Dołącz do naszej społeczności!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

32803 PLN z 29000 PLN

344 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania (model "wszystko albo nic") do 08.08.2015 10:10

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Nagrody rozesłane, powstaje część 5

Dodano 02.10.2015, godz. 18:51

Przypomnienie: jeżeli ktoś z Was nie otrzymał jeszcze swojej nagrody z kampanii, a nie jest umówiony na odbiór osobisty w przyszłości, to teraz jest doskonały moment, żeby się do nas zgłosić. Wszystkie nagrody wysłane pocztą lub kurierem powinny już do Was dotrzeć. Nagrody do odbioru osobistego czekają u nas na półkach, więc jeśli nie dostaliście od nas wiadomości w tej sprawie, to znaczy, że musiała zaginąć po drodze.

W międzyczasie piąta część "Inżynierii gier" jest już w redakcji. Równolegle pracujemy nad ilustracjami, które stopniowo nabierają kolorów.