Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Przemysław Rajchel

Przemysław Rajchel

Olsztyn

Przemek Rajchel - prawnik, manager, trener i doradca biznesowy. Przez wiele lat wspierał w rozwoju firmy z branży consultingowej oraz IT. Obecnie prowadzi Europejskie Stowarzyszenie Edukacji i Rozwoju oraz dzieli się swoim doświadczeniem z młodymi przedsiębiorcami, którym pomaga zwiększać potencjał rozwojowy ich firm. Prywatnie, Przemek jest miłośnikiem wszystkiego, co wiąże się z grami, szczególnie planszowymi. Niedawno połączył swoją pasję z wiedzą biznesową i stworzył grę symulującą prowadzenie działalności gospodarczej - Business Play, która jest pierwszym tego typu narzędziem szkoleniowym, przystosowanym do polskich warunków biznesowych.
Jakie ma plany na najbliższą przyszłość? Dalekosiężne! Chce stworzyć edukacyjną grę planszową, w którą będą grały całe rodziny i która będzie rozwijała przedsiębiorczość w polskich domach.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

8719 PLN z 10000 PLN

69 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

87%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 07.12.2014.

Business PLAY Home Edition

Q&A part I

Dodano 07.11.2014, godz. 14:01

Witajcie!

W prywatnych wiadomościach otrzymujemy sporo pytań, dlatego zdecydowaliśmy się je publikować tu (oczywiście z zachowaniem anonimowości autorów :) ).

1. Jaki jest przewidywany czas rozgrywki w Business PLAY Home Edition?

Jedna rozgrywka to 30 rund, czyli 30 dni.
Nie, nie są to realne dni, a 30 dni w grze ;) W świecie rzeczywistym 4-rech zawodników gra średnio 2-3 godziny. Grę można oczywiście sobie skrócić wedle uznania, np.: umówić się na rozegranie 15 rund. Jednak nasze game-testy pokazują, że gracze są tak pochłonięci rywalizacją, że nawet nie myślą o skracaniu rozgrywek ;)

2. Lokowanie produktu - jaki jest planowany zasięg marketingowy gry?

Chcielibyśmy wydrukować 1000 sztuk. Według naszych badań \"jednym pudełkiem\" zagra min. od 5 do 7 osób, biorąc pod uwagę, że nie zawsze będziemy grać z tymi samymi ludźmi. Nasze grupy docelowe to:
a) Osoby, które planują założyć lub niedawno założyły działalność gospodarczą
b) Wielbiciele gier planszowych
c) Ludzie, którzy wspierają inicjatywy crowdfundingowe.
d) Uczniowie szkół gimnazjalnych, średnich oraz studenci.

Do tych grup dotrze produkt oraz ewentualne lokowanie produktu w nim.

3. W jaki sposób odbywać się będzie dystrybucja gry?

Pierwszym kanałem jest oczywiście projekt na polakpotrafi.pl. Po zakończeniu projektu, chcielibyśmy, aby gra była rozprowadzana dzięki allegro.pl, stronie internetowej business-play.eu, a także sklepy branżowe, z grami planszowymi.

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Zadaj je w komentarzu lub napisz do nas maila na chmielinski@business-play.eu !

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 07.12.2014 18:06