Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

32803 PLN z 29000 PLN

344 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

113%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 08.08.2015.

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Udane dwa tygodnie

Dodano 13.07.2015, godz. 4:54

Minęły pierwsze dwa tygodnie naszej kampanii. Dzięki Wam udało się osiągnąć niesamowite rzeczy:
- zebraliśmy już 11288 złotych - to prawie 40% naszego celu!
- 101 osób już wsparło projekt!
- zgłosili się chętni na wszystkie pluszowe żyrafy!
- podjęliśmy się omówienia designu 8 gier, w tym aż 6 wykonanych przez Was!
- druga część ebooka została pobrana 357 razy!

Bardzo dziękujemy za wszystkie wyrazy sympatii i przychylne opinie o książce. Tych z Was, którzy jeszcze nie czytali części trzeciej, zapraszamy do lektury: http://inzynieria-gier.wonderland-engineering.eu/jak-przyk…/

Dziękujemy również wszystkim osobom, które opowiadają o naszej kampanii znajomym, a także naszym patronom: 1ndieworld i PADcastowi. 1ndieworld zamieścił artykuł o nas w zeszły poniedziałek, a PADcast gościł nas podczas nagrania audycji, która ukaże się niebawem.

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 08.08.2015 10:10