Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

32803 PLN z 29000 PLN

344 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

113%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 08.08.2015.

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Część 6 gotowa, powstaje część 7

Dodano 26.11.2015, godz. 14:23

Szósta część "Inżynierii gier" jest już w rękach czytelników. Ci z Was, którzy w naszej kampanii crowdfundingowej wybrali nagrodę "cała książka na bieżąco", znajdą w skrzynkach pocztowych wiadomość na ten temat.

W szóstej części omawiamy trudny związek narracji z interakcją. Znawcy tematu do dziś nie są zgodni, czy fabuła w grach jest niezbędna, czy też szkodliwa. W książce prezentujemy stanowisko, że narracja to po prostu jeszcze jeden rodzaj rozgrywki. Wskazujemy kilka ważnych różnic między opowieściami w grach i w tradycyjnych mediach.

Dodano: 30.12.2015, 14:38
Komentujący
Cały ebook planujemy na luty - niestety przypadki losowe zaburzyły nasz harmonogram. Odznaki, kubki i koszulki już dawno rozesłaliśmy. Jeżeli któraś z tych nagród nie dotarłą, to bardzo proszę o kontakt mailowy.
Dodano: 01.12.2015, 15:15
 
Komentujący
Cześć! A kiedy dostaniemy całego ebooka? oraz Odznakę czytelnika? :)))

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 08.08.2015 10:10