Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

letsplaygames

letsplaygames

Wrocław

Wydawnictwo tworzone od czerwca 2009 roku zupełnie od zera przez Mateusza i Kamila, którzy założyli je na IV roku studiów. Z początku jako hobby, później jako przyszłościowa alternatywa dla pracy na etacie. Przez 5 lat działalności nabrali oni niezbędnego doświadczenia do wydania gry na przyzwoitym poziomie, zarówno karcianej, jak i planszowej, zachowując przy tym dobrą cenę.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

8218 PLN z 20000 PLN

53 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

41%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 06.08.2014.

Gra planszowa Labyrinth: The Paths of Destiny II edycja

O projekcie

 

30.07.2014

Zastanawialiście się, jak będzie wyglądał? Oto efekt! :)

http://img.polakpotrafi.pl/projekty/architect_colorFB.jpg

 

Celem projektu jest wydanie II edycji przygodowej gry planszowej "Labyrinth: The Paths of Destiny", której I edycja otrzymała w roku 2012 prestiżowy tytuł "Gra Roku: Wyróżnienie Graczy" w ogólnopolskim konkursie "Gra Roku".



Aby dopiąć celu potrzebujemy Waszego wsparcia i zaangażowania! Zobaczcie co szykujemy, jak może wyglądać gra oraz jak chcemy się odwdzięczyć za Wasze wsparcie!

* ilustracja przedstawia pudełko gry I edycji

 

 

Poniżej krótka "mapa" po zakamarkach nagród jakie dla Was mamy:

 

I edycja gry planszowej "Labyrinth: The Paths of Destiny" wydana została w 2011 roku, po półtorarocznej pracy.

 

 

Wkrótce potem zaczęły napływać do nas opinie od graczy z całej Polski. W roku 2012 gra zdobyła nagrodę "Gra Roku: Wyróżnienie Graczy", co stanowiło dla nas potwierdznie, że cieszy się uznaniem i jest naprawdę dobra. Wówczas zapadła decyzja o rozpoczęciu prac nad jej II edycją.

Pierwszym etapem modernizacji było wprowadzenie zmian mechanicznych i zbalansowanie postaci, czego efektem jest m.in. ulepszony 2-osobowy tryb gry oraz bardziej dynamiczna rozgrywka.

W II edycji znajdzie się również wiele nowych elementów, takich jak pułapki, karty zdarzeń zmieniające reguły gry, przedmioty, dzięki którym można zyskać dodatkową moc, czy zmodyfikowane i ulepszone postacie.

Dużym atutem gry jest plansza, którą gracze budują sami podczas rozgrywki. Kafelki z korytarzami dają możliwość układania niezliczonych kombinacji labiryntu, dzięki czemu rozgrywka jest bardzo dynamiczna i za każdym razem inna!

II edycja będzie wyróżniać się nie tylko wysokiej jakości elementami, ale także całkiem nową grafiką pudełka, postaci i elementów gry. Również sama plansza zostanie przeprojektowana. "Labyrinth: The Paths of Destiny" jest grą przygodową, która przypadnie do gustu zarówno początkującym, jaki i zaawansowanym graczom. Ci pierwsi docenią prostotę rozgrywki, drugich natomiast ucieszą elementy strategii, które można wykorzystać podczas drogi do wygranej!

Idealna gra dla dzieci i młodzieży, świetna na prezent oraz na spotkania towarzyskie, podczas których na jednej rozgrywce na pewno się nie skończy :)

Aby móc wydać grę w takiej formie, która nas zadowoli potrzebujemy przynajmniej 20 tys. zł. Jednak im dalej w las (w głąb labiryntu ;-)?) tym lepiej będzie wyglądać gra i więcej będziemy w stanie Wam zaproponować! Zobaczcie pierwsze progi, które pozwolą nam odblokować nowe elementy w grze.

