GrupaPolak
50 tys.

Najbliżsi Obcy

Kategoria - Społeczność

118%

Postęp

5931 zł

Mamy już

Udany!

Status
Poster Image

O projekcie

 

 

W drugiej połowie kwietnia 2014 planujemy ruszyć z najnowszą kampanią społeczną, ale potrzebujemy waszej pomocy! Udało się nam już zebrać blisko 70 000 zł, ale na ostatnie prace produkcyjne przy kampanii brakuje nam 5000 zł! Wierzymy, że z Waszą pomocą uda nam się zrealizować pierwszą w historii Polski kampanię wideo o związkach partnerskich.

Uwaga, uwaga! Kochani, kochane, bardzo dziękujemy za wasze wpłaty! Jeśli chcecie wpłacać dalej mimo, że kampania już prawie uzyskała założone wsparcie to róbcie to bez obaw! Każda złotówka się liczy. Wszystkie dodatkowe pieniądze przeznaczymy na promocję spotu. Jeśli będziemy mieć dodatkowe 700 zł wykonamy promocyjne przypinki kampanii, za dodatkowe 1000 zł wydrukujemy pocztówki, kampanię można promować także smyczami, bransoletkami i innymi gadżetami!

- Zespół Kampanii Przeciw Homofobii

 

Szczegółów scenariusza zdradzać nie możemy, ale kampania społeczna o związkach partnerskich pod roboczym tytułem "Najbliżsi Obcy" będzie adresowana do osób neutralnie nastawionych do związków partnerskich w Polsce, a takie osoby stanowią większość! Kampanię współtworzy z nami Partnerstwo dla Związków. Realizowana jest z pomocą firmy LOWE i domu produkcyjnego Prime Time. Reżyseruje duet reżyserski Konqubinat (ich inne filmy możecie podziwiać tutaj: http://www.konqubinat.com/. Wspólnie stworzyliśmy scenariusz bijący romantyzmem i rodzinnością, a jednocześnie posiadający element zaskoczenia. 

 

Jeżeli znacie nasze poprzednie akcje wiecie, jacy jesteśmy skuteczni! Żeby nie brnąć za daleko w przeszłość przypomnę nasz ostatni rok:

 

  •  w marcu 2013 roku wypuściliśmy kampanię Rodzice, Odważcie się Mówić, w której udział wziął aktor Władysław Kowalski ze swoim homoseksualnym synem. Na pewno pamiętacie plakaty przewijające się w mediach i na ulicach (http://www.odwazciesiemowic.pl/). 

Udało nam się także pozyskać Mirosława Zbrojewicza (Gruchę!) do filmu promocyjnego kampanii:

Wartość reklamowa kampanii przekroczyła 2,7 mln złotych i tym samym ponad trzydziestokrotnie koszt własnej produkcji!

 

  •  w maju 2013 roku wraz z MTV opublikowaliśmy serię filmików opowiadających o życiu, rodzinie, przyjaźniach i pierwszych miłościach młodzieży LGBT. "Spoko, ja też!" promowane było m.in. przez takie osoby jak Michał Piróg i Doda. Dzięki temu dotarło do ponad 100 tys. młodych widzów.

Tym razem "Najbliżsi Obcy" mają za zadanie trafić do mainstreamu dzięki internetowi i mediom.

Film kierował będzie do strony www.PopieramZwiazki.pl, na której sojusznicy_czki związków partnerskich będą mogli wyrazić swoje poparcie. Chcemy zmobilizować do dyskusji i do otwartości! Nie stanie się to bez Waszej pomocy!

Organizatorki_rzy:

Partnerstwo Dla Związków

Patro_matronaty:

Wicemarszałkini Sejmu Wanda Nowicka

 

Replika

Partnerzy_rki:

LOWE Warsaw

Expresso

 

139

Wspierających

5931 zł

Z całkowitej kwoty 5000 zł

zakończono

Do zakończenia projektu

Projekt zostanie ufundowany 14.04.2014

Wesprzyj projekt

Wpłać 5 zł lub więcej!

Zakładki KPH do książek

3 Wspierających
 

Wpłać 10 zł lub więcej!

Tęczowe branzoletki, zakładki KPH, publikacja "Sytuacja społeczna osób LGBT w Polsce, 2010 - 2011"

57 Wspierających
 

Wpłać 25 zł lub więcej!

Publikacja KPH do wyboru z dostępnych na stronie: http://www.kph.org.pl/pl/czytaj/publikacje

6 Wspierających
 

Wpłać 50 zł lub więcej!

3 publikacji KPH do wyboru z dostępnych na stronie: http://www.kph.org.pl/pl/czytaj/publikacje

9 Wspierających
 
Pozostało: 3

Wpłać 75 zł lub więcej!

Dwie z trzech książek do wyboru: Lata Walk Ulicznych (M. Zygmunt), Zakazane Miłości (M. Konarzewska, P. Pacewicz), Kochanek Czerwonej Gwiazdy (W. Jabłoński)

7 Wspierających
 

Wpłać 100 zł lub więcej!

Pakiet z 6 publikacji KPH (pośród nich są niepublikowane wcześniej, przedpremierowe i niedostępne nigdzie indziej publikacja: "Przemoc i ubezwłasnowolnienie. Wsparcie psychologiczne dla osób LGBT"!), tęczowe branzoletki, zakładki.

7 Wspierających
 
Pozostało: 1

Wpłać 150 zł lub więcej!

Album ArtPride (P. Leszkowicz)

3 Wspierających
 
Pozostało: 1

Wpłać 250 zł lub więcej!

Naturalnej wielkości makieta Ewy Kopacz, użyta podczas happeningu pod Sejmem.

0 Wspierających
 
Pozostało: 4

Wpłać 300 zł lub więcej!

Transparent specjalnie przygotowany na Paradę Równości z autorskim hasłem osoby (pianka/PCV, 5mm, na drewnianej listwie klejony osobiście przez Prezesa, 85x50 cm).

1 Wspierający
 

Wpłać 500 zł lub więcej!

Spersonalizowany eco-bag z dziesięcioma publikacjami KPH (pośród nich są niepublikowana wcześniej, przedpremierowa i niedostępne nigdzie indziej publikacja "Przemoc i ubezwłasnowolnienie. Wsparcie psychologiczne dla osób LGBT")!

0 Wspierających
 
Pozostało: 1

Wpłać 750 zł lub więcej!

Zamrażarka Sejmowa z happeningu o związkach partnerskich!

0 Wspierających

O autorze

Kampania Przeciw Homofobii

Kampania Przeciw Homofobii

Warszawa

KPH jest ogólnopolską organizacją pożytku publicznego, która od 2001 roku działa na rzecz przeciwdziałania dyskryminacji ze względu na orientację seksualną i tożsamość płciową.
Organizowaliśmy m.in. pierwszą w Polsce kampanię społeczną na temat osób LGBT: "Niech nas zobaczą". Zajmujemy się też rzecznictwem i edukacją oraz badaniami nt. sytuacji prawnej i społecznej osób LGBT.

Napisz wiadomość

Zgłoś patronat/mecenat

Aby zostać patronem lub mecenasem tego projektu, wyślij zgłoszenie korzystając z poniższego przycisku.