Bracia, którzy już jako mali chłopcy jeździli starymi komarkami po polnych i leśnych drogach. Pasja do zabytkowej motoryzacji nigdy ich nie opuściła. Po dwóch latach pracy nad prototypem wyjątkowego pojazdu z silnikiem spalinowym chcą dopracować wersję elektryczną. Jednoślad ma być rowerem nawiązującym do pierwszych motocykli. Przemawia też przez nich lokalny patriotyzm - stawiają sobie za cel, aby jak największa liczba elementów była wykonana w Polsce i to w najwyższej jakości.
Napisz wiadomość do Projektodawcy68930 PLN z 30000 PLN
252 Wspierający
Udany! Cel osiągnięty
Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 15.07.2015.
Model finansowania: "wszystko albo nic"
Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 15.07.2015 18:06
Podobnie jak wczesniej Coyot tak i leszek.gottfried otrzymał wiadomość na priv. Oczywiście o wszystkich Was pamiętamy. Chcemy specjalnie dla Was przygotować nowe zdjęcia i nie tylko, przez co jeszcze prosimy o cierpliwość. Myślimy, że warto jeszcze poczekać;)
podpinam się do tematu Coyota, wiadomo już kiedy mozna się spodziewać szkicu projektu ktory ma byc na maila wysylany?? pzdr!
kiedy zaczniecie rozsyłać kawałki ramy :P
Jest przepiękny - z chęcią dowiedziałbym się więcej o wersji z silnikiem spalinowym. Nazwijcie go 1903 lub 1920(w logo dacie krzyż huzarów śmierci) i będzie po kłopocie. Co do zarzutów kopiowania podpowiadam że nie tylko Indian miał ten wygląd odsyłam do grafiki przedstawiającej Harleya z mojej strony https://www.facebook.com/LegendarneMotocykle?fref=nf. Panowie całym sercem z Wami.
Hejter z onetu zarejestrował konto tylko po to żeby wyrzygać się w komentarzach :)
Polski pojazd jest nazwą tymczasową. Jest wyjście z sytuacji poruszanej w komentarzach. Proszę śledzić nasze losy i za jakiś czas przekona się Pan co piszą o nas amerykańskie media. Cierpliwości. Zapewniam, że i to nastąpi.
Amerykańskich oczywiście małą literą...
Proponuję wejście na amerykański rynek i nazwanie Waszego dzieła "Polish vehicle". Ciekaw jestem reakcji Amerykańskich mediów...
Rozumiem strategię, którą obraliście. W takim razie powinniście to nazwać repliką lub "Amerykańskim pojazdem wykonanym w Polsce", a nie "Polskim Pojazdem". Prawdziwie polskimi pojazdami były np. Syrenka czy Warszawa, a już na pewno Nysa, bo zostały zaprojektowane i były montowane w Polsce. Macie już jakąś markę/model dla tego cuda? Podsumowując - amerykański motor (nazwany przez Was "rowerem") zrobiony w Polsce. Życzę powodzenia...
siemaeniu odsyłamy do opisu naszego projektu. Opisujemy tam jakimi motocyklami się inspirowaliśmy. Indian jest oczywiście jednym z nich. Wszędzie opowiadamy, że my sobie nie przypisujemy zasług co do projektu. Brawa należą się konstruktorom sprzed 100 lat. Polski gdyż w naszym kraju produkowane jest większość elementów naszego pojazdu, nie dlatego, że konstrukcja jest dziełem Polaków. Może kiedyś będziemy mieli szansę spotkać się i na żywo porównać z Indian Powerplus 'Daytona' Racing Motorcycle. Daleko nam do tego pięknego motocykla.
Panowie, jesteście w 100% świadomi, że jest to chamska kopia motoru produkowanego w 1920 roku: Indian Powerplus 'Daytona' Racing Motorcycle. Nazywanie tego polską myślą techniczną lub polskim pojazdem jest po prostu poniżej pasa. Ciekawe, jaka byłaby reakcja firmy, od której ukradliście pomysł.
Panie Rafale dziękujemy, choć biegniemy do końca. Widać już metę, ale trzeba jeszcze powalczyć:)
Doczeka się Pan prezentacji:) obiecujemy.
gratulacje chłopaki - a teraz do roboty :-) bo strasznie chce się to Wasze dzieło zobaczyć...
Powodzenia
krolewnaksiezniczka dziękujemy:) oczywiście nie zwalniamy tempa. Zachęcamy do informowania znajomych o naszym projekcie:)
Gratulacje! :) Czekam na ciąg dalszy :)
Dzięki rafalczech1990 za wsparcie:) musi się udać:)
Chłopaki trzymam kciuki na maksa!
Wielkie dzięki:) dzięki Tobie zbudujemy nasz piękny pojazd:)
Wsparcie poleciało ! Powodzonka Panowie ;)
Danielu, oczywiście sporo racji w Twoim komentarzu. Wykonanie "lustra" nie jest dla nas aż takim problemem, jednak sprawdziłoby się kiedy produkowalibyśmy tylko jedną ramę. A tak nie będzie:) wtedy musielibyśmy mieć magazyn luster:) Przy tych narzędziach będzie też ułatwione wykonywanie prototypowych ram. Mimo wszystko przyrządy zaprojektowane i wykonane przez firmy, które od lat zajmują się tym tematem z całą pewnością pozwolą nam zaoszczędzić czas i docelowo pieniądze. Mamy ogromny szacunek dla doświadczenia. Wiemy ile to trzeba poświęcić czasu i pieniędzy aby nabyć pewne umiejętności i wiedzę. Zresztą jeśli budujesz samodzielnie to wiesz ile to trzeba włożyć wysiłku. Dziękujemy za życzenia powodzenia i oczywiście Tobie życzymy tego samego:) Niech w Polsce dzieje się jak najwięcej:)
Apropo kwoty 60 000 zł, skoro jesteście w stanie sami zrobić ramę to jesteście w stanie zrobić również stelaże i narzędzia do uniwersalnej produkcji wymarzonych ram a wiem co mówię bo oprócz wielu moich zainteresowań również buduje rowery z napędem elektrycznym mój pierwszy zbudowałem na normalnym rowerze już w 1 gimnazjum a w okresie liceum zaczęły podobać mi się rowery klasy custom w starym pięknym stylu Powodzenia
paussiflow
dzięki:) i oczywiście zachęcamy do wsparcia projektu:) Może i razem z Tobą stworzymy w Polsce coś wyjątkowego
bardzo podoba mi się taki pomysł ;)
W sumie szukałem czegoś takeigo... można jakieś specyfikacje wersji spalinowej? Jaki będzie mieć zasięg, jaka prędkość maksymalna, czy można jechać bez pedałowania?
Dzięki za info. Musimy zapoznać się z tematem...
to przewożenia autkami odpłatne nie będzie przypadkiem ścigane przez krokodylki? :D - http://prawo.rp.pl/artykul/1136556.html
ale pomysł super - sam się zastanawiam, którą furką sobie pojechać :)
no a oczywiście sam "polski pojazd" - to projekt bezapelacyjnie rewelacyjny! trzymam kciuki :)
Witam, nie macie więcej miejsc na możliwość przejechania się w Lamborghini Diablo? Znalazł by się jeszcze jeden chętny:) Powodzenia ze zbiórką!