Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Patryk

Patryk

Kraków, Polska

Jestem młodą osobą prowadzącą niewielki zespół ludzi których łączy pasja do tworzenia gier. Sam posiadam doświadczenie zawodowe w branży projektowania gier a samym tworzeniem zajmuje się od wielu lat. Jestem człowiekiem posiadającym kwalifikacje Producenta oraz programisty, który dokształca się w dziedzinie designu, grafiki oraz publicystyki.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

125 PLN z 7000 PLN

2 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 30.06.2017.

Druid's Tale: Crystal Cave

RSS

Frakcje Dodano 26.06.2017, godz. 14:21

W Druid’s Tale istnieje wiele neutralnych frakcji, które rywalizują ze sobą. To komu pomagasz ma wpływ nie tylko na twoją krainę, ale również na inne frakcje. Budowanie reputacji u jednych może negatywnie wpływać na relacje z innymi.

Struktury Dodano 25.06.2017, godz. 15:24

Nawiązuj relacje z różnymi frakcjami poprzez handel! Któregoś dnia być może odwiedzą Twoją krainę i pomogą Ci budując różne struktury.

Handel Dodano 24.06.2017, godz. 11:41

Handel jest sposobem na pozyskanie przedmiotów, które są dla Druida niedostępne. Pomyślnie wykonując zlecenia handlowe możemy otrzymać składniki, receptury, broń a nawet elementy struktur które wzbogacą naszą krainę.

Wiadomości Dodano 20.06.2017, godz. 14:00

Od czasu do czasu możemy dostać wiadomość na zwoju, niektóre z nich mogą być czyjąś notatką inne misjami lub zleceniami handlowymi.

Skrzynki Dodano 19.06.2017, godz. 14:57

Przemierzając krainę można natknąć się na takie fajne skrzyneczki pełne różnych rzeczy. Są one częścią systemu handlu.

Zobacz gif

Flora Dodano 18.06.2017, godz. 12:01

W Druid’s Tale flora żyje własnym życiem. Rośliny rozrastają się po świecie w cyklach. Im bardziej wyeksploatowana kraina tym więcej czasu będą potrzebować składniki aby odrosnąć. Należy zadbać o ich równowagę.

Tenebris Lucet Dodano 17.06.2017, godz. 15:15

Jeden ze składników: Tenebris Lucet - Zioło charakteryzujące się posiadaniem dużej ilości esencji leczniczych oraz słabej esencji energii. Wrzucenie go do wywaru będzie niwelować esencje trucizny, a wysoka kwasowość sprawia że esencja energii rośnie w siłę! Nowy system alchemii czeka w Druid’s Tale Crystal Cave!

Eksploracja Dodano 14.06.2017, godz. 13:52

Eksploracja otwartego świata i zbieranie składników to kluczowy etap gry. Wiele miejsc charakteryzuje się unikalnymi grzybami, ziołami i różnymi porostami. Część z nich bywa dobrze ukryta.

Zobacz gif

Biomy i ekosystem Dodano 13.06.2017, godz. 15:04

Cała kraina jest podzielona na biomy, każdy z nich cechuje się własnym ekosystemem i klimatem. Każdy z nich ma do zaoferowania unikalne składniki!

Wpływ mikstur Dodano 12.06.2017, godz. 13:13

Gdy już odkryjemy kilka receptur można liczyć na ciekawe efekty :)

Zobacz gif

Brak standardowego interfejsu Dodano 11.06.2017, godz. 12:56

W Druid’s Tale nie ma standardowego GUI ze względu na wzmocnienie immersji. Radzimy sobie za to w inne bardziej kreatywne sposoby. Odkrywaj nowe receptury eksperymentując z różnymi składnikami.

Zobacz gif

Alchemia Dodano 10.06.2017, godz. 11:18

System alchemii w Druid’s Tale to zupełnie kreatywne podejście do craftingu. Twórz mikstury wrzucając składniki własnymi dłońmi do kociołka niczym prawdziwy Druid!

Zobacz gif

Manualna interakcja Dodano 09.06.2017, godz. 12:13

Druid’s Tale skupia się wokół manualnej interakcji ze światem. Będziemy mogli własnoręcznie obsługiwać różne alchemiczne narzędzia. Oznacza to że rozgrywka zamiast opierać się na GUI bazuje na aktywnych czynnościach gracza.

Zobacz gif

Przestrzenne postrzeganie. Dodano 08.06.2017, godz. 11:24

Korzystanie z technologii jaką oferuje nam Oculus lub HTC Vive bardzo wiele wnosi do projektu. Dużo łatwiej jest podnosić rzeczy, gdy widzi się je przestrzennie ;)

Zobacz gif

Integracja VR ważna, ale nie niezbędna. Dodano 07.06.2017, godz. 16:32

Druid’s Tale pierwotnie został napisany pod Oculus'a i Leap Motion dla osiągnięcia większej immersji. Będzie również dostępny dla każdego zwykłego PC dzięki symulowaniu Leap Motion za pomocą myszy.

Zobacz gif

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 30.06.2017 18:06