Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Przemysław Rajchel

Przemysław Rajchel

Olsztyn

Przemek Rajchel - prawnik, manager, trener i doradca biznesowy. Przez wiele lat wspierał w rozwoju firmy z branży consultingowej oraz IT. Obecnie prowadzi Europejskie Stowarzyszenie Edukacji i Rozwoju oraz dzieli się swoim doświadczeniem z młodymi przedsiębiorcami, którym pomaga zwiększać potencjał rozwojowy ich firm. Prywatnie, Przemek jest miłośnikiem wszystkiego, co wiąże się z grami, szczególnie planszowymi. Niedawno połączył swoją pasję z wiedzą biznesową i stworzył grę symulującą prowadzenie działalności gospodarczej - Business Play, która jest pierwszym tego typu narzędziem szkoleniowym, przystosowanym do polskich warunków biznesowych.
Jakie ma plany na najbliższą przyszłość? Dalekosiężne! Chce stworzyć edukacyjną grę planszową, w którą będą grały całe rodziny i która będzie rozwijała przedsiębiorczość w polskich domach.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

8719 PLN z 10000 PLN

69 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

87%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 07.12.2014.

Business PLAY Home Edition

Dodano: 26.11.2014, 0:05
Przemysław Rajchel
Przemysław Rajchel
Witaj Karit!
Do tej pory tworzyliśmy gry planszowe przystosowane do szkoleń biznesowych. Takim przykładem jest Business Play, który jest wdrożony, działa na rynku i naprawdę daje świetne efekty, nie tylko edukacyjne, ale i rywalizacyjno-rozrywkowe (jeżeli mogę to tak nazwać ;) ). Skąd to wiemy? Z praktyki, a konkretnie bezpośrednio od ludzi, którzy grali w Business Playa (jest ich już około tysiąca). W sumie pozytywne komentarze i zapytania o „domową” wersję gry (bo Business Play jest narzędziem szkoleniowym) były jednymi z powodów, że podjęliśmy się tworzenia Business Play Home Edition (czyli domowej planszówki). Na Polak Potrafi przedstawiliśmy zespół, który pracował przy grze szkoleniowej Business Play, a teraz koordynuje projekt Business Play Home Edition, ale de facto jest nas więcej. Mamy spore grono testerów, a dzięki temu i konsultantów praktyków od domowych gier planszowych. Niektórzy z nich zawodowo uczestniczą w projektowaniu gier, niektórzy mają sklepy z planszówkami, więc również wiedzą, co i jak, a część jest po prostu (albo aż, bo jako testerzy są bardzo cenni) graczami. Nastawiamy się, żeby nasza gra była intuicyjna i użyteczna, dlatego właśnie przyjęliśmy taki model i weryfikujemy wszystko przez testy, testy, i jeszcze raz testy 
Mam nadzieję, że odpowiedziałam na Twoje pytanie, jak coś, to pisz tu, albo na maila chmielinski@business-play.eu
Dodano: 24.11.2014, 18:23
Karit
Karit
"Gra jest w naszych głowach i czeka na przygotowanie. Możemy Wam zaprezentować dzisiaj pierwszy projekt planszy do Home Edition." - Czy z pięcioosobowego teamu twórców ktoś robił wcześniej jakieś planszówki? Pomysł w głowach i plansza to za mało jak na zachętę do zakupu...
Dodano: 07.11.2014, 14:08
Przemysław Rajchel
Przemysław Rajchel
Q&A p. I

1. Jaki jest przewidywany czas rozgrywki w Business PLAY Home Edition?

Jedna rozgrywka to 30 rund, czyli 30 dni.
Nie, nie są to realne dni, a 30 dni w grze ;) W świecie rzeczywistym 4-rech zawodników gra średnio 2-3 godziny. Grę można oczywiście sobie skrócić wedle uznania, np.: umówić się na rozegranie 15 rund. Jednak nasze game-testy pokazują, że gracze są tak pochłonięci rywalizacją, że nawet nie myślą o skracaniu rozgrywek ;)

2. Lokowanie produktu - jaki jest planowany zasięg marketingowy gry?

Chcielibyśmy wydrukować 1000 sztuk. Według naszych badań "jednym pudełkiem" zagra min. od 5 do 7 osób, biorąc pod uwagę, że nie zawsze będziemy grać z tymi samymi ludźmi. Nasze grupy docelowe to:
a) Osoby, które planują założyć lub niedawno założyły działalność gospodarczą
b) Wielbiciele gier planszowych
c) Ludzie, którzy wspierają inicjatywy crowdfundingowe.
d) Uczniowie szkół gimnazjalnych, średnich oraz studenci.

Do tych grup dotrze produkt oraz ewentualne lokowanie produktu w nim.

3. W jaki sposób odbywać się będzie dystrybucja gry?

Pierwszym kanałem jest oczywiście projekt na polakpotrafi.pl. Po zakończeniu projektu, chcielibyśmy, aby gra była rozprowadzana dzięki allegro.pl, stronie internetowej business-play.eu, a także sklepy branżowe, z grami planszowymi.

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 07.12.2014 18:06