Dołącz do naszej społeczności!

O projektodawcy

Łukasz Fala Falkowski

Łukasz Fala Falkowski

Smolník, Wloclawek, Poland

Napisz wiadomość do Projektodawcy

Ekipa Projektu

DamianCerrus

DamianCerrus


15 PLN z 60000 PLN

3 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania (model "wszystko albo nic") do 27.08.2018 22:10

Masters Of War: planszowo - karciana gra komputerowa

O projekcie

JUŻ DZIŚ MOŻECIE ZWIEDZAĆ SCENĘ, KTÓRĄ UDAŁO NAM SIĘ STWORZYĆ! 

Rejestracja: https://irith-games.com

Do pobrania: https://irith-games.com/articles/masters-of-war-graficzne-tech-demo-juz-dostepne/

Wyobraźcie sobie grę, w której jesteście w stanie wczuć się w klimat średniowiecznej karczmy. Wyobraźcie sobie stół napędzany kryształami pełnymi energii, którego jedynym zadaniem jest odtworzenie pola bitwy, pomiędzy Wami oraz Waszym przeciwnikiem i skwitujecie to samą bitwą.

Kilka figurek bohaterów dostaniecie na start, każdy z nich (w zależności od siły) będzie miał swoją unikatowość, rzadkość. Bohaterów, tak jak same karty, będziemy tworzyć dopóki nie skończą nam się pomysły, a mamy ich niemało. Każdy bohater z unikalnymi umiejętnościami i kartami dopasowanymi względem natury bądź samej osoby daje możliwość układania nieskończonej ilości taktyk i kombinacji. Do tego dochodzą budynki, machiny oblężnicze i stwory. Wszystko to po to, by pomóc Wam zniszczyć zamek przeciwnika. To jest właśnie projekt Masters Of War!

 

 

 

Zakładasz konto na naszej platformie i automatycznie dostajesz DARMOWY dostęp do pobrania Masters Of War. Logujesz się (zapisujesz login i hasło na tablicy przed karczmą) i Twoja postać wchodzi do środka. Jako, że nikt nigdy Cię tam nie widział, to Barman wita Cię z entuzjazmem jako nowego klienta, pyta przy okazji kim jesteś. W tym momencie masz możliwość skonfigurować wygląd swojej postaci i z domyślnego wyglądu zrobić coś całkowicie unikatowego, nadajesz również imię, pod którym będziesz występował. Od tego momentu występujesz też w rankingu. Dostajesz proste pytanie "W jakim celu nas odwiedzasz?". Możesz przecież równie dobrze kupić sobie zupkę i zjeść w spokoju. Ty jednak decydujesz kupić sobie kryształ pamięci, na którym będzie od teraz zapisana Twoja mapa do gry. W bonusie dostajesz talię podstawowych kart i 4 podstawowych bohaterów oraz skrzynkę nowicjusza, z której otrzymasz 3 bohaterów i karty do nich. Możesz już podejść do stołu i rozpocząć planowanie swojej mapy (mówię podejść, bo poza rozgrywką, w karczmie,będzie dostępny widok z trzeciej osoby). Podstawowe budynki to zamek (nie ma możliwości przemieszczenia), wioska, kawałek palisady, stajnia i koszary. Mapa dzieli się na heksagonalne pola, każdy bohater z figurki zajmuje jedno pole, a co do budynków, to już zależy od rodzaju i stopnia rozbudowy. Twój set, który również musisz skonstruować przed rozgrywką, składa się z 6 bohaterów i 30 kart. Uważaj jednak, ponieważ na starcie masz tylko siedmiu bohaterów, a śmierć któregokolwiek podczas rozgrywki skutkuje zniszczeniem jego figurki, a co za tym idzie, jest nie do użytku. Możesz go naprawić z pomniejszonymi statystykami i statusem "Rekonstrukcja", jednak jeżeli na starcie, gdy masz ich zaledwie siedmiu, stracisz dwóch, nie będziesz mógł grać i stracisz kryształowy pył na wspomnianą wyżej rekonstrukcję. Pył można zdobyć ze skrzyneczek, które otrzymujesz co poniedziałek, bądź za wygraną rozgrywkę. Bohater też może wyłonić się podczas rozgrywki z którejś Twojej wioski. 

