Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Agnieszka Fiuk

Agnieszka Fiuk

Częstochowa

Kim jestem? Człowiekiem z krwi i kości, kobietą z mocno bijącym sercem i imieniem Agnieszka. Z zawodu i pasji: muzykiem, z powołania żoną i mamą trójki dzieci. Ciężko pracuję. Nie poddaję się nigdy, gdy jestem przekonana o słuszności działań. Zarażam entuzjazmem życia wszędzie tam, gdzie życie wydaje się uchodzić. Uwielbiam odkrywać w drugim człowieku pasje i talenty, przekonywać go, że warto obdarowywać nimi świat i pomagam w ich realizacji.
Żona. Mama. Pianistka. Wokalistka. Kompozytor.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

40365 PLN z 40000 PLN

43 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

100%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 27.04.2019.

Agnieszka Fiuk „Pieśń nad Pieśniami”

O projekcie

Duży projekt- duże wyzwanie- duży budżet!

Kochani, pomóżcie nam stworzyć płytę z muzyką piękną, budującą, pełną nadziei, pasji. Taką, po której wysłuchaniu zapragniecie zmieniać swoją rzeczywistość lub dzielić się nią z innymi. Wesprzyjcie nasz projekt, a w nowym sezonie artystycznym, wrześniu 2019r. oddamy w wasze ręce płytę jakiej jeszcze nie było!!!

 

 

KIM JESTEM?

Człowiekiem z krwi i kości, kobietą z mocno bijącym sercem i imieniem Agnieszka.
Z zawodu i pasji: muzykiem, z powołania żoną i mamą trójki dzieci.


W codzienności poszukuję równowagi pomiędzy tym co konieczne i potrzebne, a tym co nadaje życiu barwy i prawdziwego kształtu czyniąc je pasjonującym.

Poddana wielu przeciwnościom i zmaganiom losu, doświadczywszy bezsilności i beznadziei, przeszłam długą drogę w poszukiwaniu tego co ludzie nazywają radością i spokojem.

Ciężko pracuję. Nie poddaję się nigdy, gdy jestem przekonana o słuszności działań. Zarażam entuzjazmem życia wszędzie tam, gdzie życie wydaje się uchodzić. Uwielbiam odkrywać w drugim człowieku pasje i talenty, przekonywać go, że warto obdarowywać nimi świat i pomagam w ich realizacji.


Oblubienica. Mama. Pianistka. Wokalistka. Kompozytor.

 

PŁYTA I BUDŻET

Do tej pory nagraliśmy 3 utwory, które aktualnie są już wykorzystywane przy produkcji clipów, o których będzie mowa w dalszej części opisu. Prace nad kolejnymi utworami podejmiemy, kiedy będziemy mieli możliwość pokrycia wszelkich kosztów związanych z produkcją płyty.



Nagranie płyty, na którą składają się 22 utwory dające ponad godzinny materiał muzyczny wymaga sporego nakładu finansowego. Kosztorys nagrań obejmuje honorarium za aranże instrumentalne, honoraria dla muzyków, wynagrodzenie dla realizatora dźwięku, mix, mastering, projekt okładki, tłoczenie. Nie jestem w stanie z działań koncertowych zebrać w krótkim czasie takich środków. A jednocześnie po każdym wykonanym koncercie spotykam się z ze smutkiem osób pytających o płytę. I to właśnie ich ofiarność pomogła nam rozpocząć pracę przy clipach jak również zachęciła i dała odwagę do zwrócenia się o pomoc do ludzi o wrażliwych na piękno sercach.  Dlatego też jeśli zdecydują się Państwo nas wesprzeć staną się Państwo razem z nami twórcami  pięknej rzeczywistość, która nie pozostanie bez echa w świecie. To nie tylko wybór ale też misja.