Już w podstawowej wersji gry przygotowaliśmy dla Was bardzo kompletne i starannie skompletowane pudełko. W środku znajdziecie:

  • 12 fragmentów ramki gry
  • 30 sześciokątnych pól planszy
  • 6 sześciokątnych pól klucza
  • 1 sześciokątne pole centralne labiryntu
  • 60 żetonów pułapek
  • 6 żetonów kluczy
  • 6 żetonów kryształu losu
  • 20 żetony punktów życia
  • 12 żetonów oszołomienia
  • żetony funkcyjne umiejętności postaci
  • 12 kart ruchu Strażnika i jego pionek
  • 14 kart i pionków postaci
  • 14 kart umiejętności postaci
  • 6 kart skrótu zasad gry
  • 15 podstawek do pionków postaci
  • 2 kostki do gry
  • Instrukcja

* ilość poszczególnych elementów w ostatecznej wersji gry może ulec zmianie. Np. jak dotrzemy do kolejnego progu :-)

 

Chcemy tą grę zrobić dla Was i z Wami. Prawdą jest, że potrzebujemy Waszego wsparcia by jej ostateczny kształt zadowolił nas wszystkich. Niemniej, nie chcemy pozostawać dłużni i w zamian proponujemy Wam naprawdę fajne pakiety nagród.

Każdy z Was powinien znaleźć coś dla siebie! A jeżeli jakiś pakiet nie spełnia Waszych oczekiwań to pamiętajcie, że na dole listy nagród możecie wybrać pojedyncze elementy i skompletować z nich swój własny, dedykowany pakiet :-)

 

Wydawnictwo tworzone od czerwca 2009 roku zupełnie od zera przez Mateusza i Kamila, którzy założyli je na IV roku studiów. Z początku jako hobby, później jako przyszłościowa alternatywa dla pracy na etacie. Przez 5 lat działalności nabrali oni niezbędnego doświadczenia do wydania gry na przyzwoitym poziomie, zarówno karcianej, jak i planszowej, zachowując przy tym dobrą cenę.

Pomimo licznych przeszkód, które napotkali na swojej drodze, mają na swoim koncie kilka sukcesów, jak choćby seria najlepszych gier erotycznych na rynku “Arkana Miłości”, czy wreszcie duża przygodowa planszówka “Labyrinth: The Paths of Destiny”, której pierwsza edycja zyskała uznanie wśród graczy.

Mateusz Pronobis – założyciel wydawnictwa Let’s Play. Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS) we Wrocławiu. Na codzień rozwija firmę handlującą sprzętem IT, jednak jego hobby są gry planszowe. Pasjonuje się także sztukami walki. Na co dzień kreatywny optymista, zawsze dąży do sukcesu, porażki spostrzega jako szanse do dalszego rozwoju. Uwielbia słuchać muzyki, ponieważ pomaga ona sięgać do nieograniczonych złóż twórczości. Jego motto to słowa Petera Druckera - „Najlepszym sposobem przewidywania przyszłości jest jej tworzenie”.

Kamil Matuszak – jest absolwentem Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS). W swojej karierze był wielokrotnie Product, Brand & Marketing Managerem. Game designem zajmuje się od ponad 5 lat, choć gry kochał tworzyć od dziecka. Zawodowo pracuje w firmie Thunderbull Entertainment, która robi gry na urządzenia mobilne. Kamil większość swego czasu spędza w pracy ale w chwili wolnego uwielbia chodzić do filharmonii, opery czy teatru. Zajmował się również sztuką barmańską, gdyż kocha spędzać czas z przyjaciółmi często przy grach (zwłaszcza tych niedługich i stosunkowo prostych).

Przemysław Solski – ukończył archeologię i historię sztuki na Uniwersytecie Wrocławskim. Obecnie pracuje w firmie Ten Square Games, gdzie zajmuje się projektowaniem gier "free to play". Bardzo lubi podróżować, szczególnie autostopem, i odwiedzać miejsca nieoczywiste. Własne miasto zwiedza na rowerze, eksplorując nieznane zakątki przestrzeni, w której żyje na co dzień. Górskie wędrówki pozwalają mu odetchnąć i nabrać dystansu. Trenuje walkę długim mieczem. Cierpliwy, wie czego chce i potrafi do tego dążyć. We wszystkim stara się dostrzec pozytywne strony.

