Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Studio Furia – Agencja Literacka Furia

Studio Furia – Agencja Literacka Furia

Ustanów, Polska

Studio Furia powstało w 1996 roku. Przygotowujemy projekty książek, plakatów, ulotek, broszur, magazynów, gazet, oddając realizację starannie dobieranym i sprawdzonym drukarniom.
To nie przypadek, że mamut jest naszym logiem, a w nazwie zaistniała Furia. Uwielbiamy kontrasty, połączenie tradycji z wiedzą i nowościami technicznymi oraz tempem pracy.
Projektowanie to nasza pasja. Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie, co sprawia, że wykonane przez nas projekty są niepowtarzalne i estetyczne.
Ostatnio mieliśmy ogromne szczęście i przyjemność pracować dla Centrum Kultury w Piasecznie nad przygotowaniem banerów, ulotek oraz katalogów na wystawę Józefa Wilkonia.
Nadszedł wreszcie czas na realizację marzeń. Wspólnie z przyjaciółmi założyliśmy Agencję Literacką Furia. Mamy nadzieję, że wydane przez nas książki zyskają Państwa aprobatę.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

10506 PLN z 9800 PLN

72 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

107%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 27.06.2016.

Książka 'Usypiając ojca'

Co dalej?

Dodano 24.06.2016, godz. 11:46

Muszę się z Wami podzielić swoimi przemyśleniami. Wasze wsparcie dało mi dodatkowy impuls do dalszych działań. Na jesieni, kiedy książka fizycznie będzie już dostępna, będę chciała wraz z jej promocją zapoczątkować społeczną kampanię w Polsce, uświadamiająca ludzi, że osoby chore na Alzheimera i stare, ze wszystkimi ich ograniczeniami, są pełnoprawnymi obywatelami naszego kraju; że jeszcze mnóstwo jest u nas do zrobienia w tym kierunku, że nie jest to już temat tabu, że czas się obudzić i zrozumieć, że umieranie jest częścią życia i nie można "wsadzić tego procesu do domu opieki", udać, że go nie ma. Chciałabym także, aby społeczność doceniła szlachetną postawę opiekunów, którzy kosztem własnego "normalnego" życia zajmują się najbliższymi - czy to ich ogranicza, czy wzbogaca? potrzebna jest i dyskusja praktyczna i filozoficzna. Na jesieni zwrócę się do Was także o poparcie - już nie finansowe, ale logistyczne, emocjonalne, przy nagłośnieniu kampanii.

Jesteście Wielkimi Ludźmi
Pozdrawiam
Dorota Łeweć

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 27.06.2016 15:03