Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

32803 PLN z 29000 PLN

344 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

113%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 08.08.2015.

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Ostatnia prosta

Dodano 03.08.2015, godz. 15:37

Dzięki Waszemu fenomenalnemu wsparciu i życzliwości sukces kampanii jest na wyciągnięcie ręki. Na pięć dni przed końcem mamy już 91% celu!

Podjęliśmy działania, dzięki którym w przypadku sukcesu szybciej wywiążemy się z naszych zobowiązań. Mamy już projekty graficzne przypinki, kubeczka i t-shirtu, którymi podzielimy się w najbliższych dniach. O żyrafach będziemy w tym tygodniu rozmawiać z ich wykonawczynią. Pracujemy nad wersjami mobi i epub pierwszych czterech części.

Dzięki Wam strona kampanii ma już prawie dziesięć tysięcy odwiedzin! Aż 1300 osób pobrało pierwszą część książki, a około 500 - pozostałe dwie. Dlatego teraz chcielibyśmy przypomnieć o sobie jak największej liczbie czytelników, po to by nie przegapili wielkiego finału.

Wasza pomoc w tym zadaniu byłaby bezcenna. Wystarczy, że zamieścicie w swoich profilach społecznościowych, na przykład na Facebooku, informację o naszej kampanii wraz z linkiem. Dołączcie do niego jedno lub dwa zdania opisu. Jeżeli już przeczytaliście którąś z dostępnych części, napiszcie, co się Wam w niej najbardziej spodobało. Z góry dziękujemy!

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 08.08.2015 10:10