Nagrody
Oczywiście z mojej strony każde wsparcie zostanie z wdzięcznością nagrodzone. Pragniemy dzielić się naszą otwartością, talentami i pomysłami. Nikt nie lubi czekać dlatego będziemy chcieli w jak najkrótszym czasie zrealizować wszystkie zobowiazania. Oczywiście bedzie to zależne od rodzaju nagrody.  A kiedy już płyta będzie gotowa, może uda nam się wspólnie spotkać na koncertach promujących płytę. Niech ta piękna Księga, Pieśń nad Pieśniami, zgromadzi wspaniałą społeczność ludzi otwartych na piękno nawet tam, gdzie trudności wydają się nie do pokonania!!! 

Ambasadorzy
Projekt wspierają wspaniałe osobowości świata artystycznego,w różnych wymiarach i aspektach. Począwszy od podarowania możliwości rozwojowych (Adam Łoniewski, Marzena Lamch-Łoniewska, Łaski Dom Kultury) poprzez wkład w przygotowanie pracy na wielu szczeblach (emisja głosu, choreografia taneczna) aż po dbałość o zewnętrzną wizualizację (charakteryzacja, film) i wsparcie medialne.

O PROJEKCIE:

Pieśń nad Pieśniami to kolejny autorski projekt muzyczny, będący adaptacją muzyczną biblijnego tekstu Księgi o tym samym tytule. Kompozycja nie jest parafrazą, ani też nie wybiera pojedynczych tekstów. Jest  prawdopodobnie na rynku muzycznym pierwszą próbą zamknięcia całego, niezmienionego tekstu w formę muzyczną. Narracja muzyczna tekstu, ukazującą etapy rodzenia się i dojrzewania Miłości. Romans Oblubieńca i Oblubienicy. Czystość i najwyższa doskonałość aktu miłosnego. Erotyk, w najsubtelniejszym wydaniu.



Materiał muzyczny cechuje różnorodność stylów i  barw instrumentalnych, dając tym samym możliwość różnorodności w aparacie wykonawczym. Pozostaje w obszarze muzyki poetyckiej z elementami jazzu i klasyki. Tekst został podzielony na 22 pieśni ujęte w siedem większych części: prolog, 5 poematów i epilog.

Obecnie jest to materiał koncertujący, żyjący w trzech różnych odsłonach:

  • teatralnej (przy udziale sekcji tanecznej, aktorskiej, wokalnej, instrumentalnej - na wzór musicalu),
    premiera teatralna 03.06.2018 r. w Łaskim Domu Kultury w reżyserii Agama Łoniewskiego

  • koncertowej  z rozszerzoną obsadą wokalno- instrumentalną, z towarzyszeniem wizualizacji „rysunkiem na piasku”, start - 02.11.2018 r. Zaduszki Artystyczne

 

  • koncertowej w obsadzie kameralnej, w wykonaniu 3 solistów z towarzyszeniem fortepianu. Koncerty od września 2018 r.


Każda z odsłon niesie ze sobą inny rodzaj zaangażowania słuchacza i widza.

Mamy już za sobą doświadczenia towarzyszenia muzycznego Pieśnią nad Pieśniami podczas sesji naukowej w Łodzi w ramach Kongresu Europa Christii.

Aktualnie dwa utwory są na listach przebojów muzyki chrześcijańskiej. Jeden z utworów, "Epilog" od 26 tygodni, nieprzerwalnie, jest posród 20 najlepszych utworów w nowtowaniach listy z mocą. Drugi, "Choraz z miłości", na liście przebojów muzyki chrześcijańskiej Boskie Dźwięki  znalazła się na 3 miejscu.


OBRAZY PNP:

w chwili obecnej pracujemy nad kolejnym z 5 obrazów (clipów), w których chcemy zamknąć wizualnie Pieśń nad Pieśniami. Pierwszy – „Chora z miłości”, od miesiąca jest dostępny w sieci.



Drugi - „Mój miły jest mój” oddamy w Państwa ręce już lada dzień.


Trwają intensywne przygotowania do trzeciego - pełnego pasji „Tanga” oraz do czwartego - czułego duetu Oblubieńca i Oblubienicy. Do piątego obrazu - Epilogu, chcemy zaprosić Państwa, ponieważ jedną z nagród za wsparcie projektu jest udział w ostatnim clipie.

