Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

michalljezak

michalljezak

Rzeszów, Polska

Pomysłodawca projektu, Grafik kreatywny, rysownik, ilustrator. Z zamiłowania wolontariusz m.in w Akademii Przyszłości i szkoleniowiec z zakresu pracy z dziećmi.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

Oczekujący

0 PLN z 30000 PLN

0 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 03.12.2017.

Bitwa o Polskę - Powstrzymaj inwazję terrorystów!

O projekcie

Przy tworzeniu gry towarzyszyła jedna idea.

Chcieliśmy stworzyć projekt, który oprócz ciekawej rozgrywki będzie wyrazem sprzeciwu wobec fali terroru, która ma miejsce w Europie. Zależy nam na przypomnieniu czym jest patriotyzm i jaka powinna być postawa obywatela wobec zagrożenia.

Jesteśmy grupą młodych ludzi, niepowiązanych z żadnym wydawnictwem czy partią polityczną, która pewnego dnia wpadła na pomysł stworzenia projektu, jakiego jeszcze na polskim rynku gier nie było. Gry patriotycznej osadzonej we współczesnych czasach, w której zadaniem gracza będzie obrona Polski przed inwazją radykalnych fanatyków. W naszej grze, przedstawiamy wizję niedalekiej przyszłości, gdzie Unia Europejska już nie istnieje, a Polska jako jeden z ostatnich krajów broni się przed tymi terrorystami. Naszym projektem chcemy przypominać ludziom, jak ważne jest to, aby Polska rosła w siłę i że z terroryzmem trzeba walczyć.

Inspiracją do powstania gry i do nadania grze głównego motywu, którym jest obrona kraju przed inwazją innej kultury. W grze zawarliśmy wiele patriotycznych motywów, np. Husarię – specjalną jednostkę stworzoną z grafenu – która może być wykorzystania w czasie gry.

 

W grze "Bitwa o Polskę" gracze wybierają dowódców i co rundę dostają określone środki, które mogą wydawać dowolne z pośród kilkunastu rodzajów jednostek.

Są wyrzutnie, czołgi, piechota, helikoptery, samoloty, zwiadowcy i wiele innych. Gracz ma wielką dowolność. Jeśli chce może prowadzić działania partyzanckie w lasach czekając na odpowiedni moment do ataku, prowadzić wojnę za pomocą ciężkich czołgów, albo kierować jednostkami lotniczymi wspieranymi przez altylerię.  Może robić to wszystko na raz albo gracz czymś zupełnie innym. Kierują jednostkami nieco podobnie jak w szachach, każda jednostka ma inny zakres ruchu, metody ataku itd.

Każde starcie to gra taktyczna dwóch dowódców. Umiejętności, którymi dysponują znacząco wpływają na przebieg każdej bitwy.

Różnorodność rozgrywki

Cechy, jakimi dysponują dowódcy sprawiają, że dróg do zwycięstwa jest wiele i nie ma jednej taktyki, która zapewnia wygraną. Gracze mają pełną dowolność przy kupowaniu jednostek, mogą np. tworzyć duże armie czołgów, helikopterów, samolotów, husarii i atakować frontalnie albo małe oddziały piechoty i prowadzić walkę partyzancką w lasach pod terenami wroga.

 

Rozgrywka toczy się w turach. W każdej turze gracz może wykonać ruch wszystkimi swoimi jednostkami, atakować wroga, wysyłać zwiad na rozpoznanie, kupować nowe jednostki, przejmować miasta, korzystać z umiejętności specjalnych dowódcy. Możliwości jest wiele.

Środki otrzymywane co rundę mogą dowolnie rozdysponować. Każda z kilkunastu jednostek dostępnych w grze ma inne właściwości i zakres ruchu - wady i zalety - dlatego dobra strategia i wybór odpowiednich jednostek jest kluczem do zwycięstwa. Głównym celem gry jest zdobycie najważniejszych miast na mapie, grę wygrywa ten, który przejmie główne miasto wroga.

 

System rankingowy

Nasza gra od początku była projektowana z myślą o aspekcie turniejowym i budowaniu ligi graczy w całej Polsce.  

To nowość niespotykana dotychczas na rynku gier planszowych. Wspólnie z klubami gier planszowych w całym kraju stworzymy system, który pozwoli wam rywalizować z innymi graczami za pomocą ogólnokrajowego rankingu. Wspierajać nas i kupując grę dostaniecie konto na stronie, którą stworzymy. Potem wystarczy pójść do jednego ze wspierających nas klubów z grami stoczyć grę. Jej wynik będzie zarejestrowany w systemie i pozwoli wam piąć się w rankingu graczy w całej Polsce. Najlepsi z was oprócz chwały będą otrzymywać nagrody

 

 

1. Gracze wybierają po trzy miasta startowe. Od tej chwili muszą ich za wszelką cenę bronić ponieważ tereny miejskie są jedynymi miejsca na mapie w których można rekrutować jednostki. Gracze rekrutują jednostki tylko w swoich turach i tylko wtedy gdy mają odpowiednie środki na ich zakup.

