Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

32803 PLN z 29000 PLN

344 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

113%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 08.08.2015.

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Czwarta granica: 50%

Dodano 21.07.2015, godz. 13:20

Jesteśmy już bliżej niż dalej. Nastąpiło to wcześniej niż się spodziewaliśmy.

Kampania uzmysłowiła nam, jak wielu osób potrzeba, by powiódł się projekt, nawet tak skromny jak nasz. Do opisania Waszego wkładu będzie nam potrzebna spora infografika. Waszej życzliwości rzetelnie opisać nie zdołamy, bo nikt z nas nie jest za dobrym poetą.

Prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu zaczną powstawać projekty nagród. Pochwalimy się nimi gdy tylko będziemy z nich zadowoleni.

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 08.08.2015 10:10