 

 

 

Nie jesteśmy firmą, czy organizacją. Kogo zatem wspierasz? Trójkę młodych, kreatywnych chłopaków. O sobie opowiemy na luzie. A oto i my we własnej osobie!

Ja, Łukasz "Fala" Falkowski (ten z przodu) i Damian "Yoshi" Kędzierski(ten ze słuchawką). O sobie opowiem na końcu. 
Damian jest naszym "kreatorem postaci", kóry "ożywia je" i przygotowuje pod rozgrywkę. Interesuje się bush-craftem, jest zaciekłym zwolennikiem open source (zapalony linuksiarz) oraz ma masę szalonych pomysłów na gameplay (ale więcej na easter eggi). Pierwowzór tego projektu zawdzięczamy właśnie jemu.

 

 

 

<--Tak, jemu! On jest autorem tego innowacyjnego systemu rozgrywki!

 

 

 

 

Dalej nie wiem jak to jest możliwe, ale nie mamy wspólnych zdjęć z Patrykiem, ani nawet zabawnych wstawek. Powyżej zdjęcie z jego profilu na facebook'u. Oto Patryk "PostApo" Jaromierski! Jest to nasz grafik zajmujący się otoczeniem i detalami (bardzo pomaga mi też przy interfejsach oraz grafikach 2D). Jego niekonwencjonalne metody tworzenia brył i struktur oraz nieszablonowe projektowanie, sprawiają, że scena nabiera różnorodności. 

 

Sam o sobie pisze:

"Gram na launchpadzie, pianinie, gitarze, uwielbiam horrory, czy to w postaci filmu, książki, czy gry, dobra, harda muzyka, kultura francuska, japońska, grafika 3D to raczej logiczne, lubię też pociungi, wiem o nich dużo w zasadzie, historia polskiej kolei" 

 

Teraz czas na mnie! Jestem pasjonatem tworzenia, programuję od 9 roku życia (pierwsza gierka w game makerze) i już wtedy wiedziałem co chcę w życiu robić. Swoim uporem i marzeniami zaraziłem już grono ludzi. Jedni są ze mną w tym co robię, inni są tego fanami, a reszty której się to nie podoba jakoś nie biorę pod uwagę. Interesuję się dosłownie wszystkim! (programowanie, grafika, sporty ekstremalne, ogrodnictwo, zielarstwo, efekty filmowe, efekty 3D, historia, ekonomia i jeszcze kilka innych rzeczy) Lubię coś wiedzieć, coś umieć, nad czymś popracować, a dziedzina nie do końca jest istotna.

Podchodzę do wszystkiego luźno i jestem zdania, że nie ma rzeczy niemożliwych. Jesteśmy jacy jesteśmy i takimi chcemy się Wam pokazać!

 

 

Mimo tego całego luzu i zabawy jaką daje nam tworzenie, możecie być pewni, że wszystko co zdecydujecie się nam ofiarować, zostanie wykorzystane w dobry sposób. Wiemy co robimy oraz co chcemy osiągnąć ;) 

 

Marzeniem każdego z nas jest stworzenie gry, która posiadła by fanów. Niestety realnie jest zupełnie odwrotnie. Potrzebujemy pomocy fanów, by stworzyć grę! GameDev to nasza pasja i rzecz, którą moglibyśmy robić codziennie. Prosimy was tylko (bądź aż) o szansę!

 W razie pytań, czy wątpliwości nie krępuj się!

