Dołącz do naszej społeczności!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

32803 PLN z 29000 PLN

344 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania (model "wszystko albo nic") do 08.08.2015 10:10

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Zmiany w harmonogramie

Dodano 30.12.2015, godz. 14:40

Ci z Was, którzy czekają na pełną wersję "Inżynierii gier", na pewno zwrócili uwagę, że mamy opóźnienie. Początkowo planowaliśmy wydać ebook w grudniu, jednak obecnie sądzimy, że uda nam się to pod koniec lutego.

Jeżeli chcielibyście wiedzieć więcej o tym, czemu tak się stało, to dziś mamy o tym artykuł na naszej stronie: http://wonderland-engineering.eu/2015/12/30/1737/

Mamy też dobre wiadomości. Rękopis siódmej części jest tak obszerny, że rozważamy podzielenie go na dwa rozdziały i przenumerowanie pozostałych, tak aby książka miała ich w sumie jedenaście. Jest to przy okazji najbardziej ilustrowana część w całym podręczniku, ponieważ dosłownie omawiamy w niej krok po kroku budowę jednego levelu "Skakanki", przykładowej gry, na której omawiamy różne aspekty level designu.