Projekt realizowany jest na PolakPotrafi.pl, ponieważ wierzymy, że zapewni nam to swobodę działania i możliwość wydania gry na najwyższym poziomie – o wysokiej jakości wykonania, w nowej, atrakcyjnej szacie graficznej, z nowymi elementami i ze znacznie ulepszoną mechaniką. A takiej właśnie gry chcemy!

Ponadto pragniemy umożliwić naszym graczom udział w rozwoju i ulepszaniu gry. Od momentu jej wydania to właśnie oni stanowią najważniejszą jej część i pozwolili nam na zebranie cennych wskazówek, które już przyczyniły się do opracowania wielu elementów II edycji. Każda osoba wspierająca ten projekt przybliży nas nie tylko do wydania II edycji gry, ale również pozwoli pracować nad kolejnymi projektami, których mamy kilka w zanadrzu :)

Dążymy do tego, aby wydawnictwo Let's Play zapewniało rozrywkę nie tylko na rodzimym rynku. Jesteśmy dumni, że będziemy mieli szansę powalczyć o swoje miejsce również na arenie międzynarodowej, co zapewni 4-języczne wydanie II edycji.

Poniżej kilka gotowych już grafik z II edycji :)

Aby móc odpowiedzieć na często pojawiające się pytania muszą najpierw pojawić się pytania... często :P. Dlatego wraz z Waszą aktywnością (pytaniami na FB, w komentarzach w projekcie) będziemy tą sekcję rozbudowywać:)

W razie potrzeby kontaktu śmiało piszcie do nas:

mateusz@letsplaygames.pl

kamil@letsplaygames.pl

przemek@letsplaygames.pl

 

 

06.17.14.

Your adventure in the Labyrinth begins today! Start the action! We've also prepared a contest where you can win a Kindle 5. We'll give you the details right after the weekend. In the meantime, support the project and keep track of our progress!

Yours,
The Labyrinth Team

The goal of the project is to release the 2nd Edition of the adventure board game "Labyrinth: The Paths of Destiny", whose 1st Edition won the prestigious title "Game of the Year 2012: Gamers' Honourable Mention" in the nationwide Polish "Game of the Year" competition.

To achieve the goal we need your support and engagement! Take a look at what we're preparing, what could the game look like and how we'd like to repay you for your help!

 

Below is a little "map" to show you around the nooks and crannies of the rewards we have for you:

The 1st Edition of "Labyrinth: The Paths of Destiny" board game was published in 2011, after a year and a half of preparations.

Shortly afterwards we started receiving feedback from players from all around Poland. In 2012 the game won the "Game of the Year: Gamers' Honourable Mention", which was a proof that it enjoyed much appreciation and was truly a good game. At that time we decided to start working on it's 2nd Edition.

The first stage of the modernisation was to introduce some game mechanics changes and to rebalance the characters, what led to an improved Two Players game mode and a generally more dynamic game experience.

The 2nd Edition will also include many new elements such as traps, event cards that change game rules, artefacts granting additional powers and modified and enhanced characters.

One of the game's big advantages lies in its board which is built during the play by the players themselves. Tiles with tunnels allow for an infinite number of labyrinth combinations, resulting in a very dynamic gameplay that is different every time!

The 2nd Edition won't be distinguished only by its high quality elements, but also by brand new artworks on the box, characters and other game pieces. The board itself will also be redesigned. "Labyrinth: The Paths of Destiny" is an adventure game that will appeal as much to beginners as to advanced players. The former will appreciate the simplicity of play, the latter will be pleased by the strategic options that they will be able to use on their way to victory!

An ideal game for kids and young adults, great as a gift and for social events, where playing is sure to continue after the first match :)

To publish the game in a way that would satisfy us we need at least 20 tys. zł. However, the further we go (into the Labyrinth!), the better the game will be looking and the more we'll be able to offer you! Take a look at the thresholds that will allow us to unlock new game content.