 
LUDZIE

Jestem muzykiem niezależnym. W pracy nad projektami ważna jest dla mnie współpraca z nieprzypadkowymi osobami, takimi, które swoim talentem, wrażliwością, doświadczeniem i zaangażowaniem czynią pracę dynamiczną i sprawną. Są to młodzi ludzie pełni pasji, którzy ciężką, rzemieślniczą pracą tworzą piękno i zapraszają innych do jego doświadczania. By Miłość mogła się narodzić w słuchaczu, musi najpierw stać się doświadczeniem tego, który ją przekazuje. Chcemy oddać w Państw ręce autentyczny przekaz treści, zarówno w warstwie  kompozytorskiej jak i wykonawczej.  W skład zespołu realizujacego Pieśń nad Pieśniami wchodzą:




Marcin Kupczyk - Oblubieniec


Właściciel głosu, który w wyjątkowy sposób potrafi w słuchaczu stworzyć przestrzeń dla przekazywanych treści.

Twórca i były wokalista zespołu „YellowPot”. Z Mariuszem Totoszką zaśpiewał w duecie kołysnakę „Mały jeż” na płycie „Kołysanki z miłością”. Autor tekstów na płytach „Pierwsza” (YellowPot), Stashki i Megam.

Od ponad roku związany z projektem Pieśń nad Pieśniami jako solista, biorący odział we wszystkich odsłonach projektu. Na scenie wprowadza słuchacza w świat przedstawianych treści. Przekonuje głosem, że warto ten świat zabrać do swojego życia i czynić go realnym. Prywatnie mąż, tata dwójki dzieci.

 

 


 

 

 







Tomasz Drozdek - instrumenty etniczne i perkusjonalia (aka T.ETNO)


Multi-instrumentalista, kolekcjoner nietypowych instrumentów z całego świata, pedagog i trener. Muzyczny Oprawca Mumio. Instrumentalista etniczny w zespole Tulia; na debiutanckim albumie zespołu stworzył i wykonał aranżacje wszystkich instrumentów etnicznych (łącznie ok. 50 rożnych instrumentów); płyta ma aktualnie status „platyny” i jest nominowana do Fryderyków w dwóch kategoriach. Nagrywa, tworzy, koncertuje, buduje własne instrumenty muzyczne. W swoim solowym projekcie T.ETNO brzmienia instrumentów etnicznych łączy z elektroniką i techniką loopingu. Jest regularnie zapraszany do różnego rodzaju projektów muzycznych - etnicznych, folkowych, rockowych, a także chóralnych, orkiestrowych i innych. Ma na koncie trzy solowe albumy, a jako muzyk sesyjny wziął udział w kilkunastu rożnych produkcjach muzycznych. Dwukrotnie tworzył muzykę do radiowych adaptacji powieści emitowanych w Radiowej Trójce. Poza tym prowadzi pokazy instrumentów etnicznych, autorskie warsztaty muzyczne „Instrumenty świata” oraz warsztaty produkcji instrumentów (również recyklingowych). Pierwszy muzyk, który zgodził się zagrać w projekcie Pieśń nad Pieśniami na etapie samego pomysłu kompozytorskiego. Mimo licznych obowiązków z zaangażowaniem czynnie wspierający odsłony koncertowe oraz pierwsze nagrania studyjne. Prywatnie mąż, tata czwórki dzieci.


Miłosz Caban - akordeon


Uczeń Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej II st. w Zespole Szkół Muzycznych im. M. J. Żebrowskiego w Częstochowie w klasie akordeonu dr hab. Ewy Grabowskiej-Lis.

