Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

32803 PLN z 29000 PLN

344 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

113%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 08.08.2015.

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Wizyta w PADcaście

Dodano 13.07.2015, godz. 20:36

Serdecznie zapraszamy do wysłuchania najnowszego odcinka PADcastu, w którym przez dłuższą chwilę jest mowa o naszym ebooku:
http://www.padtv.pl/2015/07/padcast-159-biedny-rory/
Udało nam się omówić po kolei każdą z dziesięciu części książki. Przy okazji rozmawiamy również o tym, dlaczego w Spec Ops: The Line starcia są żmudne, czy sequele są dobrym pomysłem i dlaczego czasami z dwóch prawie identycznych gier jedna zachwyca, a druga zupełnie nie.

W programie także m.in. bardzo ciekawe wprowadzenie w gatunek HOPA i twórczość polskiego studia Artifex Mundi.

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 08.08.2015 10:10