Dołącz do naszej społeczności!

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

32803 PLN z 29000 PLN

344 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania (model "wszystko albo nic") do 08.08.2015 10:10

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Część 7 gotowa, część 8 prawie, powstaje część 9

Dodano 26.01.2016, godz. 14:22

Siódma część "Inżynierii gier" jest już w rękach czytelników. W trakcie kampanii crowdfundingowej oferowaliśmy ją w ramach większości nagród. Jeżeli wybraliście jedną z nich, sprawdźcie skrzynki pocztowe. Powinno już na Was czekać powiadomienie.

Początkowo część siódma miała przeprowadzać czytelników krok po kroku przez proces powstawania przykładowego levelu. Ten plan okazał się zbyt ambitny, bo zebraliśmy dość materiału, by obdzielić nim dwie części. Dlatego postanowiliśmy... obdzielić tym materiałem dwie części, czyli powiększyć książkę o jedną część. Otrzyma ona numer 8, a numery dotychczasowych części 8-10 podniosą się o jeden.

Tekst nowej części ósmej jest już gotowy i przeszedł korektę. Obecnie znajduje się w składzie. Tekst części dziewiątej jest gotowy w około 80%. Spodziewamy się, że trafi do korekty w ciągu najbliższych kilku dni.