Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Marcin Krwawnik

Marcin Krwawnik

Ciechanów

Od dziecka fascynowałem się tworzeniem gier komputerowych. Wtedy zaczynałem od Game Maker'ów (RPG Maker XP, The 3D GameMaker itp). Potem zagłębiałem się w ten temat. Zaczęła się próba tworzenia profesjonalnych gier na silniku Unity 3D. I tak trwam do dzisiaj. Aktualnie uczę się poruszać w silniku Esenthel Engine.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

73 PLN z 3000 PLN

6 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 10.01.2014.

Kingdom of Kore - wznowione polskie RPG!

O projekcie

----KINGDOM OF KORE----

Wyobraźcie sobie, że ktoś was ściga. Cały czas ktoś kroczy pomiędzy wami i chce znienacka zaatakować. Mroczne siły, które wydostały się przez portal. Bergezel, wielki, mroczny czarnoksiężnik, użył całej swej mocy, aby zbudzić bestie czające się w otchłani. I tu pojawiamy się my. Zamknięci w lochu, gdzieś w opuszczonym zamku. Gdy uciekamy, okazuje się, że zostajemy wciągnięci w polityczne intrygi, krwawe walki oraz miłość. W pewnym momencie żałujemy, że opuściliśmy loch, ale z drugiej strony... Panuje nad nami chęć poszukiwania przygód i doznania niesamowitych wrażeń. Czy jesteśmy gotowi stawić czoła grupom bandytów, wojownikom z innych państw oraz innym zagrożeniom czających się w pięknym, lecz okrutnym Królestwie Kore?

Larsil II, władca Królestwa Kore, na łożu śmierci, zwołał swoich czterech synów. Każdemu oddał kawałek królestwa, aby nie było pomiędzy nimi sporów. Po jego śmierci, bracia rozjechali się do swoich siedzib. Mijało wiele lat i radzili oni sobie dobrze. Jednak stracili kontakt z czwartym bratem. Okazało się, że na jego ziemiach ziemia została splugawiona, a chodzą po niej potwory nie z tej ziemi. W podziemnych tunelach zamku czwartego brata, nekromanta imieniem Bargezel, otworzył szczelinę, która pozwoliła wypuścić całe pradawne zło, jakie w niej zamknięto przed wiekami. Bracia wysyłali na te tereny licznych rycerzy, lecz żaden z nich nie wracał.

Gracz wciela się w najemnika, który dowiaduje się o tym zadaniu. Naszym zadaniem jest mu pomóc podczas wędrówki. Zatem będziemy poruszać się po górach, lasach, nizinach, pustyniach i innych, w celu dotarcia do źródła pradawnego zła i pokonania go.

Planujemy w przyszłości przenieść Kingdom of Kore na Xbox 360 oraz PS3, jeśli będzie to możliwe.

----O NAS----

MH-Games-Studios jest początkowym studiem niezależnym. Niestety, niedawno jeden z naszych członków odszedł z grupy, był odpowiedzialny za muzykę.

- Ja, Marcin Krwawnik - grafik 3D, grafik 2D, piszę skrypty, od niedawna zaczynam komponować muzykę do gier, do czasu, aż nie znajdziemy kogoś od tego. Układam wszystko na scenie. Ja zebrałem grupę osób i założyłem MH-Games-Studios.

- Kamil Kajda - moja "prawa ręka". Podsuwa pomysły i pomaga testować gry.

- Jarosław Krwawnik - mój brat, tworzy dźwięki do gier.

- Piotr Abramek - grafik 3D, testuje gry i podsuwa pomysły. Obecnie pracuje nad własną grą, ale nam także pomaga.

- BrunuhVille - od niego kupujemy muzykę.

----NA CO WYDAMY PIENIĄDZE ZEBRANE NA POLAKPOTRAFI?----

 

Oczywiście pójdą one na cel wydania gry. Chcemy postarać się o to, aby gra pojawiła się na Steam za pośrednictwem akcji Steam Greenlight. Jeśli zostanie trochę pieniędzy, to wykupimy licencję na użycie muzyki w grze od pewnego użytkownika youtube, z którym udało nawiązać się kontakt oraz na sprzęt potrzebny do nagrania audio. Dodatkowo dokupimy pewne rzeczy, aby gra wyglądała lepiej.

----OBRAZKI----









Gracz nie będzie dokładnie sam, ponieważ podczas podróży będzie nam towarzyszyć tajemniczy "głos". Bohater słyszy go tylko w swojej głowie i może z nim rozmawiać, przez co jest on bardzo pomocny. Pomoże graczowi, jeśli będzie wiedział, co robić. Dzięki niemu wyjdziemy z opresji w prawie każdym momencie, jeśli utkniemy w lochu lub będziemy musieli rozwikłać jakąś zagadkę.

Skąd się wziął ten "głos"?

Bohater słyszy go zaraz na początku gry. To on budzi go ze snu i każe uciekać. Jest to tajemnicze zjawisko. Więcej dowiemy się o nim podczas zabawy, ponieważ będzie on opowiadał nam czasami swoją historię.

Należy dodać, że Kingdom of Kore nie będzie dokładnie grą z otwartym światem. Będziemy wykonywać misje cały czas, a czasami będziemy mieli możliwość przejścia się po lokacji swobodnie i wykonać kilka lub kilkanaście zadań.

Planujemy po premierze gry Kingdom of Kore wydać "Edycję Rozszerzoną", a następnie dwa dodatki. Jeśli okaże się, że gra zdobędzie wielu fanów - kolejne części są jak najbardziej w planach.

Znajdź nas na facebook'u i bądź na bierząco!
https://www.facebook.com/kingdomofkorerpg

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 10.01.2014 18:06