Nice to see you!

Ładowanie strony

About the project owner

Patryk

Patryk

Kraków, Polska

Jestem młodą osobą prowadzącą niewielki zespół ludzi których łączy pasja do tworzenia gier. Sam posiadam doświadczenie zawodowe w branży projektowania gier a samym tworzeniem zajmuje się od wielu lat. Jestem człowiekiem posiadającym kwalifikacje Producenta oraz programisty, który dokształca się w dziedzinie designu, grafiki oraz publicystyki.

Send message to the project`s creator

125 PLN out of 7000 PLN

2 Supporters

Ended Project's goal was not reached

Funding model: "all or nothing". To receive funds this project has to reach at least 100% of it's goal before 30.06.2017.

Druid's Tale: Crystal Cave

RSS

Frakcje Added 26.06.2017, godz. 14:21

W Druid’s Tale istnieje wiele neutralnych frakcji, które rywalizują ze sobą. To komu pomagasz ma wpływ nie tylko na twoją krainę, ale również na inne frakcje. Budowanie reputacji u jednych może negatywnie wpływać na relacje z innymi.

Struktury Added 25.06.2017, godz. 15:24

Nawiązuj relacje z różnymi frakcjami poprzez handel! Któregoś dnia być może odwiedzą Twoją krainę i pomogą Ci budując różne struktury.

Handel Added 24.06.2017, godz. 11:41

Handel jest sposobem na pozyskanie przedmiotów, które są dla Druida niedostępne. Pomyślnie wykonując zlecenia handlowe możemy otrzymać składniki, receptury, broń a nawet elementy struktur które wzbogacą naszą krainę.

Wiadomości Added 20.06.2017, godz. 14:00

Od czasu do czasu możemy dostać wiadomość na zwoju, niektóre z nich mogą być czyjąś notatką inne misjami lub zleceniami handlowymi.

Skrzynki Added 19.06.2017, godz. 14:57

Przemierzając krainę można natknąć się na takie fajne skrzyneczki pełne różnych rzeczy. Są one częścią systemu handlu.

Zobacz gif

Flora Added 18.06.2017, godz. 12:01

W Druid’s Tale flora żyje własnym życiem. Rośliny rozrastają się po świecie w cyklach. Im bardziej wyeksploatowana kraina tym więcej czasu będą potrzebować składniki aby odrosnąć. Należy zadbać o ich równowagę.

Tenebris Lucet Added 17.06.2017, godz. 15:15

Jeden ze składników: Tenebris Lucet - Zioło charakteryzujące się posiadaniem dużej ilości esencji leczniczych oraz słabej esencji energii. Wrzucenie go do wywaru będzie niwelować esencje trucizny, a wysoka kwasowość sprawia że esencja energii rośnie w siłę! Nowy system alchemii czeka w Druid’s Tale Crystal Cave!

Eksploracja Added 14.06.2017, godz. 13:52

Eksploracja otwartego świata i zbieranie składników to kluczowy etap gry. Wiele miejsc charakteryzuje się unikalnymi grzybami, ziołami i różnymi porostami. Część z nich bywa dobrze ukryta.

Zobacz gif

Biomy i ekosystem Added 13.06.2017, godz. 15:04

Cała kraina jest podzielona na biomy, każdy z nich cechuje się własnym ekosystemem i klimatem. Każdy z nich ma do zaoferowania unikalne składniki!

Wpływ mikstur Added 12.06.2017, godz. 13:13

Gdy już odkryjemy kilka receptur można liczyć na ciekawe efekty :)

Zobacz gif

Brak standardowego interfejsu Added 11.06.2017, godz. 12:56

W Druid’s Tale nie ma standardowego GUI ze względu na wzmocnienie immersji. Radzimy sobie za to w inne bardziej kreatywne sposoby. Odkrywaj nowe receptury eksperymentując z różnymi składnikami.

Zobacz gif

Alchemia Added 10.06.2017, godz. 11:18

System alchemii w Druid’s Tale to zupełnie kreatywne podejście do craftingu. Twórz mikstury wrzucając składniki własnymi dłońmi do kociołka niczym prawdziwy Druid!

Zobacz gif

Manualna interakcja Added 09.06.2017, godz. 12:13

Druid’s Tale skupia się wokół manualnej interakcji ze światem. Będziemy mogli własnoręcznie obsługiwać różne alchemiczne narzędzia. Oznacza to że rozgrywka zamiast opierać się na GUI bazuje na aktywnych czynnościach gracza.

Zobacz gif

Przestrzenne postrzeganie. Added 08.06.2017, godz. 11:24

Korzystanie z technologii jaką oferuje nam Oculus lub HTC Vive bardzo wiele wnosi do projektu. Dużo łatwiej jest podnosić rzeczy, gdy widzi się je przestrzennie ;)

Zobacz gif

Integracja VR ważna, ale nie niezbędna. Added 07.06.2017, godz. 16:32

Druid’s Tale pierwotnie został napisany pod Oculus'a i Leap Motion dla osiągnięcia większej immersji. Będzie również dostępny dla każdego zwykłego PC dzięki symulowaniu Leap Motion za pomocą myszy.

Zobacz gif

Funding model: "all or nothing"

To receive funds this project has to reach at least 100% of it's goal before 30.06.2017 18:06