Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Abhaseed

Abhaseed

Warszawa

Nasza misja:
Abhaseed Foundation Fund (AFF) jest w istocie funduszem zalążkowym, a naszym celem jest założenie pierwszego w Polsce think-tanku zajmującego się obszarem Afryki Północnej i Środkowego Wschodu (MENA).

Gdy utworzymy think-tank, będzie służył jako platforma do prowadzenia niezależnych, obiektywnych, bezstronnych badań nad wieloma kwestiami, przed którymi – w związku z rozwojem sytuacji na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej – stoimy.

Dzięki temu mamy nadzieję wspierać dialog i współpracę między instytucjami, ludźmi i środowiskami biznesowymi w Polsce i właściwymi partnerami w MENA.

Nasza wizja:
Zapewnienie niezbędnego podłoża organizacyjnego, funkcjonalnego i finansowego w celu współuczestniczenia w debacie politycznej i publicznej dotyczącej regionu MENA, w celu kształtowania lepszej przyszłości Polski i krajów regionu MENA.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

Ekipa Projektu

qorunsoltan

qorunsoltan


750 PLN z 13000 PLN

5 Wspierający

47 dni do zakończenia

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 01.06.2021.

Głos dla think-tanku o Bliskim Wschodzie!

O projekcie

Abhaseed Foundation Fund (AFF) jest funduszem zalążkowym, a naszym celem jest założenie pierwszego w Polsce think-tanku zajmującego się obszarem Afryki Północnej i Środkowego Wschodu (MENA). Gdy utworzymy think-tank, będzie służył jako platforma do prowadzenia niezależnych, obiektywnych, bezstronnych badań nad wieloma kwestiami, przed którymi – w związku z rozwojem sytuacji na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej – stoimy.

Żeby jednak móc zyskać szerszy rozgłos, potrzebujemy środków na promocję AFF. Bez tego nie dotrzemy do grup docelowych, a odbiorcy z sektora publicznego nie są jedynymi, w których celujemy. W związku z tym celem naszego projektu jest pozyskanie funduszy na stworzenie serii klipów promujących ideę powołania think-tanku dedykowanego Afryce Północnej i Bliskiemu Wschodowi i jednocześnie na zareklamowanie ich w social mediach. Kampania promująca trwałaby łącznie rok.

Stworzenie klipów promujących ideę powołania takiego think-tanku pozwoli nam niemal sięgnąć poziomu zachodnich odpowiedników, które - mając liczne grono darczyńców - są w stanie tworzyć regularne raporty wideo. Klipy pozwolą nam się wyróżnić na tle innych ośrodków, zdominowanych przez ekspertów od stosunków międzynarodowych, z których jedynie niewielka liczba zna języki regionu i przebywała tam np. na stypendiach.

Budżet zostanie przeznaczony na:

  • dobre stockowe nagrania wideo do wykorzystania w klipach (konieczne wykupienie kilkudziesięciu nagrań wysokiej jakości),
  • wykupienie nagrania audio (muzyka),
  • wynajęcie montażysty,
  • wynajęcie narratora,
  • wykupienie reklam promujących klipy i naszą Fundację na social mediach.

 

Klipy będą wykorzystywane przez długi okres czasu i posłużą jako uniwersalny materiał do cyklicznego motywowania darczyńców. Dzięki temu mamy nadzieję wspierać dialog i współpracę między instytucjami, ludźmi i środowiskami biznesowymi w Polsce i właściwymi partnerami w MENA.

Chcemy żeby AFF służyła przystępną ekspertyzą dla każdego. To, co nas wyróżnia, to doświadczenie profesjonalne, akademickie - znamy języki regionu, więc jesteśmy w stanie dostarczyć treści unikalne, umykające głównym mediom.

Dążymy do powołania think-tanku bezstronnego, obiektywnego, walczącego ze stereotypami i dezinformacją, a także dbającego o dobre imię Polski i Polaków oraz służącego radą dla wszystkich: obywateli, biznesu, polityków.

Dążymy do tego, aby pozostać przede wszystkim niezależni. Poza różnymi grantami musimy więc również mieć odpowiedni udział prywatnych, dobrowolnych darowizn na cele statutowe. Wiele think-tanków to jedynie spin-offy wież z kości słoniowej. My chcemy pozostać otwarci i przystępni. Dla wszystkich.

Nagrody fizyczne należą do prywatnej kolekcji osób związanej z Fundacją i nie stanowią własności Fundacji. Przedmiotowe nagrody są oferowane dobrowolnie w celu realizacji projektu crowdfundingowego.

A oto fizyczne nagrody:

Recznie robiona etnozawieszka z Iranu. Monety kiedyś często służyły za dodatkowe zdobienie. Idealne do torebki lub do powieszenia w domu.

 

Fizyczna, unikalna pocztówka wydana przez Skarbiec Klejnotów Narodowych Islamskiej Republiki Iranu. Z ręcznie napisanymi w j. perskim i arabskim podziękowaniami.

 

Fizyczna, unikalna pocztówka z obrazami irańskiego malarza Kamal-ol-Molka. Z ręcznie napisanymi w j. perskim i arabskim podziękowaniami. 

 Irański medal typu "expo".

 

Książka "Hafiz - Rubajaty" wprowadzająca czytelnika w twórczość perskiego poety, Hafeza. Z ręcznie napisanymi podziękowaniami.

 

Fizyczna imienna karta z podziękowaniami na papierze firmowym + 1 mapa turystyczna Persepolis, wydana w Iranie.

 

Fizyczna imienna karta z podziękowaniami na papierze firmowym + gazeta/tygodnik/magazyn z Iranu.

 

Turkmeńska suknia ludowa (150cm wzrostu)

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 01.06.2021 18:06