SPOTKANIE TECHNICZNE
Dodano 20.02.2016, godz. 17:09Miałem parę pytań i wątpliwości, a inne zostały dookreślone.
Z najważniejszych zmian w koncepcie, to zmieniony zostanie sposób napędzania przedniej osi. Niewiele udało się wykoncypować, co byłoby trwałe i nie strzeliło przy pierwszej próbie bojowej. Najtrwalszy okazał się - i tu zaskoczenia nie będzie - sztywny most. Możnaby dać gruszkę od Terrano, domocować flanszę i zespolić z wałami napędowymi, ale problem byłby z wyważeniem wałów i krzyzaków i istnieje ryzyko, że któryś z nich "kliknie" i będzie po zabawie...
Zostaje więc sztywny most. Trochę ze szkodą dla wyglądu...
Będzie umieszczony przed silnikiem. Ten zaś - trochę wpuszczony w kabinę. To dość spory motor.
Ze skrzynią nie będę kombinował - do silnika BMW będzie mocowana fabryczna skrzynia BMW, a do niej dopiero reduktor.
Drzwi, by zachować uchylność ku górze - z laminatu, szyby z pleksy. To samo zresztą z błotnikami - by zmieścić terenowy bieżnik, potrzebne jest ich poszerzenie.
No, a silnik w połowie jest już mój ;)