Dołącz do naszej społeczności!

O projektodawcy

Łukasz the Writer

Łukasz the Writer

Warszawa, Polska

Entuzjasta treści w każdej formie. Wyznawca teorii Content is King, od 2014 roku związany ze słowem pisanym. Chociaż preferuje rozwiązania digitalowe, a książki czyta w formie e-booków – marzy o wiekowej maszynie do pisania. W wolnych chwilach tworzy scenariusze oraz stawia wyzwania bohaterom swojej niekończącej się powieści.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

50 PLN z 6500 PLN

2 Wspierający

15 dni do zakończenia

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania (model "wszystko albo nic") do 04.07.2018 22:10

Content Marketing Start-Up

O projekcie

Moment, w którym zdajesz sobie sprawę, że jesteś w czymś dobry i chcesz z tego żyć to przełomowa chwila. Może zaważyć na całym Twoim życiu. Tak było w moim przypadku, kiedy uświadomiłem sobie, że całkiem nieźle piszę. Rzuciłem pracę w finansach i zacząłem od zera zdobywać nową branżę.

Dziś jestem z nią związany od mniej więcej 4 lat i podjąłem kolejną ważną decyzję. Czas zacząć działać pod własną marką. Marką, która nie tylko będzie miała duszę i wyznaczała najwyższe standardy obsługi, ale też będzie edukowała.

 

Budowanie własnego biznesu wymaga dużego nakładu pracy i finansów. Począwszy od sprzętu, który jest niezbędny do tworzenia inspirujących treści wideo, przez wspólpracę z kreatywnymi specjalistami od tworzenia stron, po usługi prawnicze i reklamę. Wierzę jednak, że z Waszą pomocą uda mi się przejść przez każdy etap i finalnie stworzyć wymarzony start-up.

 

Jestem pasjonatem, dlatego projektowanie tekstu to dla mnie zajęcie szalenie ciekawe i chcę o tym opowiadać. Zawsze z pasją i nigdy rutynowo, bo nie każdy wie, jakich interlini użyć w tekście na blogu. 

 

Największą część budżetu pochłonie aparat. Obecne materiały wideo tworzę smartfonem. Oczywiście uwielbiam mój telefon, jednak do profesjonalnych filmów potrzebuję czegoś więcej.

Gwarancję wysokiej jakości treści merytorycznych daję już teraz, ale bez odpowiedniego sprzętu nie zagwarantuję wysokiej jakości filmów.

 

A co za resztę?

Konsultacje prawnicze. Chcąc tworzyć dobrze prosperującą firmę, potrzebuję profesjonalnie skonstruowanej umowy, którą będę wysyłał Klientom.

 

Licencja na zdjęcia stockowe. Niestety fakt posiadania wyżej wymienionego aparatu nie zrobi ze mnie fotografa. Szanuję specjalistów od idealnych kadrów i doskonale rozumiem, dlaczego jedno zdjęcie może kosztować kilkadziesiąt złotych. A profesjonalne zdjęcia są obligatoryjne w modelu mojego biznesu.

 

Wsparcie dziennikarzy i copywriterów. Na początku chciałem tylko pisać. Jednak stworzenie biznesu od zera jest zajęciem czasochłonnym. Na tyle, że czasem brakuje chwili na to, od czego wszystko się zaczęło. Ale hej! Podobno szewc bez butów chodzi!

 

Logo i cała szata graficzna. Za projekt logo Nike studentka grafiki Carolyn Davidson zarobiła 35 dolarów. To niewiele biorąc pod uwagę fakt, że obecnie marka jest wyceniana na ponad 13 mld dolarów. To także doskonały przykład na to, jak ważna jest identyfikacja wizualna. 

 

Marketing. Stuart Henderson powiedział kiedyś: Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy. Święta racja Stu.

 

Jeżeli uda mi się uzbierać więcej, zainwestuję w:

 

Bogatszy marketing. Im więcej środków, tym więcej działań promocyjnych. Więcej potencjalnych Klientów i szybszy rozwój firmy napędzającej polską gospodarkę. I kto wie, może więcej miejsc pracy? :) 

 

Jeszcze więcej treści. Dobrego contentu nigdy za wiele. Nadwyżkę budżetu będę mógł przekazać na jeszcze szerszą współpracę z copywriterami, którzy pomogą mi stworzyć wartościowa dla Was treści.

 

Więcej filmów inspiracyjnych. Zakup dobrego mikrofonu to dodatkowy zastrzyk motywacji do tworzenia inspiracyjno-edukacyjnych materiałów. Mając dobry sprzęt, aż chce się tworzyć jeszcze więcej i jeszcze lepiej!

 

Porozmawiajmy o tym, co naprawdę ważne. Mój model biznesowy opiera się na usługach, dlatego nagrody, które oferuję to przede wszystkim wiedza. Jej zaletą jest to, że zostanie z Wami na zawsze.

No i oczywiście extra unikatowe podziękowanie oprawione w ramkę. Ono też może być wieczne. Zupełnie jak pióro, którym je podpiszę.

Przyznawanie nagród w miarę możliwości planuję realizować w trakcie trwania projektu, jednak część z nich możliwa będzie dopiero po jego zakończeniu. 

 

I na koniec słowo o mnie. Nazywam się Łukasz i od 2014 roku jestem związany ze słowem pisanym. Jestem entuzjastą treści w każdej formie oraz zagorzałym wyznawcą teorii Content is King. Chociaż preferuję rozwiązania digitalowe, a książki czytam w formie e-booków - marzę o wiekowej maszynie do pisania. W wolnych chwilach spędzam czas z synem i żoną oraz stawiam wyzwania bohaterom mojej niekończącej się powieści.

 

Jeżeli pragniesz się ze mną skontaktować, napisz do mnie maila na adres: dziendobrylukasz@gmail.com

Zachęcam Cię także do odwiedzania profilu na Facebooku, na którym będę regularnie informował o postępach w projekcie.