Do jego najważniejszych ostatnich osiągnięć należą: II miejsce w Międzynarodowym Konkursie Akordeonowym „Accordeons-Nous” w Mons (Belgia), II miejsce w III Międzynarodowym Konkursie Akordeonowym w Suwałkach, wyróżnienie na XXIV Międzynarodowym Festiwalu Muzyki Akordeonowej w Przemyślu oraz III miejsce w XVII Gorlickich Konfrontacjach Akordeonowych. Występował jako solista z Orkiestrą Symfoniczną Filharmonii Świętokrzyskiej oraz Orkiestrą Symfoniczną Filharmonii Częstochowskiej. Obecnie jest stypendystą Prezydenta Miasta Częstochowy.

Z Pieśnią nad Pieśniami związany i oddany od czasu spektaklu teatralnego w Łaskim Domu Kultury. Zawsze gotowy do współpracy, z zaangażowaniem realizujący pierwsze nagrania studyjne. Najmłodsza część zespołu.

 

 

 



Zuzanna Niedźwiecka - flet


Absolwentka Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej II stopnia w Częstochowie. W 2017 roku ukończyła z wyróżnieniem studia magisterskie na Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach w klasie fletu dr hab. Marii Grochowskiej. Swoje umiejętności doskonaliła współpracując z wieloma wybitnymi zagranicznymi flecistami. Od września 2017 roku jest flecistką Filharmonii Dolnośląskiej w Jeleniej Górze. Miała również przyjemność współpracować z orkiestrami, takimi jak: Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia w Katowicach, Orkiestrą Muzyki Nowej, AUKSO Orkiestrą Kameralną Miasta Tychy oraz Orkiestrą Teatru Muzycznego Arte Creatura. Występowała jako solistka ze Śląską Orkiestrą Kameralną, Orkiestrą Symfoniczną Filharmonii Częstochowskiej i Orkiestrą Symfoniczną Zespołu Szkół Muzycznych w Częstochowie. Z różnorodnymi zespołami kameralnymi wystąpiła na wielu festiwalach muzycznych w Polsce i za granicą.  Jest laureatką kilku konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych. W Pieśni nad Pieśniami zaangażowana od czasu pierwszych nagrań studyjnych realizowanych na potrzeby teledysku. Bierze udział w nagraniach clipów i koncertach. Czaruje nie tylko pięknem brzmienia fletu ale i nieprzeciętną urodą.




Wojciech Rot - skrzypce

Naukę gry na skrzypcach rozpoczął w wieku 7 lat w klasie Elżbiety Urbańskiej w ZSM im. M.J. Żebrowskiego w Częstochowie. W 2017 roku ukończył studia w Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach w klasach dra Adama Mokrusa i dra hab. Kazimierza Skowronka. Swoje umiejętności doskonalił pod kierunkiem wybitnych pedagogów. Współpracuje z wieloma polskimi orkiestrami, koncertując w kraju i za granicą. Od 2016 zatrudniony jako prowadzący grupę II skrzypiec w Filharmonii Częstochowskiej. Prowadzi również działalność pedagogiczną.

W projekcie Pieśń nad Pieśniami zaangażowany od czasu rozpoczęcia pierwszych nagrań studyjnych, w których barwą brzmienia i niezwykła wrażliwością czaruje słuchacza nie pozostawiając go obojętnym uczuciowo. Bierze udział również w nagraniach teledysku oraz koncertach.

 

 

 

 

 

 





Łukasz Wilczura - aranżacje, przygotowanie i koordynacja nagrań zespołu wykonawczego

