O projekcie
MOŻLIWOŚĆ PRZETESTOWANIA DEMA GRY JEST POD TYM LINKIEM:
http://www.moddb.com/downloads/glass-kind
CELEM ZBIÓRKI JEST STWORZENIE GRY GLASS KIND.
Glass kind_ gra strategiczno-przygodowa w realiach fikcyjnego konfliktu w czasie II wojny światowej gdzie żadna ze stron konfliktu nie przegrała ,a przemysł zbrojeniowy rozwiną się w nie wyobrażalny sposób. Poznajcie historię bohaterów tego konfliktu i zagraj jedną z frakcji Polani lub Prussi ( dwie frakcje opcjonalne do wyboru wiecej w planach).
Historia gry zaczeła się wraz z konkursem Make it Super Hot co zainspirowało projekt od strony mechaniki polegającej na manipulacją czasem.
Planowany czas wypuszczenia gry to przełom roku 2019/2020 wraz z realizacją nagród.
Oficjalna strona:
https://www.facebook.com/Glass-kind-1711229112515424/i blog gry:https://glasskind.blogspot.com/
Możliwości i cechy gry:
-W grze będzie możliwość budowania bazy z poszczególnych komponentów. Możliwe również bedzie budowanie pojazdów jak i broni.
-Walka składać się będzie z walki wręcz bronią białą jak i palną z różnymi zachowaniami. Dodatkowo do dyspozycji gracza będzie chwytak, który w prosty sposób pozwoli przyciągnąć się do danej lokalizacji w przeciągu paru sekund. W planach jest również tryb wspinaczki oraz szybowania.
-Za stan rozgrywki odpowiadać będą proceduralne skrypty które będą kierowąć zachowaniami twoich wrogów co wpłynie na małą powtarzalność zachowania ,a tym samym na radość w poznawaniu nowych technik ataków wrogów i przeciwstawianiu się im.
- Podwójne kierowanie. Gracz będzie miał możliwość kierowania mechem zdalnie jak i wcielenie się w niego. Co włynie na większą kontrolę pola bitwy.
- W trybie strategicznym możliwe będzie kierownie dużymi oddziałami sojuszników lub wcielenie się w kapitana i kierowanie oddziałami w trybie trzeciej osoby.
-Proceduralna broń może składać się z różnych komponentów co wpłynie na jej odrzut czy siłe. Dodatkowo broń może być sterowana zdalnie przez co siła ognia będzie dewastująca dla członków wrogiej armi.
-Proceduralna mapa świat gry będzie sterowany proceduralnie wraz z wydarzeniami ,które bedą pojawiały się losowo w danej lokacji. W zależności od rodzaju armi i jej stosunku do gracza wydarzenia mogą stać się nieobliczalne i zmieniać się jak w kalejdoskopie. Czasem z góry wygrana sytuacja może okazać się barierą nie do przejścia z którą jedynie gracz będzie mógł się wydostać.
-Grafika będzie się opierać na prostych bryłach aby nawet słaby komputer w czasie potężnych bitew mógł sobie poradzić. Prosta grafika równie wpływa na dosyć fantastyczny klimat całości ,ale niedaj się zwieść. Gra będzie wnosić swój własny rodzaj klimatu i przygody.
Budżet
Galeria
Do czego dążymy?
Proceduralny układ słoneczny- generowany matematycznie układ słoneczny na ,którego kształt będziesz miał wpływ. Zarówno budując teren jak i dominantę w kształcie wieży obronnej.
Bohaterowie z komponentów- bohaterowie jak i wrogowie w low poly generowani będą z komponentów. W planch poza jednostkami humanoidalnymi są również zwierzęcę.
Modularne Bronie - bronie stworzone przez losowe oraz programowalne algorytmy. Tworzące różnego rodzaju efekty, obrażenia i wygląd. Dodatkowo planowana jest różnego rodzaju amunicja wpływająca na statystyki balistyczne obiektów.
Modularne mechy - inspirowane zwierzęcą genetyką humanoidalne lub nie , kształtowane przez gracza lub losowe systemy generowania mechów wpłyną diametrialnie na rozgrywkę. Ponieważ ich zachowania będą losowo dobierane do danego protagonisty. Dodatkowo w planach jest możliwość uczenia się przeciwnika na własnych będach co wpłynie naturalnie na poziom trudności, a nie tylko sztucznie na statystyki danego przeciwnika.
O mnie:
Z wykształcenia jestem architektem, a z zamiłowania zapalonym programistą. Wszelkiego rodzaju programy piszę w systemie blueprint na silniku Unreal Engine 4.18. Cały czas poszerzam swoją wiedzę na tym polu, wiec przyszedł czas abym stworzył z Waszym udziałem coś większego. Pieniądze jakie są mi potrzebne na dalszy rozwój Glass_Kind stanowią barierę, którą mogę pokonać tylko z Wami. Grę Możecie nabyć za symboliczną dychę, więc jest to mała inwestycja dla Was, a może okazać się wstępem do wartościowej Polskiej serii gier komputerowych.