Dołącz do naszej społeczności!

O projektodawcy

Rita Schultz

Rita Schultz

Warsaw, Poland

Dziennikarz, redaktor, menedżer, wykładowca akademicki. Z zacięciem do kreowania, tworzenia, organizowania, zarządzania. Z wykształcenia magister zarządzania i marketingu. Liczne publikacje o tematyce ubezpieczeniowej i gospodarczej. Autor i redaktor biznesowych edycji Who is who.
Motto życiowe: Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko te trudne do zrealizowania. A takie lubię najbardziej.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

100 PLN z 80000 PLN

1 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

Twórca Projektu otrzyma wszystkie środki, które zostaną wpłacone, bez względu na osiągnięcie kwoty minimalnej (model "bierzesz ile zbierzesz"). Projekt kończy się 08.03.2019 22:10

Rakobój, poradnik dla rodzin osób ciężko chorych

O projekcie

Rakobój, to poradnik dla osób, któych bliscy są ciężko chorzy, dla tych na których barki spadła ogromna odpowiedzialność. Rakobój, to nie opowieść o walce ze śmiercią, to poradnik jak wytrwać, przetrwać i nie poddawać się. Jesteśmy ludźmi i mamy prawo do emocji, strachu, bezsilności. Ale w obliczu rozgrywającego się na naszych oczach boju bliskiej nam osoby, musimy sprostać wyzwaniu i podzielić sie naszą mocą, siłą, a przede wszystkim optymizmem. 

Rakobój, ma pomóc i ułatwić zrozumienie i sprostanie nowemu zadaniu, jakie pojawia się nagle, niespodziewanie - ciężkiej chorobie bliskiej osoby. Poradnik podpowiada, jak komunikować się nie tylko z samych chorym, ale i z lekarzami.

Rakobój, powstał w oparciu o materiały zbierane przez ponad 20 lat dotyczące zachowań, odczuć, relacji otoczenia osób ciężko chorych pacjentów, głównie toczących walkę z nowotworami.  Na podstawie osobistych doświadczeń oraz wypowiedzi pacjentów, obserwacji chorych i lekarzy w kilku szpitalach i przychodniach zarówno prywatnych, jak i publicznych, wysłuchanych rozmów i opinii powstał ten bardzo ważny poradnik.

Premiera poradnika zaplanowana została na 21 maja br. 

Budżet 80 tys zł zostanie przeznaczony na wydanie poradnika oraz na akcję promocyjną. 100 egzemplarzy poradnika zostanie przekazana nieodpłatnie pięciu fundacjom wspierającym chorych na nowotwory (pięciu fundacjom, które zgłoszą się jako pierwsze).

 

Autorka: Rita Schultz, dziennikarz, redaktor, menedżer, wykładowca akademicki. Z zacięciem do kreowania i tworzenia. Z wykształcenia magister zarządzania i marketingu. Specjalizowała się w publikacjach o tematyce ubezpieczeniowej i gospodarczej. Odpowiadała za biznesowe edycje Who is who. Hobbistycznie uważny obserwator zachowań, reakcji, relacji i odczuć w codziennym życiu.