Na pewno wydamy książkę jako e-book, a oprócz tego rozważamy także druk w kilku wariantach. Ponieważ wzięliście udział w naszej kampanii crowdfundingowej, to zapewne e-booka macie już zaklepanego. Być może jednak chcielibyście zamienić go na książkę lub mieć i książkę, i e-booka? A może sam e-book wystarczy? We wszystkich tych przypadkach chcielibyśmy znać Wasze zdanie.

Ankieta znajduje się pod adresem:
http://goo.gl/forms/xoMJV5l4GQ

Bardzo dziękujemy za wszystkie odpowiedzi!

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 08.08.2015 10:10