Dołącz do naszej społeczności!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

32803 PLN z 29000 PLN

344 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania (model "wszystko albo nic") do 08.08.2015 10:10

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Część 5 gotowa, powstaje część 6

Dodano 27.10.2015, godz. 17:09

Z radością informujemy, że piąta część "Inżynierii gier" właśnie powędrowała do czytelników. Ci z Was, którzy w naszej kampanii crowdfundingowej wybrali nagrodę "cała książka na bieżąco", znajdą w skrzynkach pocztowych wiadomość na ten temat.

W części piątej omawiamy rolę dekoracji w grach. Nie skupiamy się na tym, by były ładne, lecz by przekazywały graczowi potrzebne informacje. Omawiamy działanie języka wizualnego i wybranych elementów wystroju, takich jak okruszki, punkty orientacyjne i wąskie gardła.

Tymczasem prace nad częścią szóstą już trwają i są zaawansowane w około 35%.