Naukę gry na oboju rozpoczął w Zespole Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Wałbrzychu pod kierunkiem mgr Cezarego Futymy. Ukończył z wyróżnieniem Akademię Muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu w klasie prof. Waldemara Korpaka. Swoje umiejętności doskonalił współpracując z wieloma wybitnymi zagranicznymi oboistami. Jest laureatem kilku konkursów obojowych i kameralnych. Od 2016 roku I oboista-solista Filharmonii Dolnośląskiej w Jeleniej Górze. Jako aktywny muzyk angażuje się w grę solowa, kameralna i orkiestrowa.  Miał okazję współpracować z orkiestrami takimi jak orkiestra muzyki współczesnej SFO (Sound Factory Orchestra), Filharmonia Wrocławska (Narodowe Forum Muzyki), Filharmonia Sudecka (Wałbrzych), Legnicka Orkiestra Symfoniczna, międzynarodową orkiestra młodzieżowa Europera pod batutą m. in. Jacka Kaspszyka, Wojciecha Rodka, Antoniego Wita, Marka Pijarowskiego. Aranżacją interesuje się od początku swojej muzycznej edukacji. Pisze na różne składy wykonawcze, począwszy od utworów na zespoły kameralne aż po orkiestry symfoniczne z chórem. Obecnie jest aranżerem kwintetu FIVE-UP, dla którego tworzy całe repertuary koncertowe muzyki poważnej, rozrywkowej i filmowej. Pieśń nad Pieśniami dzięki doświadczeniu Łukasza wchodzi w kolejny etap, etap nagrań studyjnych. Jako aranżer i koordynator pracy instrumentalistów będzie czuwał nad brzmieniem harmonicznym poszczególnych utworów Pieśni, sprawnym przygotowaniem zespołu instrumentalnego do pracy studyjnej oraz przebiegiem samych nagrań.

 


Agnieszka Rysanow-Mazur - Szkoła Śpiewu AMR, przygotowanie zespołu wokalnego

Sopran. Solistka Opery Śląskiej, Na Zamku w Szczecinie, Krakowskiej mająca w swoim dorobku artystycznym wiele ról pierwszoplanowych w operach Mozarta, Rossiniego, Verdiego czy Moniuszki.
Oddana żona i mama. Od kilkunastu lat pedagog. Mistrz poszukujący odpowiedniej, indywidualnej dla każdego głosu przestrzeni. Kształci wokalistów w różnych kierunkach wokalnych. Jej uczniowie kończą muzyczne uczelnie wyższe i podejmują prace w zawodzie. Leczy i wydobywa głos z najbardziej zamkniętych obszarów ludzkiej niemocy.

W Pieśni nad Pieśniami konsultuje wokalnie solistów oraz przygotowuje 6 - osobowy zespół do nagrań partii chóru.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Krzysztof Drynda - realizacja dźwięku, mix, mastering

Człowiek o niezwykle wrażliwym sercu z życiowym mottem: „tam sięgaj, gdzie wzrost nie sięga”. Pracy realiztora uczył się od kilku polskich mistrzów, m.in. Tomasza Lidy, Macieja Polańskiego. Ma na swoim koncie m.in.: płytę Cyndor „Moje niebo”, utwory dla zespołu „Krzyk”, „Gang Marcela”, autorskie piosenki Mariusza Domaszewicza, liczne single artystów ziemi częstochowskiej, mniejsze lokalne produkcje.

Mówi się, że ma siódmy zmysł i słyszy to czego przeciętny człowiek nie jest w stanie wychwycić ze świata dźwięków. Miksując utwory zamyka się w dźwięko- przestrzeni i nie kończy, dopóki efekt końcowy nie będzie dawał słuchaczowi poczucia wytchnienia i odpoczynku idealnie dobranymi proporcjami instrumentów. Dlatego Pieśń nad Pieśniami ma szansę zabrzmieć w wyjątkowy, niewytłumaczalny sposób, dając odbiorcy to poczucie harmonii i piękna z „niewidzialnego” powodu. Wrażliwość Krzysztofa można wytłumaczyć również wieloletnimi działaniami jako wokalisty i autora licznych piosenek z obszaru muzyki poetyckiej. Nigdy nie przywiązujący uwagi do ziemskich zaszczytów, został laureatem „Szansy na sukces” w 2002 r. Zakochany w twórczości Marka Grechuty, dwukrotnie przywiózł wyróżnienia z „Grechuta Festival” w 2013 i 2018 r. gdzie razem z pianistą Michałem Roratem, podbijali serca piosenkami zapomnianymi lub mniej znanymi wielkiego artysty. Latem 2018 r. przyjął zaproszenie do realizacji kilku nagrań promujących Pieśń nad Pieśniami… i nie odejdzie dopóki nie ukończy dzieła. Prywatnie mąż i wojowniczy tata ślicznej córeczki.



