Dołącz do naszej społeczności!

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

32803 PLN z 29000 PLN

344 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania (model "wszystko albo nic") do 08.08.2015 10:10

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Część 9 gotowa!

Dodano 15.02.2016, godz. 16:02

Zakończyliśmy prace nad dziewiątą częścią "Inżynierii gier".

W poprzednich częściach ustaliliśmy, co to jest dobry level, jak podtrzymać zaangażowanie gracza i jak stosować wybrane elementy, takie jak takt, dekoracje i narracja. W części dziewiątej rozważamy, do czego te wszystkie narzędzia mogą nam się przydać. Wykorzystując emocje i perswazję, pomagamy graczowi bawić się w określony sposób. Gry nakładają na nas szczególne obowiązki z w tym zakresie, ponieważ w odróżnieniu od większości tradycyjnych mediów stoją przed zadaniem skłonienia gracza, żeby nie tylko przyglądał się, ale także coś zrobił.

Stworzenie tej części nie było najbardziej czasochłonne, ale wymagało największego namysłu. Bardzo liczymy, że udało nam się utrzymać równowagę między przystępnością a przydatnością.

Część dziesiąta jest obecnie napisana mniej więcej do połowy. Jej rękopis powinien być gotowy jeszcze w tym tygodniu. Za część ostatnią, jedenastą, zabieramy się zaraz po niej. Po złożeniu części jedenastej książka będzie praktycznie gotowa: zostanie już tylko ostatnie czytanie całości przez autora i druga korekta.