E-mail: fala@irith-games.com

Tel.: 732629613

Facebook: Irith Games

Instagram (luźna część naszej pracy): Irith Games Insta

 

 

Nie oczekuj miłego traktowania przez NPC z karczmy, jeśli dopiero co zaczynasz. Nikt Cię tam jeszcze nie lubi, nie zasłużyłeś/aś na szacunek jako gracz. Działa to również wtedy, gdy stosujesz jakieś tanie sztuczki na stole. Podczas gry boty obserwujące będą aktywnie komentować oraz w zależności od poziomu respektu kibicować Tobie, bądź Twojemu przeciwnikowi. Wraz z rozwojem Twojego stylu rozgrywki oraz wygranymi meczami będziesz traktowany coraz bardziej jak "stały klient", co również oznacza większą szansę na dostanie prezentu (bonusowa skrzynka) od nieznajomego. Planujemy też smaczki typu Śpiący Arystokrata i mini misję, by podkraść mu bonus, tak by nikt tego nie zauważył. Co prawda, gdy będziesz już należycie traktowany, nikt nawet nie zwróci Ci na tą małą kradzież uwagi. Możesz też posłuchać opowieści ze świata od podróżnika. Jednym słowem, poza stołem też będziesz mógł/mogła się bawić.

 

 

 

 

Sam sprzęt potrzebny do stworzenia gotowej gry w przyzwoitym tempie pochłonie 15 tys. złotych. Jest nas trzech, każdy pracuje na przestarzałym komputerze. Nie ukrywam, że znacznie ogranicza to nasze możliwości (Kiedy np. pracuję nad teksturami przeszło dwie godziny i projekt się wyłącza z powodu zbyt małej ilości pamięci RAM). Nie chcemy również sprzętu z najwyższej półki, bo jest on za drogi. Nie będę tutaj nudził pełnymi specyfikacjami technicznymi, ale jeśli ktoś chce je poznać, niech zada pytanie falaxfala@gmail.com - odpowiem jak najszybciej. Poza komputerami chcieli byśmy zakupić jeden solidny mikrofon (każda postać musi w końcu zyskać swój głos!) Nasza propozycja: Link do mikrofonu

Lustrzanka Canona do tworzenia własnych tekstur to też koszt rzędu około 2tys. zł i mówię tu o sprzęcie używanym. Tak samo jak kombinezon do nagrywania Motion Capture.

Dalej mamy kwestię oprogramowania:

Nazwa pakietu Liczba licencji Koszt(licencja roczna)
Autodesk Maya 1 7 729,91 PLN*
Autodesk 3DS Max 1 7 729,91 PLN*
Substance Annual Plan 2 7 140.28 PLN*
Assety i oprogramowanie miniaturowe Nieokreślone Szacunkowo 3-6tys. zł

*Cenę sprawdzałem w momencie pisania tekstu(07.06.2018)

Oprogramowanie do tworzenia grafiki to koszt rzędu około 23tys. zł/ rok (licząc tylko trzy osoby pracujące).

Podsumowując wychodzi to około 45-50 tysięcy złotych. Zakładając, że niniejsza zbiórka odniesie sukces, jesteśmy w stanie po pół roku rozpocząć alfa testy. Skąd zatem budżet 60tys zł? Musimy skupić się tylko na tworzeniu i na niczym innym. Więc koszta dotyczą również naszego wyżywienia, utrzymania oraz wynajmu biura.

Jeśli macie ochotę nam pomóc, to na naszym Facebooku ogłosiliśmy konkurs na stworzenie postaci  Link do konkursu

Również wkrótce opublikujemy stronę internetową projektu, na której będzie można stworzyć konto, które będzie mogło brać udział w testach.

 

Mini-galeria pokazująca co aktualnie udało nam się stworzyć:

 

 

My, młodzi, kreatywni ludzie liczymy na wasze wsparcie! Wspólnie skończymy ten projekt! 

Za około dwa tygodnie w nowościach tej kampanii pojawi się link do pobrania dema graficznego, które przedstawia jak karczma wygląda na ten moment. Nasi fundatorzy będą mieli ciągły dostęp nie tylko do pierwszej, dostępnej dla wszystkich wersji, ale także do każdej następnej jaką opublikujemy, aż do wydania wersji alpha.

Media o Twoim projekcie:

Młodzi Włocławianie tworzą grę komputerową

ddwloclawek.pl | 2018-07-18

Grupa młodych włocławian założyła amatorskie studio tworzące gry komputerowe. Ich pierwszy projekt to gra karciana Masters Of War. Jej autorzy chcą być w pełni niezależni, dlatego pieniędzy na sprzęt niezbędny do realizacji swojego ambitnego pomysłu szukają na platformach crowdfundingowych.