Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

WeeCase.pl

WeeCase.pl

Warszawa, Polska

Jesteśmy dwoma kumplami ze studiów którzy mają wspólne zainteresowania do technologii i otworzyli razem firmę. Napisaliśmy kilka aplikacji na zlecenie różnych firma a teraz chcemy wystartować z własnym start-upem.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

900 PLN z 35000 PLN

11 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 08.12.2016.

WeeCase - system który ułatwia pracę!

O projekcie

To program pomagający w życiu przedsiębiorców, firm i freelancerów. System rejestracji czasu pracy (tzw. timesheet) mający na celu ułatwienie rozliczania się z klientami lub podwykonawcami, wzbogacony o dodatkową funkcjonalność pozwalającą na wystawianie faktur, raportów i kontrolowania swojego projektu z wielu różnych poziomów.
Skąd wiemy, że działa? Bardzo "płytki" prototyp testowany był przez kilka zaprzyjaźnionych firm (między innymi kancelarie adwokackie, agencje reklamowe czy freelancerów) w Poznaniu i Warszawie. To właśnie po ich pozytywnym odzewie, zdecydowaliśmy się na stworzenie tej zbiórki.
DEMO znajdziecie pod tym adresem: demo.weecase.pl - zalogujcie się jako Jakub i sprawdźcie o czym mowa (wygląd ulegnie zmianie, uprościmy formularze, lepiej dostosujemy do telefonów).
Nie ma znaczenia czy jesteś grafikiem, prawnikiem czy programistą, bo Twoja godzina to zawsze 60 minut – co czyni Cię naszym potencjalnym użytkownikiem. Musisz się z niej rozliczyć, musisz wiedzieć co będziesz przez ten czas robił, lub robiłeś. 
Za co polubisz WeeCase? Pomoże w:
  • Zarządzaniu czasem pracy
  • Zarządzaniu pieniędzmi
  • Zarządzaniu efektywnością pracy
  • Zarządzaniu działalnością
Masz status zwykłego użytkownika?
  • zalogujesz się spersonalizowanym loginem i hasłem
  • dodasz pracę (prostym formularzem), w którym wybierzesz klienta, opiszesz czynność oraz podasz czas realizacji
    (data rozpoczęcia i długość trwania); opcjonalnie wybierzesz
    też projekt, kategorie i dodatkowe koszty
  • wyedytujesz czynność, jeżeli zajdzie taka potrzeba
  • rzucisz okiem na archiwa i porównasz statystyki

Jesteś administratorem?
  • twórz i usuwaj użytkowników, nadawaj im uprawnienia
    (np. udostępnij narzędzia księgowemu, nadając tylko dostęp
    do faktur)
  • dodaj klientów i zdefiniuj sposób rozliczania
    (np. ryczałt godzinowy, kwotowy...)
  • twórz projekty, kategorie oraz ustal sposób ich rozliczenia
  • ustaw automatyczną blokadę dodawania / edycji prac
  • generuj raporty dla klienta oraz wystaw fakturę
  • generuj zestawienie prac użytkowników z dowolnego okresu
    (np. z podziałem na klientów), albo stwórz wykresy porównawcze użytkowników
  • i wiele innych...!
Celem naszego projektu jest wprowadzenie aplikacji na rynek (DEMO)Aby tego dokonać potrzebujemy pomocy w sfinansowaniu, pozostających poza naszym zasięgiem kluczowych etapów procesu. Cała funkcjonalność, którą piszemy sami, jest już prawie gotowa.
Mamy świetne nagrody dostępne tylko w trakcie  tej zbiórki! Rzućcie okiem na pakiety po prawej (wsparcie od złotówki, od 49 zł - dostęp na rok do naszego programu, a już od 30 zł nagrody rzeczowe).
WIZUALIZACJA NAGRÓD Z PAKIETÓW:
DOSTĘPNE WZORY TUTAJ
Jeżeli jesteście zainteresowani wyższą formą wsparcia niż dostępna  w pakietach - napiszcie do nas!
Tylko dla osób wspierających naszą zbiórkę znosimy limity na ilość dodanych klientów, projektów, kategorii oraz wystawionych faktur (wersje różnia się jednak ilością użytkowników i miejsca na dokumenty).
Łagodny misiek, czasem tupnie nogą i pójdzie
na fajkę. Mistrz w szukaniu rozwiązań nierozwiązywalnych. Łączy wiedzę i biblioteki
w użytkowe interfejsy. Zwolennik monopolisty
z Redmond. Maniakalnie gra w planszówki. 
Maruda, często krzyczy na Łukasza żeby nie szedł na fajkę. Uwielbia pisanie kodu, Vim'a i Linuxa. Zwolennik minimalizmu i prostoty w świecie komputerowym. Tworzy wydajne silniki w pythonie i django. W wolnym czasie poczytałby dobrą książkę fantasy, cały czas cierpliwie czeka.
Poniżej zamieściliśmy odpowiedzi na kilka pytań, które mogą się pojawić a nie zostały opisane powyżej.

System uruchomimy w ciągu trzech miesięcy od pozytywnego zakończenia kampanii. Dodatkowe funkcjonalności będą uruchomione w kolejnych miesiącach.

Pokazujemy! Funkcjonalność systemu jest już prawie gotowa, pozostało kilka funkcji, które chcemy dodać. Aktualnie system jest w fazie testów i nie posiada interfejsu graficznego tylko tekstowy. Mamy jednak demo (znajdziecie je powyżej).

Nagrody rzeczowe będziemy wysyłać w ciągu 2-3 tygodni od zakończenia projektu i otrzymania funduszy. Do każdego wsparcia wliczona jest przesyłka pocztowa na terenie Polski. Dla chętnych inwestorów uruchomimy wersję testową przed finalnym uruchomieniem systemu.

Korzystamy głównie z technologii OpenSource a dokładniej: python, django, bootstrap, jQuery, Apache oraz wielu innych.


Mamy bloga i stronę gdzie znajdziecie nasze wzory i grafiki, dowiecie się więcej o programie i poczytacie coś fajnego.

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 08.12.2016 18:06