O projekcie
Pomysł stworzenia następcy samochodu Warszawa narodził się w głowach dwóch Wrocławian Michała Koziołka i Michała Puchalskiego, do których dołączył Adam Mally. Szkice, gotowe rysunki, a także wizualizacje komputerowe czekają już tylko na realizacje. W styczniu zostanie stworzone głosowanie na jeden z 4 projektów wyglądu zewnętrznego auta, a także 4 projekty wnętrza. Wygrany projekt zostanie zrealizowany. Celem jest nie tylko wskrzeszenie legendy, ale również zaprezentowanie tego, jak mogłaby wyglądać Warszawa na XXI w., oczywiście zachowując charakterystyczne przetłoczenia i cechy poprzednika. Chcemy, aby auto docelowo napędzał legendarny silnik 5.7 Hemi, a całość była wykończona bardzo luksusowo, żeby i nasza wersja w przyszłości mogła zasłużyć na miano Legendy.
Jednak bez pomocy finansowej będzie to bardzo ciężkie do osiągnięcia. Kwota, o którą się staramy umożliwi nam wystartowanie z projektem (wpłata 35 % wartości prac nad autem, pozostałą część będziemy musieli wpłacić juz przy odbiorze gotowego auta) i rozpoczęcie prac nad gotowym autem.
Wystartowanie z projektem ułatwi nam pozyskiwanie sponsorów na części takie jak np: Felgi, Opony, Oleje, Lakiery itd.
Pokażmy, że my Polacy po raz kolejny jesteśmy w stanie stworzyć razem coś wielkiego!
Pomysł wydawać się może szalony i nierealny, jednak w maju 2012r. Michał Koziołek zrealizował projekt Syreny na Euro. Syreny wartej ponad 260 tys zł. W przedsięwzięciu uczestniczyły takie firmy jak: Sony, Ulter, DOTZ, Carlex, Michelin, Normcar, ProAudio.
Poniżej prezentujemy poprzedni projekt Syreny, a także inny projekt Warszawy w stylu Retro Design