Nice to see you!

Ładowanie strony

About the project owner

Sielanka

Sielanka

Szczecin, Poland

Jestem pasjonatem technologii związanych z wirtualną rzeczywistością od czasu,
gdy te nie przeżywały jeszcze swojego kolejnego w historii boomu.
Ukończyłem studia inżynierskie na kierunku informatyka, programowanie grafiki i multimediów.
Zajmuję się głównie tworzeniem gier wieloosobowych i aplikacji internetowych,
a od niedawna staram się skupić na realizacji projektu gry łączącej ideę escape room z wrażeniami płynącymi z wirtualnej rzeczywistości.
Moim celem jest stworzenie miejsca, gdzie każdy będzie mógł spróbować głebokiego zanurzenia w wirtualną rzeczywistość.

Send message to the project`s creator

Awaiting

0 PLN out of 25000 PLN

0 Supporters

Ended Project's goal was not reached

Funding model: "all or nothing". To receive funds this project has to reach at least 100% of it's goal before 08.02.2017.

Virtual Escape Room

About this project

Celem projektu jest stworzenie unikatowego, właściwie nawet na skalę światową Escape Roomu. Pokojów zagadek w samej tylko Polsce są dosłownie tysiące, ale tym co odróżnia ten Escape Room wśród pozostałych jest wykorzystanie technologii związanych z wirtualną rzeczywistością.

Tak, jak w klasycznym Escape Roomie uczestnicy zabawy zostaną zamknięci w specjalnie przygotowanym i wystylizowanym pomieszczeniu, a aby się z niego wydostać muszą przed upływem wyznaczonego czasu rozwiązać szereg zagadek. W przypadku naszego pokoju każdy z graczy zostanie wyposażony w zestaw urządzeń zapewniających kompleksowy efekt zanurzenia w wirtualnej przestrzeni. Gogle VR (ang. virtual reality), wyświetlające stereoskopowy obraz 3D oraz słuchawki dostarczające wysokiej jakości dźwięku przestrzennego skutecznie odcinają graczy od świata realnego. Pozwala to na renderowanie właściwie dowolnej zawartości pokoju, a tym samym realizację gier o różnych scenariuszach i zaaranżowanych klimatach, wykorzystując to samo pomieszczenie.Z kolei to co wyróżnia Virtual Escape Rooom na tle istniejących gier VR to zamknięcie uczestników w rzeczywistym pokoju, fizyczny kontakt z rekwizytami i kompleksowość efektu immersji. W pomieszczeniu rozmieszczone zostaną odpowiednie sensory rejestrujące aktualną pozycję gracza oraz ułożenie kończyn w celu przedstawienia jego wirtualnej reprezentacji - specjalnie przygotowanego awatara. Uczestnicy rozgrywki otrzymają swobodę w poruszaniu się po pomieszczeniu poprzez podłączenie wszelkich niezbędnych przewodów do przenośnego komputera umieszczonego w plecaku i wykorzystanie komunikacji bezprzewodowej. Będą mogli również wykonywać nieskrempowane gesty dłońmi, dzięki rejestrowaniu ich przez specjalny sensor umieszczony na goglach co wyeliminuje konieczność posługiwania się kontrolerami trzymanymi w dłoniach, choć te posłużą jako funkcjonalne rekwizyty (np. latarka, miecz świetlny). Efekt zanurzenia w wirtualnym świecie będzie dopełniany przez nacisk odpowiednich segmentów kamizelek pneumatycznych symulujących np. odczucia postrzału, czy eksplozji.

Szerzej o idei Escape Roomu, możliwościach płynących z wykorzystania technologii VR i efektach jakie można uzyskać z ich połączenia opowiedziałem w rozszerzonej wersji filmiku, z którym możecie się zapoznać powyżej. (;

 

 SCENARIUSZE

 

 

 

 

 

BUDŻET

PROGI 

NAGRODY

POMYSŁODAWCA

Nazywam się Damian, mam 26 lat. Jestem inżynierem informatyki, przedsiębiorcą - freelancerem, a przede wszystkim pasjonatem wirtualnej rzeczywistości. Zajmuję się głównie tworzeniem gier komputerowych, również trójwymiarowych. Lubię filmy z unikatowym pomysłem, seriale z zaskakującymi zwrotami akcji i gry wyłamujące się ze swojej konwencji, skąd garściami czerpię inspiracje do własnych projektów.

KONTAKT


Prace nad projektem trwają. Aby być na bieżąco:

Polub Escape Room VR na Facebooku
Zasubskrybuj kanał Strefa VR w serwisie YouTube
Zaglądaj na VirtualEscapeRoom.pl

 

Funding model: "all or nothing"

To receive funds this project has to reach at least 100% of it's goal before 08.02.2017 18:06