Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Andrzej Rylski

Andrzej Rylski

Warsaw, Poland

Andrzej swoją przygodę z RPG rozpoczął w 1995 roku. Od początku preferował rolę Mistrza Gry. Przez kilkanaście lat grał i prowadził w różnych systemach, eksplorując zarówno narracyjne możliwości Świata Mroku oraz Zewu Cthulhu, jak i „lżejsze” przygody w systemach fantasy. Od 2002 roku regularny uczestnik ogólnopolskich konwentów RPG, pomagał wydawnictwu Portal promować ich pierwsze gry planszowe i fabularne. Intensywnie prowadził Monastyr, D&D oraz własne systemy autorskie. Współtworzył kluby: Bastion RPG, Smocze Gniazdo i RPG Instant w Warszawie.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

5000 PLN z 3000 PLN

89 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

166%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 28.02.2014.

Diadem - klasyczna gra fabularna fantasy

Linia wydawnicza Diademu

Dodano 23.01.2014, godz. 15:28

Jeśli projekt się powiedzie, będę miał doskonałą motywację do rozwijania linii wydawniczej Diademu. Po szczęśliwym sfinansowaniu projektu planuję opublikować (na pewno w wersjach cyfrowych, niektóre być może także drukiem) następujące materiały dodatkowe do gry fabularnej Diadem:

- Starter: Diadem - darmowa wersja demonstracyjna - zawierać będzie opis najważniejszych zasad Diademu wraz z wyborem przygotowanych postaci i jednym scenariuszem, gotowym do rozegrania na dołączonych zasadach. Będzie to darmowa, mocno okrojona wersja podręcznika podstawowego Diademu (nie pozwalająca np. tworzyć własnych postaci), umożliwiająca natomiast wypróbowanie systemu w praktyce. Ten darmowy starter ukaże się niedługo po premierze podręcznika podstawowego, w II kwartale 2014.

- Scenariusz: Kopalnie pana Estebana - w tym scenariuszu odsłoniętych zostaje parę tajemnic z przeszłości świata Diademu. Drużyna odkrywa i eksploruje dawno zapomniane miejsce i musi nauczyć się taktycznie planować swoje działania. Wymaga ok. 2 sesji na rozegranie. Idealny dla początkujących postaci (łączny Poziom Potęgi drużyny: 120-150). Dodatek ten ukaże się w II kwartale 2014.

- Scenariusz: Klątwa - w górskiej osadzie ktoś porywa małe dzieci. Nikt nie wie, co się z nimi dzieje. Jedyna nadzieja w drużynie. Czy odważą się zapuścić w nieznane czeluście i nie zapomną, co jest ich celem? Dobre przygotowanie i rozważne planowanie to podstawa. Przygoda do rozegrania w 1-3 sesję dla postaci o łącznym Poziomie Potęgi ok. 150-200. Dodatek ten ukaże się w II kwartale 2014.

- Scenariusz: Znikający czarodziej - niewielką osadę nawiedził ostatnio pech. Wioskowy czarodziej od zawsze był dziwakiem, lecz od wczoraj przepadł bez wieści. Drużyna zostaje wynajęta celem zbadania tej sprawy i zweryfikowania niepokojących plotek. Czeka ją śledztwo i kilka trudnych wyborów. Przygoda przeznaczona na 1-2 sesję dla postaci o łącznym Poziomie Potęgi 90-200. Dodatek ten ukaże się w III kwartale 2014.

- Scenariusz: Przerwa w podróży - postacie podróżujące do miasta Kerhenstrad padają ofiarą napaści. Zaczynają sesję uwięzione w nieznanym lochu i muszą wydostać się z niego, polegając tylko na swoim sprycie i znalezionych po drodze przedmiotach. Postacie graczy mogą mieć łączny Poziom Potęgi 180-240, ale zaczynają bez żadnego ekwipunku. Sytuacja ta wymaga improwizacji i dobrego planowania wśród graczy. Ukaże się w III kwartale 2014.

- Mini-setting: Klejnot w Diademie - dodatek opisuje jedno z największych miast Księstwa Thrazan, nadmorski Kerhenstrad, a konkretnie historię, godne uwagi miejsca zlokalizowane w samym mieście i najważniejsze osobistości oraz stronnictwa, wywierające wpływ na oblicze miasta. W dodatku znajduje się także kilkadziesiąt "zahaczek" - problemów, z których każdy może stać się zaczątkiem przygody. Dołączony jest szczegółowy plan miasta, wraz z oznaczonymi kluczowymi miejscami. Ze względu na swą różnorodność, obszar może dostarczyć co najmniej kilkunastu sesji zabawy dla drużyny o łącznym poziomie potęgi 200-500. Dodatek ten ukaże się w IV kwartale 2014.

- Scenariusz: Świątynia, której nie było - Rozszerzenie dodatku Klejnot w Diademie, lub samodzielny scenariusz, przeznaczony dla nieco potężniejszych postaci (łączny Poziom Potęgi 250-350). Drużyna otrzymuje propozycję od jednego ze stronnictw w Kerhenstradzie - chodzi o zdobycie szczegółowych informacji na temat budowanej w mieście, pod nadzorem Smoków, świątyni Najjaśniejszego Słońca. Jak daleko posunie się drużyna w celu poznania prawdy - i co z nią zrobi, gdy już ją zdobędzie? Dodatek ten ukaże się na przełomie 2014 i 2015 roku.

- Podręcznik rasowy: Smoki - to rozszerzenie prezentuje szczegółowo jedną z najbardziej ikonicznych ras fantasy. Opisuje pochodzenie, historię i podziały smoczej rasy, specjalne zasady i cechy Smoków, przybliża mniej znane fakty stojące za powstaniem smoczego państwa oraz przyczyny zaistnienia smoczej religii, znanej dziś jako Wyznanie Najjaśniejszego Słońca. Dodatek prezentuje także bieżące problemy i wyzwania, stojące przed smoczą rasą oraz państwem Dominium Najjaśniejszego Słońca, opisuje aktualną geografię i politykę tego rządzonego przez Smoki kraju, wreszcie daje graczom unikalną możliwość - stworzenia i odgrywania postaci, należącej do rasy Smoków! Dodatek ten ukaże się w 2015 roku.

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 28.02.2014 18:06