Dołącz do naszej społeczności!

O projektodawcy

dutkon

dutkon

Maciej Dutko

Maciej Dutko – przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor bestsellerów „Biblia e-biznesu” (www.bibl.pl) i „Efekt tygrysa” (www.efekttygrysa.pl). Wykłada na uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskiego szkolenia „E-biznes do Kwadratu” (www.ebiznes2.pl).

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl.

Przez serwis WhitePress.pl uznany w 2015 za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej.

Więcej: http://pl.wikipedia.org/wiki/Maciej_Dutko
oraz: www.dutko.pl/

Napisz wiadomość do Projektodawcy

213 Wspierający

114% Postęp

20887 PLN z 18228 PLN

Udany! Cel osiągnięty

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania (model "wszystko albo nic") do 16.07.2014 18:06

Efekt tygrysa - puść swoją osobistą markę w ruch

O projekcie

Patroni Medialni i Sponsorzy:

Allegro dziennik-internautow istore-logo

Kontestacja Nasza Kasa Maklamp

 .......................................................

Wesprzyj i zdobądź pierwszą polską książkę
o personal brandingu i budowaniu marki osobistej!

Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów…) oraz skupienie na własnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie.
Maciej Dutko (ze wstępu)

To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach!

 

 Dowiedz się:

  • dlaczego bez własnej marki nie przetrwasz w XXI wieku?
  • jakie hamulce ograniczają Twoją rozpoznawalność i jak je wyłączyć?
  • dlaczego dobrze jest wydać książkę i jak zrobić to… za 5 zł?
  • jak mądrze budować wizerunek na Facebooku i na Youtube?
  • czy opłaca się prowadzić bloga eksperckiego i jak to robić?
  • w jaki sposób zaistnieć w głównych mediach?
  • czym są i jak stosować “dźwignie brandingowe”?
  • czy warto budować markę przez udział w konferencjach i seminariach?
  • czy zapach i czcionka mogą być “utrwalaczami” Twojej marki?
  • dlaczego Twoje cv… jest nudne jak dziura w bucie i jak to zmienić?
  • z jakiego powodu musisz budować strategiczne portfolio?
  • co warto wiedzieć o statystykach własnych działań i jak je wykorzystać?
  • jak zdobyć rekomendacje, które wypozycjonują Twoją markę?
  • jak nie stać się kolejną cenodajką, czyli dlaczego Twoi klienci kochają… kiedy jesteś droższy od innych?

 

O Autorze (z okładki):

 

Premiera książki: sierpień 2014

Zostań Tygrysem! Polub książkę na Facebooku i bądź na bieżąco:

Spis treści:

Dwie wiadomości,  czyli tytułem wstępu (9)

Dzieckiem w kolebce  kto łeb urwał Hydrze...  (13)

Garść sprawdzonych „jaków” (17)

Konferencje – wypał czy nie? (17)

Publikuj i zapisuj się w branży! (20)

„Kup pan magisterkę!”(22)

Własna książka za 5 zł? Czemu nie! (27)

A może e-book na początek? (44)

Tutoriale tematyczne (49)

Być w mediach, czyli parcie na szkło (50)

Od dźwigni do kostek domina (51)

Personal branding to też branding... (57)

Barwy firmowe (57)

Logo/logotyp (60)

Czcionka (62)

Inne budulce brandingu (67)

Nietypowe elementy imidżu (71)

Strona WWW (75)

Dobra domena (76)

Dobra jakość strony (78)

Dobry content (80)

Ekspozycja sukcesów i osiągnięć (81)

Promocja strony (82)

CV or not cv? – oto jest pytanie (83)

Ludzie blogi piszą... (102)

Obecność w soc-mediach (104)

Facebook, of course (104)

Eksperć się na Youtube (109)

Jesteś wiki = jesteś sexi! (115)

Profeo i spółka (117)

Magiczne słowa: portfolio i rekomendacja (119)

Portfolio znaczy teczka (121)

Opinie – współczesne wyrocznie (122)

 Cudza marka dźwignią Twojej (130)

Liczby a skromność – co ma piernik...? (134)

Graj ceną (141)

Koniec.  A może dopiero początek? (155)

Lokowanie produktów (157)

 

Efekt tygrysa - Maciej Dutko

Kosztorys projektu, czyli dlaczego akurat 18228,60 zł?:

Kwota projektu obejmuje tylko i wyłącznie koszt druku. Wycena drukarni:

  • książka A5 160 str.
  • ilość: 4000 szt.
  • papier: offser 90 g + kreda 300 g
  • zadruk: 4+4, 4+0
  • prace introligatorskie: cięcie, falcowanie, bigowanie
  • prace uszlachetniające: foliowanie
  • cena: 14820 zł + VAT (18228,60 zł)

Wszystkie pozostałe procesy (głównie promocja i dystrybucja) zostaną opłacone ze środków własnych.