Dołącz do naszej społeczności!

O projektodawcy

Mate88

Mate88

Nysa, Polska

Napisz wiadomość do Projektodawcy

60 PLN z 50000 PLN

2 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania (model "wszystko albo nic") do 31.01.2018 22:10

Gra komputerowa Glass Kind

O projekcie

  MOŻLIWOŚĆ PRZETESTOWANIA DEMA GRY JEST POD TYM LINKIEM:

http://www.moddb.com/downloads/glass-kind

 

 

CELEM ZBIÓRKI JEST STWORZENIE GRY GLASS KIND.

Glass kind_ gra strategiczno-przygodowa w realiach fikcyjnego konfliktu w czasie II wojny światowej gdzie żadna ze stron konfliktu nie przegrała ,a przemysł zbrojeniowy rozwiną się w nie wyobrażalny sposób. Poznajcie historię bohaterów tego konfliktu i zagraj jedną z frakcji Polani lub Prussi ( dwie frakcje opcjonalne do wyboru wiecej w planach).

Historia gry zaczeła się wraz z konkursem Make it Super Hot co zainspirowało projekt od strony mechaniki polegającej na manipulacją czasem.

 

Planowany czas wypuszczenia gry to przełom roku 2019/2020 wraz z realizacją nagród.

Oficjalna strona: 

https://www.facebook.com/Glass-kind-1711229112515424/i blog gry:https://glasskind.blogspot.com/

 

 

 

Możliwości i cechy gry:

 

-W grze będzie możliwość budowania bazy z poszczególnych komponentów. Możliwe również bedzie budowanie pojazdów jak i broni.

 

-Walka składać się będzie z walki wręcz bronią białą jak i palną z różnymi zachowaniami. Dodatkowo do dyspozycji gracza będzie chwytak, który w prosty sposób pozwoli przyciągnąć się do danej lokalizacji w przeciągu paru sekund. W planach jest również tryb wspinaczki oraz szybowania.

 

-Za stan rozgrywki odpowiadać będą proceduralne skrypty które będą kierowąć zachowaniami twoich wrogów co wpłynie na małą powtarzalność zachowania ,a tym samym na radość w poznawaniu nowych technik ataków wrogów i przeciwstawianiu się im.

 

- Podwójne kierowanie. Gracz będzie miał możliwość kierowania mechem zdalnie jak i wcielenie się w niego. Co włynie na większą kontrolę pola bitwy.

 

- W trybie strategicznym możliwe będzie kierownie dużymi oddziałami sojuszników lub wcielenie się w kapitana i kierowanie oddziałami w trybie trzeciej osoby.

 

-Proceduralna broń może składać się z różnych komponentów co wpłynie na jej odrzut czy siłe. Dodatkowo broń może być sterowana zdalnie przez co siła ognia będzie dewastująca dla członków wrogiej armi.

 

-Proceduralna mapa świat gry będzie sterowany proceduralnie wraz z wydarzeniami ,które bedą pojawiały się losowo w danej lokacji. W zależności od rodzaju armi i jej stosunku do gracza wydarzenia mogą stać się nieobliczalne i zmieniać się jak w kalejdoskopie. Czasem z góry wygrana sytuacja może okazać się barierą nie do przejścia  z którą jedynie gracz będzie mógł się wydostać.

 

-Grafika będzie się opierać na prostych bryłach aby nawet słaby komputer w czasie potężnych bitew mógł sobie poradzić. Prosta grafika równie wpływa na dosyć fantastyczny klimat całości ,ale niedaj się zwieść. Gra będzie wnosić swój własny rodzaj klimatu i przygody.


 Budżet

 

Galeria

 

Do czego dążymy?

Proceduralny układ słoneczny- generowany matematycznie układ słoneczny na ,którego kształt będziesz miał wpływ. Zarówno budując teren jak i dominantę w kształcie wieży obronnej.

 

Bohaterowie z komponentów- bohaterowie jak i wrogowie w low poly generowani będą z komponentów. W planch poza jednostkami humanoidalnymi są również zwierzęcę. 

Modularne Bronie - bronie stworzone przez losowe oraz programowalne algorytmy. Tworzące różnego rodzaju efekty, obrażenia i wygląd. Dodatkowo planowana jest różnego rodzaju amunicja wpływająca na statystyki balistyczne obiektów.  

Modularne mechy - inspirowane zwierzęcą genetyką humanoidalne lub nie , kształtowane przez gracza lub losowe systemy generowania mechów wpłyną diametrialnie na rozgrywkę. Ponieważ ich zachowania będą losowo dobierane do danego protagonisty. Dodatkowo w planach jest możliwość uczenia się przeciwnika na własnych będach co wpłynie naturalnie na poziom trudności, a nie tylko sztucznie na statystyki danego przeciwnika.

O mnie:

Z wykształcenia jestem architektem, a z zamiłowania zapalonym programistą. Wszelkiego rodzaju programy piszę w systemie blueprint na silniku Unreal Engine 4.18. Cały czas poszerzam swoją wiedzę na tym polu, wiec przyszedł czas abym stworzył z Waszym udziałem coś większego. Pieniądze jakie są mi potrzebne na dalszy rozwój Glass_Kind stanowią barierę, którą mogę pokonać tylko z Wami. Grę Możecie nabyć za symboliczną dychę, więc jest to mała inwestycja dla Was, a może okazać się wstępem do wartościowej Polskiej serii gier komputerowych.