Piotr Berent - realizacja wideo, reportaże, zdjęcia

Człowiek- tajemnica. Sztukę filmową zgłębia jeżdżąc po świecie, podpatrując kulturę i obyczaje zwyczajnych- niezwyczajnych ludzi. Potrafi zamieszkać i stać się częścią rodziny w odległych kulturach po to by dać światu przekaz w autentycznie doświadczonym obrazie. Męska odwaga, nieustannie poszukująca dusza i wrażliwe serce, wydobywają z człowieka najbardziej ukryte pokłady osobowości. Wszystko po to, by uchwycić je w kadrze, w żaden sposób nie naruszając ich dziewiczej cechy. Jego oko widzi rzeczywistość pomijaną przez  większość oczu. Wyczulony na ukryte piękno nie boi się do niego docierać i przekonywać by chciało ubogacić świat swoją obecnością, bez odbierania poczucia wolności. Filmy i reportaże Piotra są naturalne, pełne prawdy nie odartej z tajemnicy.

Współpracuje z Grzegorzem Płonką, Tomaszem Drozdkiem, zespołem Ampera, Agnieszką Fiuk. W Pieśni nad Pieśniami jest powiernikiem tajemnicy o pięknej, subtelnej ale i namiętnej Miłości. Tworzy obrazy z ludzi i dla ludzi. Prosty przekaz, budujący w odbiorcy przestrzeń dla jego wyobraźni, by przyjęcie poznawanej prawdy o tajemnicy Miłości stało się możliwe.

 

 

 



Włodzimierz Kuca - konsultacje choreograficzne.
Założyciel Częstochowskiego Teatru Tańca, tancerz, dyplomowany nauczyciele tańca, choreograf, sędzia freestyle, reżyser i autor choreografii wielu spektakli. Otrzymał „Złotą Maskę” w kategorii nagroda specjalna za reżyserię, choreografię i scenografię do spektaklu "Orfeusz", nagrodę za autorska koncepcję Częstochowskiego Teatru Tańca oraz nagroda miasta dla twórców i mecenasów kultury. Wielki człowiek o wielkiej skromności. Potrafiący wydobyć z młodzieży największe pokłady ich wrażliwości i bezpiecznie wyrazić je tańcem. Kochany przez podopiecznych i częstochowską publiczność. W Pieśni nad Pieśniami przyjął zaproszenie nie tylko do konsultacji tanecznej wokalistów ale również w planach jest podjęcie współpracy w realizacji tanecznego obrazu wykonywanego przez tancerzy teatru podczas koncertów i przedstawień Pieśni nad Pieśniami.

Dodatek

Zdaję sobie sprawę, że budżet płyty jest niemały. Jestem wdzięczna za każde najmniejsze wsparcie, ktore pozwoli mi w wyznaczonym czasie zebrac całą kwotę. Wybrałam opcję „Wszystko albo nic" ponieważ zebranie mniejszej kwoty niż określona w kosztach nie umożliwi mi dokończenia nagrania i nie będę mogła wywiązać z się ze zobowiązania, wzgledem tych osób, które nas wsparły. Jednak gdyby okazało się, że obdarzyli mnie Państwo zaufaniem i zebrane środki będą przekraczały określoną kwotę, przeznaczymy ją na rozszerzenie instrumentarium i nagranie kolejnych obrazów Pieśni.

 

Odwiedź moją stronę:
www.afiuk.pl

Odwiedź mój facebook:
www.facebook.com/fiukagnieszka
www.facebook.com/piesnnadpiesniami

Odwiedź mój youtube:
https://www.youtube.com/channel/UC2XhHOCfNcfEdtlcsu4a9ZQ

 Sercem pozdrawiam. Agnieszka Fiuk z zespołem

 

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 27.04.2019 22:10