Zmiana formy prawnej Dodano 24.06.2020, godz. 13:15
Wkrótce nastąpi zmiana formy prawnej z jednoosobowej działalności gospodarczej na fundację czyli osobę prawną, dla optymalnych korzyści darczyńców i fundatorów.
Aktualizacja w sekcji Nagrody. Dodano 18.06.2020, godz. 8:54
Dotyczy wparcia projektu kwotą 50000 zł, 5000 zł, 50 zł. Co się zmieniło? Zainteresowany? Zainteresowana? Przeczytaj sekcję NAGRODY.
Rozpoczęła się kampania w miastach Polski. Dodano 10.06.2020, godz. 10:11
Kampania POMÓŻ WYJŚĆ Z TEGO CAŁO trwa nie tylko w internecie lecz także na ulkcach miast. Obecnie Małopolski. Nowość! Nagroda-ebook o wartości 303 zł.
Najpierw jednak podziękowanie. Pierwsze koty za płoty. Dziękuję za pierwszą wpłatę. Tę najbardziej przeze mnie wyczekiwaną. To zobowiązuje. Działam dalej. Nie czekam z założonymi rękami. Prowadzę kampanię promującą fund raising na Polak Potrafi. Uwaga! Od teraz nowa nagroda nr 8. W zamian za wpłatę 303 zł Raport dotyczący Tarczy Antykryzysowej
Bonus ! Dodano 07.06.2020, godz. 13:27
Osoba która jako pierwsza wpłaci 50.000,00 zł otrzyma kartę do konta firmowego. W innym przypadku wyłącznie możliwość wypłat za zgodą i podpisem wszystkich współwłaścicieli.
Osoba która pierwsza wpłaci 5000 zł otrzyma swoją własną stronę w naszym nowym czasopiśmie wraz z dochodami wynikającymi z ilości wyświetleń swojej podstrony. Natomiast osoba która wpłaci 50000 otrzyma Bonus Premium. Swoją stałą powierzchnię reklamową lub podstronę umożliwiającą publikowanie felietonów lub recenzji.Nie oglądaj się na innych. Wpłać pierwszy i zdobądź wartościowe przywileje. Moja rodzina i przyjaciele nie wpłacą. Nie mam rodziny ani przyjaciół. W biznesie nie ma przyjaciół.
Nowe nagrody Dodano 07.06.2020, godz. 11:37
Dostępne są dwie nowe nagrody. Jedna dotyczy wpłaty 50 zł. Druga 100 zł. Klikajcie, wpłcajcie, zgarniajcie nagrody! Na inwestorów czeka unikalny model biznesu, opartego na nie znanym w Polsce modelu sprzedaży. Sekfet przyszłego sukcesu Dskapader Media tkwi nie tyle w treściach czasopisma co w w wyjątkowym sposobie sprzedaży. Sekretem jest profil kandydata, grupa docelowa, sposób i miejsca sprzedaży. Nie chodzi o wejścia do metra.