20000 zł

Guaranteed game release:
* 2 new characters: the Sorceress and the Paladin
* new artwork
* enhanced 1st Edition characters + new abilities
* multi-language release
* improved 2 Players Mode
* more dynamic gameplay

25000 zł

* new character – the High Priestess
+ 1 new trap

30000 zł

* new character – the Warlock
+2 new traps

Even the basic game version already means a very carefully prepared and completed box. Inside you'll find:

 

  • 12 game frame pieces
  • 30 hexagonal board tiles
  • 6 hexagonal key tiles
  • 1 hexagonal Labyrinth centre tile
  • 60 trap tokens
  • 6 key tokens
  • 6 gem of destiny tokens
  • 20 hit point tokens
  • 12 stun tokens
  • functional character ability tokens
  • 12 Guardian movement cards and his pawn
  • 14 character cards and pawns
  • 14 character ability cards
  • 6 rules summary cards
  • 15 character pawn bases
  • 2 dice
  • game manual

 

 

* the specific number of elements may change in the final version of the game, e.g. if we reach the next threshold :)

We want to make this game with you and for you. It's true that we need your support so that its final form can satisfy us all. Nevertheless, not wanting to owe you, we'd like to offer you some really cool reward bundles.

Each one of you should find something for yourself! And if a bundle doesn't meet your expectations, remember that at the bottom of the list you can choose individual elements and complete your own, dedicated bundle :)

 

67 zł
I've found the Builders of the Labyrinth

- 1st Edition 25% off
- [fb] thanks

 

99 zł
Entering the Labyrinth

- exclusive PC and mobile wallpapers
- your name or nickname in special thanks in the manual
- 2nd Edition
- [fb] thanks

 

139 zł
I do not stray in the Labyrinth

- patches
- 2nd Edition
- exclusive PC and mobile wallpapers
- [fb] thanks
- your name or nickname in special thanks in the manual
- deck sleeves pack

 

179 zł
I'm a guide through the Labyrinth

- patches
- 2nd Edition
- shirt - exclusive PC and mobile wallpapers
- [fb] thanks
- your name or nickname in special thanks in the manual
- deck sleeves pack

 

229 zł
Hero of the Labyrinth

- patches
- 2nd Edition
- exclusive PC and mobile wallpapers
- [fb] thanks
- your name or nickname in special thanks in the manual
- deck sleeves pack

 

499 zł
Constructor of the Labyrinth

- patches
- 2nd Edition
- exclusive PC and mobile wallpapers
- creating an in-game artefact - [fb] thanks
- your name or nickname in special thanks in the manual
- deck sleeves pack

 

2499 zł
Emperor of the Labyrinth

- 2nd Edition x3
- patches
- deck sleeves pack
- [fb] thanks
- creating a new in-game character
- your name or nickname in special thanks in the manual
- exclusive PC and mobile wallpapers

 

5000 zł
Sponsor of the Labyrinth

* sponsor's logo at the back of the game box
* meeting the game developers in one of the major Polish cities with a bottle of whisky or vodka
- 2nd Edition x5
- [fb] thanks
- ARCANA OF LOVE game
- creating an in-game artefact
- patches
- MELANGE game
- SWING game
- every game published by Let's Play in the future
- deck sleeves pack
- your name or nickname in special thanks in the manual
- exclusive PC and mobile wallpapers

 

10000 zł
Patron of the Labyrinth

* business consultation in developing the game according to your ideas
* main sponsor's logo at the back of the game box
* meeting the game developers in one of the major Polish cities with a bottle of whisky or vodka
- 2nd Edition x5
- [fb] thanks
- ARCANA OF LOVE game
- creating an in-game artefact
- patches
- MELANGE game
- SWING game
- every game published by Let's Play in the future
- deck sleeves pack
- your name or nickname in special thanks in the manual
- exclusive PC and mobile wallpapers

 

39 zł
Party before the Labyrinth

- MELANGE game
- [fb] thanks

 

49 zł
Romance before the Labyrinth

- SWING game
- [fb] thanks

 

59 zł
Sex before the Labyrinth

- ARCANA OF LOVE game
- [fb] thanks

 

Publishing house founded in June 2009 and developed from scratch by Mateusz and Kamil during their fourth year of study. At first as a hobby, later on as a promising alternative to a regular job. In the past 5 years of activity they've gathered enough experience to release a game on a decent level, as much a card game as a board game, maintaining a fair price.