2. Wybierają strony konfliktu i losują dla siebie po jednym z dowódców. Każdy dowódca ma inne umiejętności, wady i zalety, sprawdza się w innych aspektach bitwy. Od momentu wyboru przez całą grę.

Dowódcy

Los armii leży w rękach dowódcy i jego umiejętności mają decydujący wpływ na wynik wojny. Każdy z nich ma unikalne cechy, z których możecie skorzystać na każdym etapie rozgrywki jeśli posiadanie określoną ilość zniszczonych jednostek wroga. 

 3. Rozgrywkę zaczyna młodszy gracz. Otrzymuje 2000 złotych za każdą posiadaną bazę czyli w tym wypadku 6000 bo na początku ma trzy bazy.

4 Kupuje dowolne z kilkunastu dostępnych jednostek, może też odłożyć środki na kolejne turę. Każda jednostka posiada unikalny zestaw cech, zasięg ruchu i ternów po jakich może się poruszać.

Każdy typ jednostek ma unikalne cechy, piechota może jeździć po lasach, przeciwlotnicze mogą niszczyć samoloty, czołgi są bardzo odporne itd. Kluczowe  w grze jest dobranie odpowiednich jednostek do swojej strategii, korzystanie z ukrztałtowania terenu i szukanie słabych punktów obrony w formacjach wroga. 

 

Ruch

Każda z dostępnych jednostek jest unikalna. Ma ściśle określony zasięg ataku i pole ruchu. Bombowiec ma 4 punkty ruchy, oznacza to, że w swojej turze może wykonać ruch na maksymalnie cztery kratki w dowolnym kierunku zawsze poruszając się w pionowo albo poziomo. Kiedy jednostka wykona ruch, kolejny będzie mogła wykonać dopiero w następnej Twojej turze.

Atak
Jednostki mają określony zasięg ataku, dzielą się na atakujące z bliska albo większego dystansu. Jeśli w zasięgu wróg znajduje się w zasięgu twojego ataku możesz go zaatakować i odebrać mu ilość określoną ilość punktów życia. Po wykonaniu ataku, twoja jednostka nie może wykonać ruchu.

Koniec tury następuje gdy gracz nie może wykonać danego ruchu, nie może kupić jednostek ani atakować/ruszać się

 

 

POCZĄTKI BYŁY SKROMNE…

Przez długie miesiące testowaliśmy różne zestawienia, umiejętnośći postaci, mapy. Wprowadzaliśmy swoje pomysły, dodatkowo korzystając z mechanizmów znanych z różnych gier bitewnych. Naszym celem było stworzenie takiego tytułu, by nawet osoba nie grająca w planszówki potrafiła odnaleźć się na polu bitwy, przy jednoczesnym nastawieniu na gry rankingowe. System który stworzyliśmy pozwala nowym graczom bardzo szybko pojąć zasady jednocześnie wymaga wielu gier by stać się mistrzem.

 

Za nami setki godzin testów i usprawnień gry, przeszliśmy daleką drogę testująć prototypy, różne mapy, szlifując balans. Pomagał nam w tym klub miłośników gier planszowych w Rzeszowie – K20, który jest jednym z naszych patronów. Nawet teraz kiedy czytacie o naszej grze, prace nad Bitwą o Polskę trwają. Do końca zbiórki będziemy dopracowywać elementy , aby dać wam grę, która oferuje nie tylko ciekawą tematykę, ale po pierwsze świetną rozrywkę.

Easy to Play, Hard to Be pro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OPOWIADANIE WPROWADZAJĄCE W KLIMAT TEJ WOJNY.
POZNACIE W NIM MOTYWY DOWÓDCÓW I TRUDNE
DECYZJE Z JAKIMI MUSIELI SIĘ ZMIERZYĆ.

 

 

RYZYKO

Mamy świadomość, że tak duże projekty wymagają odpowiedniego przygotowania, dlatego setki godzin spędziliśmy aby stworzyć dla was grę, którą teraz widzicie. Jest gotowa w 95%. Co to znaczy bez lania wody? 

Mamy już prawie wszystkie pliki gotowe do druku, a ostatnie zadanie, które czeka nas przed produkcją to dopracowanie balansu dowódców.

 

Na wydanie gry w postaci 500 egzemplarzy potrzebujemy ok 30000zł . Skąd to wiemy?  Zależy nam na wysokiej jakości elementów, dlatego przez ostatnie miesiące kontaktowaliśmy się z dziesiątkami firm w celu uzyskania najlepszych cen do wykonania elementów z danych materiałów. Wiemy co chcemy wyprodukować i z jakich materiałów. 

 

 

Poznajcie patronów naszego projektu.

To również dzięki mamy szansę na realizację.

Serdecznie dziękujemy!

 

K20 NAJLEPSZY PUB W MIEŚCIE DLA FANÓW GIER PLANSZOWYCH

 

HOBBIT - CENTRUM GIER I KONSOL

 

STUDIO FILMOWE MOTION PIXEL W RZESZOWIE 

 

 

 

 

1

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 03.12.2017 22:10