Dołącz do naszej społeczności!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

32803 PLN z 29000 PLN

344 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania (model "wszystko albo nic") do 08.08.2015 10:10

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Prawie koniec

Dodano 14.03.2016, godz. 15:10

Stało się kilka rzeczy naraz:
- zakończyliśmy pracę nad częścią 10!
- część jedenasta, ostatnia, już jest w składzie!
- to oznacza, że mamy już komplet tekstu książki!

Musimy jeszcze przeczytać całość od początku do końca, zrobić drugą korektę, złożyć osobne części razem w jeden e-book i będziemy gotowi do publikacji!

Bardzo przepraszamy za dodatkowe opóźnienie, które złapaliśmy na sam koniec. Polityka w Polsce obrała dramatyczny kurs, zaś my interesujemy się polityką, ponieważ wiemy, że polityka interesuje się nami. Musimy to pogodzić z przygotowaniem książki, jednak ani nam się śni zaniedbywać jej.

Dziękujemy za Waszą cierpliwość i liczymy na pilnik w cieście, jak już nas posadzą. :-)