Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

COVERR

COVERR

Czarna Białostocka, Polska

Hej, nazywam się Kacper i aktualnie mam 17 lat. Od najmłodszych lat pasjonuję się technologią, a od kilku - tworzeniem gier komputerowych. ^^

Napisz wiadomość do Projektodawcy

385 PLN z 10800 PLN

11 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 25.08.2016.

The Trapper - komputerowa gra survival

O projekcie


Komputerowa gra survival opowiadająca historię kanadyjskiego trapera, który w skutek utraty orientacji w terenie musi przetrwać w kanadyjskiej dziczy. 

Produkcja jest grą przygodową, gdzie naszą postać obserwujemy z trzeciej osoby. Prosta fabuła oraz świat przedstawiony, w który przyjdzie nam się zagłębić, klasyfikuje grę do odmiany gry surival.

Podczas gry przyjdzie nam się sprawdzić w wielu czynnościach, chociażby takich jak polowanie na zwierzęta, co dodatkowo może zaliczyć grę do podchodzącej chwilami pod zręcznościówkę.

W grze zmierzymy się też z kilkoma zagadkami, jakie skrywa przed nami las, do którego trafiliśmy. To wszystko nadaje logiczny element grze.

(pierwsze prototypy wyglądu terenu za dnia...)

(...oraz w nocy...)

(...i z dodaną wyższą trawą w niektórych miejscach)

 

Akcja gry będzie się toczyć w kanadyjskim lesie na początku XX wieku. Środowisko będzie symulować rzeczywisty las, pełen zwierząt, które będą żyły własnym życiem. Mowa tu również o takich zachowaniach jak polowanie zwierząt agresywnych na pasywne/neutralne. Oczywiście w grę wchodzą również zmienne warunki pogodowe, takie jak słońce, deszcz, burza, śnieg, oraz cykl dnia i nocy.

Grę tworzę na silniku opartym na Pythonie. Zapewnia on szereg rozwiązań, które są bardzo przydatne w tworzeniu tego typu gier. Oprócz tego, do tworzenia grafik i animacji używam również Blendera oraz Gimpa.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

System operacyjny: Windows 7 (lub wyższy)

Procesor: 1.6 GHZ (lub lepszy)

Pamięć: 1GB RAM (lub więcej)

Karta graficzna: Pixel Shader Capable Graphics card (lub lepsza)

Miejsce na dysku: ~400 MB dostępnej przestrzeni

(UWAGA: Gra, w zależności od kwoty wsparcia, ma również szansę na zaistnienie na takich systemach jak Mac OS X, Android czy iOS-sprawdź niżej)

Jestem Kacper i mam 17 lat. Od małego interesowałem się technologią i grami komputerowymi. Często zadawałem sobie pytanie jak są one tworzone. Kiedy zgłębiłem już tajniki produkcji gier, postanowiłem wydać swoją własną. Tą, o której właśnie czytasz. Staram się podejść do sprawy możliwie jak najbardziej profesjonalnie dlatego nie będę obiecywał gruszek na wierzbie: produkcji, która podbije świat (chociaż kto wie...) ale liczę (z Twoją pomocą) na nasz mały-duży sukces. :)

 

Więc, jeśli jesteś zainteresowany/na projektem, podoba Ci się on w jakimś stopniu i chciałbyś/chciałabyś go wesprzeć, zerknij na prawo. Znajdziesz tam nagrody, jakie otrzymasz, jeśli zdecydujesz się mnie wesprzeć w naszym wspólnym przedsięwzięciu. ^^

Zerknij na nagrody przewidziane za wsparcie projektu. Już za 15zł uzyskasz kopię gry! To taniej, niż cena przewidziana po wydaniu. Ale to nie jedyna ciekawa nagroda tutaj, sprawdź sam...

 

The Trapper nie będzie grą, która zostanie wydana i... nic. Jest to projekt, który będę rozwijał jeszcze długo po premierze, dlatego potrzebuje nakładów finansowych w postaci 10000zł. Na co te pieniądze zostaną spożytkowane? Są to między innymi wydatki na odpowiedni sprzęt, grafiki, licencje (w tym licencję umożliwiającą dystrybucję gry) a także dedykowaną grze muzykę.

 

Jeśli projekt osiągnie kwotę wsparcia równą 12000zł, wprowadzona zostanie możliwość grania na kontrolerze!

Jeśli projekt osiągnie kwotę wsparcia równą 13000zł, gra otrzyma wsparcie na urządzenia z systemem Mac OS X!

Jeśli projekt osiągnie kwotę wsparcia równą 15000zł, gra otrzyma również tryb multiplayer, w którym będziecie mogli grać w grę z przyjaciółmi, rozbudowywać swoje obozowisko i wiele więcej!

Jeśli projekt osiągnie kwotę wsparcia równą 17000zł, świat gry zostanie powiększony kilkukrotnie, zostaną dodane nowe lokacje takie jak jezioro i system jaskiń oraz związane z nimi przedmioty!

Jeśli projekt osiągnie kwotę wsparcia równą 20000zł, gra otrzyma wsparcie na pltformy mobilne: Android i iOS!

Jeśli projekt osiągnie kwotę wsparcia równą 25000zł i więcej, gra otrzyma pakiet dodatków wprowadzających nowe przedmioty i ich zastosowania, a także dodatków powiązanych z różnymi wydarzeniami rzeczywistymi.

Wyższe kwoty to coraz więcej aktualizacji poprawiających rozgrywkę i wprowadzających nowe, teraz dla mnie nieosiągalne, rozwiązania technologiczne!

A czy jest lepsza metoda na sprawdzenie zainteresowania projektem niż wyjście z nim po prostu do ludzi? :) Tutaj mogę otwarcie powiedzieć, co jestem w stanie zrobić, jeśli mi pomożesz. Uważam, że już na samym początku kontakt z Tobą powinien być jak najlepszy, a dzięki naszej współpracy, projekt ten odniesie sukces!

Jeśli wszystko pójdzie dobrze i zdecydujesz się mi pomóc, gra powinna ujrzeć światło dzienne jeszcze w tym roku!

Możesz mnie znaleźć na Facebooku oraz Twitterze. Nie masz konta na żadnym z tych portali? Nie szkodzi - zawsze możesz wysłać mi maila ;)

Facebook

Twitter

Mail: kscovers7@gmail.com

 

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 25.08.2016 18:06