Despite many obstacles they stumbled upon, they have a number of successes on their account, such as the best erotic games series on the market "Arcana of Love" or ultimately the big adventure board game "Labyrinth: The Paths of Destiny", whose 1st Edition gained much appreciation amongst the players.

Mateusz Pronobis – the founder of Let's Play publishing house. Graduate of the University of Social Sciences and Humanities (SWPS) in Wrocław. During the day he's developing an IT hardware trading business, but his hobby are board games. He's also passionate about martial arts. Being a creative optimist he's always striving for success, viewing failures as chances for further development. He loves listening to music because it helps reach boundless deposits of creativity. His motto are the words of Peter Drucker: "The best way to predict the future is to create it".

Kamil Matuszak – graduate of the University of Social Sciences and Humanities (SWPS). In his career he's repeatedly been a Product, Brand & Marketing Manager. He has been engaged in game design for more than 5 years, though he loved to make games since childhood. Professionally he's working in Thunderbull Entertainment, a mobile games developing company. Kamil is spending most of his time working, but he loves going to the philharmonic, opera or theatre. He also dealt with the art of bartending, for he loves to spend time with his friends, often playing games (especially the short and relatively simple ones).

Przemysław Solski – he graduated from archaeology and art history at the University of Wroclaw. He's currently working in Ten Square Games company, where he is designing free-to-play games. He loves to travel, especially hitch-hiking, and to visit unobvious places. He rides through his home town on a bike, exploring unknown nooks in the space where he lives. Mountain hikes allow him to take a deep breath and put things in perspective. He's training longsword fencing. He's patient, he knows what he wants and how to attain it. He's trying to see the positive aspects in every situation.

The project is being realised on PolakPotrafi.pl, because we believe it will grant us freedom of action and the possibility to release the game on the highest level – produced in high quality, with a new and attractive graphic layout, with new game elements and with highly improved mechanics. Exactly the kind of game we want!

Additionally we want to enable our players to participate in the development and improvement of the game. Since the moment of its release they have been its most crucial part and they allowed us to receive many valuable advice that are already being implemented in many aspects of the 2nd Edition. Every backer will not only bring us closer to the release of the 2nd Edition, but also allow us to work on subsequent projects, of which we have a few in store :)

We aim to make the Let's Play publishing house a provider of entertainment not only on our national market. We are proud that we will have a chance to fight for our place on the international arena with a four-language release of the 2nd Edition.

To be able to answer the frequently asked questions we first need some questions asked... Frequently :P Therefore we will develop this section according to your own activity (questions posed on Facebook, in project comments).

Feel free to contact us at:

mateusz@letsplaygames.pl

kamil@letsplaygames.pl

przemek@letsplaygames.pl

Media o Twoim projekcie:

Labyrinth: The Paths of Destiny – wspieramy powstanie II edycji!

gramnaplanszy.playingdaily.pl | 2014-07-07

Na serwisie polakpotrafi.pl ruszyła zbiórka, której celem jest wydanie II edycji przygodowej gry planszowej „Labyrinth: The Paths of Destiny„, która otrzymała w roku 2012 prestiżowy tytuł „Gra Roku: Wyróżnienie Graczy” w ogólnopolskim konkursie „Gra Roku”.

Patronujemy - Polakpotrafi.pl - Labyrinth: The Paths of Destiny II edycja

cgfeniks.pl | 2014-06-25

Z nieukrywaną dumą i radością spieszymy z informacją, że nasz sklep stał się oficjalnym partnerem akcji crowdfundingowej na platformie PolakPotrafi.pl - wspieramy wydanie II edycji gry planszowej Labyrinth: The Paths of Destiny! Gry, która zdobyła tytuł GRY ROKU 2012 Wyróżnienie Graczy!

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 06.08.2014 18:06